Toggle navigation
Про нас
Антикорупційна діяльність
Вакансії
Перелік послуг
Сервісні центри
Споживачам
Часті питання
Наші сервіси
Електронна черга
Питання до фахівця
Дистанційне обслуговування
Кредиторські вимоги до АТ "К.ЕНЕРГО" (ПАТ "Київенерго")
Повірка / заміна лічильників
Повірка / заміна лічильників
Особистий кабінет
ЦКС
Новини
Оновилися електронні рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у серпні
10 вересня 2024
Із 5-го числа і до кінця вересня кияни можуть передати показання квартирних лічильників води
05 вересня 2024
Центр комунального сервісу отримав відзнаку Київського міського голови з нагоди Дня підприємця України
04 вересня 2024
Розʼяснення щодо особового рахунку споживача
30 серпня 2024
КК «Центр комунального сервісу» вітає всіх українців з Днем незалежності
24 серпня 2024
Кияни можуть отримати дублікат рахунку-повідомлення для оплати комуналки за поточний чи минулий місяць
21 серпня 2024
9 років діяльності: майже півтора мільйона киян користуються сервісами «Центру комунального сервісу»
14 серпня 2024
В особистому кабінеті споживача доступні рахунки за липень
09 серпня 2024
Сервіс оновлено! Особистий кабінет споживача став ще зручнішим
07 серпня 2024
З 5-го числа і до кінця місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників води
05 серпня 2024
Нагадуємо: у Києві майже 40 тисяч квартирних лічильників мають пройти повірку до кінця серпня
01 серпня 2024
ЦКС_відповідає: Як дистанційно актуалізувати інформацію про повірений квартирний лічильник ?
31 липня 2024
Кияни надіслали понад 220 тисяч заявок на відмову від паперових рахунків-повідомлень за житлово-комунальні послуги
25 липня 2024
Повірка квартирних лічильників води та тепла: що необхідно знати
17 липня 2024
Кияни можуть вирішити питання заборгованості за житлово-комунальні послуги шляхом її реструктуризації
11 липня 2024
Оновилися рахунки для оплати житлово-комунальних послуг , спожитих у червні
09 липня 2024
В особистому кабінеті оновилися рахунки за травень
13 червня 2024
Районні сервісні центри ЦКС продовжують прийом споживачів і під час відключення електроенергії
07 червня 2024
Фахівців Центру комунального сервісу пройшли сертифікований тренінг з надання домедичної допомоги
31 травня 2024
Протягом трьох місяців за допомогою електронного цифрового підпису кияни уклали 40 договорів на житлово-комунальні послуги та реструктуризацію заборгованості
23 травня 2024
Тривають навчання з надання домедичної допомоги: 20 фахівців ЦКС уже отримали сертифікати
21 травня 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
36
37
38
39