ЦКС Новини

За 2 роки роботи в «Центрі комунального сервісу» отримали консультації з питань ЖКГ майже 3 мільйони киян (+відео)

Мережа центрів комунального сервісу працює як єдина абонслужба, куди кияни можуть звернутися за детальними консультаціями та звірками нарахувань за послуги, що надаються комунальними керуючими компаніями та послуги, що надає «Київводоканал». Загалом у Києві діє 8 районних сервісних центрів та 1 міський Центр. Вони оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним доступом до Wi-Fi. У восьми центрах працюють веб-камери, що дають можливість в режимі онлайн відслідкувати наявність чи відсутність черг. Необхідну довідку та консультацію можна отримати за лічені хвилини. Також для більшої зручності киян у пішій доступності діє 72 точки прийому в приміщеннях ЖЕД», – сказала Катерина Саркісова.

20 листопада 2017