ЦКС Перелік послуг

Перелік послуг та шаблони документів

ПРО СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ

Сервісний центр - це новий рівень та формат надання послуг і консультацій для споживачів. Сервісні центри створюються для супроводження та адміністрування процесу надання житлово-комунальних послуг і проведення прийому громадян. Мережа сервісних центрів забезпечить взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послуг, а саме: споживачами – монополістами-житловими організаціями-підрядними організаціями у процесі надання сервісу мешканцям м. Києва.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ

  • надання якісної інформації та консультацій з усіх питань житлово-комунального господарства
  • максимальна увага проблемам кожного споживача, що звернувся за допомогою
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта
  • ввічливе ставлення до споживачів
  • комфортні умови очікування та прийому
  • мінімальні черги

ПОСЛУГИ

Телефони:

  • контактний центр: (044) 247-40-40  (пн-пт, 8:00 - 20:00, без перерви на обід)
  • відділ продажу: (044) 591-56-82 (пн-пт, 09:00 - 18:00, без перерви на обід //
    Менеджер з продажу послуг: Сергій Миколайович/ savchuk.s@src.kiev.ua  )
    Майстер: з 07:00 до 21:00 (без вихідних)

ТАРИФНI ПОСЛУГИ

ТАРИФИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ БУДИНКIВ, СПОРУД ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРIЙ

Питання оплати за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги, розшук платежу 7 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

відсутність знижки при оплаті за житлово-комунальні послуги 5-7 хв.
період виникнення та сума заборгованості за житлово-комунальні послуги 2-10 хв.
консультація щодо шляхів врегулювання питання заборгованості за житлово-комунальні послуги 3-10 хв.

 

Питання щодо порядку нарахування за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
видача дублікату рахунку на сплату житлово-комунальних послуг 2 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

роз’яснення щодо нарахування житлово-комунальних послуг при користуванні пільгою 5 хв.
роз’яснення щодо проведення нарахувань при наявності будинкових лічильників 5 хв.
роз’яснення щодо проведення сплати при наявності квартирних лічильників 3 хв.
роз’яснення щодо проведених перерахунків 3-7 хв.
проведення нарахувань при отриманні субсидії 2-5 хв.
проведення звірки щодо оплати за водопостачання та водовідведення згідно з показниками квартирних лічильників  від 10 хв.

особистий візит

інформація щодо діючих тарифів 7 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Внесення змін до реквізитів особового рахунку та порядку нарахування за послуги Час наданння Спосіб отримання
зміна загальної площі квартири 3 хв.

особистий візит

зміна власника особового рахунку 3-7 хв.
зняття нарахувань з послуги газопостачання при встановленні квартирного лічильника 3 хв.
зняття нарахувань та проведення перерахунків при необхідності за період тимчасової відсутності одного або декількох мешканців 5 хв.
опломбували лічильник, але в квитанції не відображено відповідні графи 4 хв.
прийняття показників індивідуальних приладів обліку ПАТ "АК "Київводоканал" 7 хв.
зняття нарахувань із послуги електроенергія при встановленні квартирного лічильника та укладанні прямого договору від 10 хв.
відкриття особового рахунку від 10 хв.
розподіл особового рахунку 3 хв.

 

Надання довідок Час наданння Спосіб отримання
Довідка про склад сім'ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги (для оформлення субсидії, компенсації) (Ф-2) 3-15 хв.

особистий візит

Довідка про відсутність заборгованості 3-7 хв.
Довідка щодо користування пільгою 3-7 хв.

 

Складання акту-претензії Час наданння Спосіб отримання
порядок перевірки якості послуги гарячого водопостачання, централізованого опалення для подальшого перерахунку згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 630 та № 151 5-10 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

консультація з питання застосування тарифу на гаряче водопостачання за умови непрацюючої/відсутньої рушникосушарки 3-5 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Питання нарахування послуги "ЦО" згідно з показниками будинкового лічильника теплової енергії Час наданння Спосіб отримання
надання загальної інформації щодо принципу здійснення обліку 4 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Юридичні питання, пов'язані із врегулюванням питання заборгованності за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
укладення договору реструктуризації заборгованості (досудове вирішення питання сплати заборгованості) від 10 хв.

особистий візит

укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді від 10 хв.
укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судового наказу, рішення суду, постанови про відкриття виконавчого провадження або арешту майна від 10 хв.

 

Питання пов'язані із повіркою та взяттям на абонентський облік приладів водопостачання Час наданння Спосіб отримання
надання роз'яснень щодо порядку встановлення та постановки на абонентський облік приладів водопостачання 6 хв.

особистий візит

укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді від 10 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

надання переліку організацій, які мають право на проведення робіт по встановленню, повірці квартирних засобів обліку холодного водопостачання, гарячого водопостачання 7 хв.

ДОДАТКОВI ПЛАТНI ПОСЛУГИ

Співпраця з ОСББ та ЖБК Час замовлення Спосіб отримання
 - технічне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж  від 10 хв

(044) 591-56-82

особистий візит у відділ продажу

 - прибирання МЗК (місця загального користування) та прибудинкової території  від 10 хв
 - зберігання та ведення картотеки. видача довідок  від 10 хв
 Досудове врегулювання спорів: 
- підготовка претензій до споживачів комунальних послуг;
- систематичний телефонний контакт зі споживачами;
- проведення переговорів з приводу досудового врегулювання спору;
- складання документів правового характеру, які засвідчують факт досудового врегулювання спору;
- повний юридичний супровід досудового врегулювання конфлікту.
 від 10 хв
 Судове врегулювання спорів:
- здійснення представництва в судах та інших державних органах;
- складення документів процесуального характеру.
 від 15 хв
 Додаткові платні послуги в сфері житлово-комунального господарства  Час замовлення  Спосіб отримання
 - Всі види робіт: сантехнічні, електромонтажні, столярні, малярні  від 3-15 хв

(044) 591-56-82

особистий візит у відділ продажу

сайт

 - Прибирання: квартир, офісів, приватних будинків, після ремонту, пожежі/затоплення. Зачистка приміщень в антисанітарних умовах.  від 10-20 хв
Оплата житлово-комунальних послуг та додаткових послуг за допомогою пластикової картки (через POS-термінал в сервісних центрах та на сайті в "ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ" ).  від 2-15 хв

особистий візит

сайт

 (* у таблиці час надання послуги вказано орієнтовно. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, спеціаліст Центру приділить Вам більше часу для повного вирішення питання чи надання консультації)