ЦКС Часті питання

Часті питання

Чи необхідно переукладати договір із КП «Київтеплоенерго»? Якщо так – які документи необхідні?
 
 

Відповідно до положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено двосторонній обов’язок споживача та виконавця щодо укладання договору про надання відповідних послуг.

Особам, які не уклали в письмовій формі договори про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, але і не відмовилися у встановленому порядку від отримання цих послуг, послуги надаються  на підставі публічного договору про приєднання, розробленого  КП «Київтеплоенерго» з урахуванням норм чинного законодавства України  та типового договору відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та оприлюднено у газеті Київської міської ради «Хрещатик» від 28.03.2018 № 34 (5085), який вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.


Перелік необхідних документів (оригінали та копії):

  • паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки);
  • картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
  • у разі спільної власності – письмова згода* всіх інших співвласників житловим приміщенням;

За наявності:

  • паспорт на лічильник ГВП;
  • проектно-технічна документація та паспорт на встановлений лічильник опалення;
  • проектно-технічна документація на індивідуальне опалення (якщо воно є);
  • заява і документи, що підтверджують пільгову категорію, та копії документів всіх членів сім’ї, які користуються пільгою;

* заява заповнюється власноручно кожним з співвласників житловим приміщенням.

Питання щодо повірки квартирних засобів обліку комунальних послуг.
 
 

З січня 2018 року повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.

Ви можете самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс КК «ЦКС».  

Щоб повірити квартирні засоби обліку теплової енергії, гарячого та холодного водопостачання, споживачу необхідно звернутися до організації, у якої є ліцензія на проведення таких робіт в Києві і самостійно замовити послугу. За інформацією про вартість послуг і порядок їх надання необхідно звертатися безпосередньо до організацій, які спеціалізуються на повірці приладів обліку.

Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку у КК «ЦКС» можливо за телефоном: (044) 591-56-82 або (098) 965-64-42.

Варто зазначити, що опломбування квартирних засобів обліку проводиться тільки представниками виконавців та є безкоштовним.
Нарахування ГВП, послугою не користуюсь.
 
 

Якщо Ви не маєте наміру користуватись гарячою водою, необхідно офіційно відмовитись від послуг гарячого водопостачання.

Для цього необхідно написати заяву до виконавця послуги та повідомити про бажання повністю відмовитись від надання послуг з гарячого водопостачання.

В іншому випадку, Ви будете сплачувати послугу гарячого водопостачання згідно із показаннями квартирного засобу обліку або будинкового засобу обліку, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами (нормами) споживання (Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2005 № 630).

Якщо Ви користуєтесь бойлером, проте не має наміру повністю відмовлятись від послуг з гарячого водопостачання потрібно повідомити виконавця послуг про наявність бойлера та щомісячно передавати показники квартирного засобу обліку (навіть якщо вони не змінюються).

Які способи передачі показників квартирних засобів обліку теплової енергії та гарячого водопостачання?
 
 

Передачу показань квартирних засобів обліку гарячого водопостачання необхідно здійснювати з 11-го до останнього числа місяця зручним для Вас способом:

  1. Через сайт Концерну в «Особистому кабінеті» - https://cks.com.ua/about_cks/
  • Зареєструватися або зайти у вже створений обліковий запис у «Особистому кабінеті» на сайті ЦКС.
  • Відкрити адресу, натиснути на кнопку «Внести показання лічильників» внизу рахунку, яка знаходиться біля кнопки “Сплатити”.
  • Ввести  поточні показники, поставити відмітку бойлеру (за наявності).
  • Натиснути кнопку «Надіслати дані».

Детальніше за посиланням - https://cks.com.ua/main_help/cabinet_faq/

  1. За телефоном контакт-центру Концерну: 247-40-40.
  2. У будь-якому сервісному центрі Концерну, детальна інформація про місцезнаходження та графік за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/
Які способи передачі показників квартирних засобів обліку холодного водопостачання та водовідведення гарячої води?
 
 

Передачу показань квартирних засобів обліку холодного водопостачання необхідно здійснювати з 11-го до останнього числа місяця зручним для Вас способом:

  1. Чітко вказувати показання лічильника у платіжному документі при оплаті послуг у полі «Для нарахування на наступний місяць».
  2. За телефоном контакт-центру: 202-02-02 ПрАТ «АК «Київводоканал» у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або за телефоном контакт-центру Концерну: 247-40-40.
  3. Через сайт ПрАТ «АК «Київводоканал»: https://vodokanal.kiev.ua.
  4. Через центри обслуговування Київводоканалу та Концерну (детальна інформацію про місцезнаходження та графік за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/ та https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonent%D1%96v/ ).
  5. Через скриньки, які встановлено у всіх відділеннях Концерну.
  6. Через сайт Концерну в «Особистому кабінеті» - https://cks.com.ua/about_cks/
  7. Скориставшись новим Viber- або Telegram-ботом.
    • Для фіксації показників Viber-ботом перейдіть за посиланням: chats.viber.com/vodokanalkiev, натисніть «Чат» та напишіть: «Доброго дня!». Далі потрібно просто діяти за інструкцією.
    • У додатку «Telegram» потрібно знайти і приєднатись до публічного акаунту «Київводоканал»: @vodokanalkiev_bot.
Забув надати показники квартирних засобів обліку, відбулось автоматичне нарахування, як відкоригувати показники?
 
