ЦКС Перелік послуг

Перелік послуг

ПРО СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ

Сервісний центр - це новий рівень та формат надання послуг та консультацій для споживачів. Сервісні центри створено для супроводу та адміністрування процесу надання житлово-комунальних послуг і проведення прийому громадян. Мережа сервісних центрів забезпечує взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послуг, а саме: споживачами, монополістами, житловими та підрядними організаціями у процесі обслуговування мешканців м. Києва.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ

  • надання якісної інформації та консультацій з усіх питань житлово-комунального господарства
  • вирішення питань кожного споживача, що звернувся до сервісного центру
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта
  • ввічливе ставлення до споживачів
  • комфортні умови очікування та прийому
  • мінімальні черги

ПОСЛУГИ

Телефони:

  • контактний центр: (044) 247-40-40  (пн-пт, 8:00 - 20:00, без перерви на обід)
  • відділ продажу: (044) 591-56-82 (пн-пт, 09:00 - 18:00, без перерви на обід //
    Менеджер з продажу послуг: Сергій Миколайович/ savchuk.s@src.kiev.ua  )
    Майстер: з 07:00 до 21:00 (без вихідних)

ТАРИФНI ПОСЛУГИ

ТАРИФИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ БУДИНКIВ, СПОРУД ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРIЙ

Питання оплати за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги, розшук платежу 7 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

відсутність знижки при оплаті за житлово-комунальні послуги 5-7 хв.
період виникнення та сума заборгованості за житлово-комунальні послуги 2-10 хв.
консультація щодо шляхів врегулювання питання заборгованості за житлово-комунальні послуги 3-10 хв.

 

Питання щодо порядку нарахування за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
видача дублікату рахунку на сплату житлово-комунальних послуг 5 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

роз’яснення щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги при користуванні пільгою 5 хв.
роз’яснення щодо процедури нарахувань при наявності квартирних лічильників 3 хв.
роз’яснення щодо проведених перерахунків 3-7 хв.
проведення звірки розрахунків щодо оплати за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення згідно з показаннями квартирних лічильників  від 10 хв.

особистий візит

інформація щодо діючих тарифів 7 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Внесення змін до реквізитів особового рахунку та порядку нарахування за послуги Час наданння Спосіб отримання
зміна загальної площі квартири 3 хв.

особистий візит

зміна власника особового рахунку 3-7 хв.
зняття нарахувань з послуги при встановленні квартирного лічильника 3 хв.
зняття нарахувань та проведення перерахунків при необхідності за період тимчасової відсутності одного або декількох мешканців 5 хв.
прийняття лічильника на абонентський облік 4 хв.
зняття нарахувань із послуги при встановленні квартирного лічильника та укладанні прямого договору від 10 хв.
відкриття особового рахунку від 10 хв.
розподіл особового рахунку 3 хв.

 

Надання довідок Час наданння Спосіб отримання
Довідка про відсутність заборгованості 3-7 хв.

особистий візит

Довідка щодо користування пільгою 3-7 хв.

 

Складання акту-претензії Час наданння Спосіб отримання
Роз’яснення порядку перевірки якості послуги гарячого водопостачання, централізованого опалення для подальшого перерахунку згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 630 та № 151 5-10 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

консультація з питання застосування тарифу на гаряче водопостачання за умови непрацюючої/відсутньої рушникосушарки 3-5 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Питання нарахування послуги "ЦО" згідно з показниками будинкового лічильника теплової енергії Час наданння Спосіб отримання
надання загальної інформації щодо принципу здійснення обліку 4 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

сайт

 

Юридичні питання, пов'язані із врегулюванням питання заборгованності за житлово-комунальні послуги Час наданння Спосіб отримання
укладання договору про реструктуризацію заборгованості (досудове вирішення питання сплати заборгованості) від 10 хв.

особистий візит

укладання договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває на  стадії судового розгляду від 10 хв.
укладання договору розстрочки заборгованості за наявності судового наказу, рішення суду, постанови про відкриття виконавчого провадження або арешту майна від 10 хв.

 

Питання пов'язані із повіркою та взяттям на абонентський облік приладів водопостачання Час наданння Спосіб отримання
надання роз'яснень щодо порядку встановлення та прийняття на абонентський облік приладів обліку води 6 хв.

особистий візит

прийняття заяв на первинну установку, повірку та заміну квартирних приладів обліку 7 хв.

(044) 247-40-40

особистий візит

ДОДАТКОВI ПЛАТНI ПОСЛУГИ

Співпраця з ОСББ та ЖБК Час замовлення Спосіб отримання
 - технічне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж  від 10 хв

(044) 591-56-82

особистий візит у відділ продажу

 - прибирання МЗК (місця загального користування) та прибудинкової території  від 10 хв
 - зберігання та ведення картотеки. видача довідок  від 10 хв
 Досудове врегулювання спорів: 
- підготовка претензій до споживачів комунальних послуг;
- систематичний телефонний контакт зі споживачами;
- проведення переговорів з приводу досудового врегулювання спору;
- складання документів правового характеру, які засвідчують факт досудового врегулювання спору;
- повний юридичний супровід досудового врегулювання конфлікту.
 від 10 хв
 Судове врегулювання спорів:
- здійснення представництва в судах та інших державних органах;
- складення документів процесуального характеру.
 від 15 хв
 Додаткові платні послуги в сфері житлово-комунального господарства  Час замовлення  Спосіб отримання
 - Всі види робіт: сантехнічні, електромонтажні, столярні, малярні  від 3-15 хв

(044) 591-56-82

особистий візит у відділ продажу

сайт

 - Прибирання: квартир, офісів, приватних будинків, після ремонту, пожежі/затоплення. Зачистка приміщень в антисанітарних умовах.  від 10-20 хв

 (* у таблиці час надання послуги вказано орієнтовно. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, спеціаліст Центру приділить Вам більше часу для повного вирішення питання чи надання консультації)