 

Для отримання відповідного коригування Вам необхідно звернутись до найближчого сервісного центру Концерну з наступними документами:

  • паспорт на лічильники або свідоцтво про повірку;
  • акти опломбування;
  • останню оплачену квитанцію.

Детальну інформацію про місцезнаходження сервісних центрів та графік прийому споживачів можливо отримати на офіційному сайті Концерну за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/ або за телефоном: 247-40-40.

Опломбування квартирних засобів обліку ХВП та ГВП.
 
 

З питань подачі заявки на опломбування квартирних засобів обліку ХВП:

  • Звернутися в Контакт-центр ПрАТ «АК «Київводоканал» за телефоном +38 (044) 202-02-02;
  • Залишити заявку через онлайн-форму на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» vodokanal.kiev.ua;
  • Написати заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу www.cks.kiev.ua/contacts.

З питань подачі заявки на опломбування квартирних засобів обліку ГВП та ЦО:

Написати заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу. Детальну інформацію про місцезнаходження сервісних центрів та графік прийому споживачів можливо отримати на офіційному сайті Концерну за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/ або за телефоном: 247-40-40.

Які документи необхідні для договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості за житлово-комунальні послуги (як потім сплачувати)?
 
 

Договір розстрочення заборгованості укладається зі споживачем у випадку, якщо споживач виявив бажання поетапно погашати заборгованість за житлово-комунальні послуги, для цього споживач надає:

  1. заяву про розстрочення заборгованості;
  2. документи, що засвідчують особу заявника (паспорт/документ, що його замінює) та підтверджують його повноваження на укладення договору розстрочення (документи на право власності, ордер, нотаріально засвідчену довіреність від власника, тощо);
  3. копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податку;
  4. належним чином оформлені договори про надання житлово-комунальних послуг із виконавцями цих послуг (при відсутності договорів укладенню договору передує підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг).

Підготовка проекту договору та його підписання здійснюється у Концерні бухгалтером з нарахувань після сплати споживачем першого платежу, який складається з суми нарахувань за останній розрахунковий місяць та частини заборгованості (від 10% до 30%). Виплата заборгованості може бути розстрочена терміном до 24 місяців а також на строк до 60 місяців, залежно від суми заборгованості та рівня сукупного доходу сім'ї на дату реструктуризації.

Після укладання договору розстрочення заборгованості в наступному за розрахунковим місяцем споживач отримує рахунок-повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг, де окремою графою передбачено суму до сплати згідно із відповідним договором.

Пільги (норми).
 
 

Соціальні нормативи, в межах яких держава надає громадянам пільги на оплату житлово-комунальних послуг, затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» від 06.08.2014 № 409 (далі – постанова № 409).

Пунктами п.2, п.3 постанови № 409 установлено соціальні нормативи, в межах яких держава надає громадянам пільги:

  • для оплати користування житлом/утримання житла, управління багатоквартирним будинком - 21 м2 загальної площі на одну особу та додатково 10,5м2 на сім’ю, тобто 31,5 м2;
  • для оплати за користування послугою з централізованого опалення, відповідно до якого пільги надаються із розрахунку 21,0 м2 опалювальної площі на одну особу і додатково 10,5 м2 на сім’ю та, у разі використання теплової енергії для централізованого опалення споживачами, житлові будинки яких обладнано будинковими або квартирними приладами обліку, встановлено соціальний норматив – 0,0431 Гкал на 1 м2 опалювальної площі на місяць в опалювальний період, з урахуванням коригуючого коефіцієнту для розрахунку розміру витрат теплової енергії на потреби опалення для будівлі 5 і більше поверхів 0,41;
  • для оплати за користування послугами з централізованого постачання холодної води - 2,4 м3 на одну особу на місяць за наявності централізованого постачання гарячої води;
  • для користування послугами з централізованого постачання гарячої води - 1,6 м3 на одну особу на місяць;
  • для користування послугами з централізованого водовідведення - 4 м3 на одну особу на місяць.
Не приходить рахунок-повідомлення у поштову скриньку.
 
 

Виготовлення платіжних повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг (формування та друк) в місті Києві здійснюється комунальним підприємством «Головний інформаційний обчислювальний центр» (КП «ГІОЦ») на замовлення Концерну, відповідно до укладених Договорів. Платіжні повідомлення надаються споживачам не пізніше 15 числа місяця наступного за розрахунковим, шляхом їх доставки у поштові скриньки будинку.

У випадку, якщо споживач не отримав, втратив чи зіпсував відповідне повідомлення, здійснити оплату за житлово-комунальні послуги він має можливість в будь-якому банківському відділенні та відділеннях ПАТ «Укрпошта» – без платіжного повідомлення, просто назвавши адресу та свої дані (оператор/касир ідентифікує споживача (платника) за адресою і має всі реквізити та дані про виконавця послуги та нарахування в електронному вигляді).

Звертаємо Вашу увагу, що наразі оплата житлово-комунальних послуг у м. Києві (також без повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг) можлива:

  • у будь-якому банківському відділенні, зокрема, у відділеннях державних фінансових установ Ощадбанк та Приватбанк;
  • у будь-якому відділенні ПАТ «Укрпошта»;
  • платіжними картками в 55 точках прийому Концерну;
  • онлайн-сервісами на офіційних сайтах КП «ГІОЦ» -www.gioc.kiev.ua, ЦКС -cks.com.ua та в електронних кабінетах на офіційних сайтах виконавців послуг.
З метою отримання дублікату повідомлення на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, та послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення гарячої води споживачі також можуть звернутись, зокрема, до районного сервісного центру Концерну (для мешканців Печерського району) за адресою: Кловський узвіз, 24, у години прийому: з понеділка по п’ятницю – 09:00-18:00, або за адресою: вул. Кирпоноса, 10/8, у години прийому з понеділка по четвер –  08:30-17:30, у п’ятницю 08:30-16:15 (обідня перерва з 13:00 до 13:45).
Субсидія, нарахування за тарифом після 20 числа.
 
 

Відповідно до п. 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про рекомендації щодо нарахування плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві» від 02.06.2017 р. № 667 (далі – Розпорядження № 667) виконавці житлово-комунальних послуг (послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) застосовують тарифи, встановлені для розрахунків з населенням з оплатою останнім після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, у разі:

  • надання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
  • наявності заборгованості за спожиті послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за попередні періоди, щодо якої не укладено договір про реструктуризацію;
  • невиконання умов договору про реструктуризацію заборгованості за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за попередні розрахункові періоди.

Таким чином, оскільки за вказаною адресою наявна субсидія, то при здійсненні нарахувань застосовуються тарифи після 20 числа.

Поставити на облік лічильник ЦО/ГВ.
 
 
Для реєстрації теплового лічильника/лічильника гарячої води необхідно звернутись до сервісного центру Комунального концерну "Центр комунального сервісу" за місцем проживання.
Реквізити КП "Київтеплоенерго" з липня 2018.
 
 

ЦО - 26009303208020 КП "Київтеплоенерго", 40538421 в ТВБВ № 10026/020 в філії - Головного управління по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк" МФО 322669

ГВ - 26004308208020 КП "Київтеплоенерго", 40538421 в ТВБВ № 10026/020 в філії - Головного управління по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк" МФО 322669

Де знайти ключ авторизації?
 
 
Ключ авторизації знаходиться зліва внизу рахунку-повідомлення.
Заміна лічильника.
 
 

Для заміни лічильника Вам необхідно звернутись до будь-якої організації, що має право виконувати сантехнічні роботи, та надасть Вам необхідні документи після заміни лічильника:

  • акт розпломбування (опломбування)
  • акт демонтажу на старий лічильник  та монтажу (де будуть вказані показники та номер старого лічильника)
  • акт монтажу на новий лічильник

Також, Ви може звернутись до відділу додаткових платних послуг КК «ЦКС»  за телефоном: 044-591-56-82.

Акт звіряння взаєморозрахунків
 
 
Для звірки Вам необхідно звернутись до сервісної точки прийому Центру комунального сервісу зі сплаченими квитанціями (де вказані показники, за які проводилась сплата).
Відсутне гараче водопостачання.
 
 
З даним питанням зверніться до районної централізованої диспетчерської служби
Район Номер для споживачів
Голосіївський 290-90-80
Дарницький 290-98-20
Деснянський 225-10-01
Дніпровський 290-99-77
Оболонський 290-98-11
Печерський 290-98-22
Подільський 290-90-70
Святошинський 290-92-70
Солом'янський 290-90-50
Шевченківський 277-26-06
 
 
 
 
Обслуговування з питань централізованого опалення та гарячого водопостачання здійснюється в  центрах комунального сервісу для клієнтів фізичних осіб:
 
 

Інформаційно-консультаційні послуги з опалення та гарячого водопостачання кияни

можуть отримати у контакт-центрі за номером 247-40-40. Графік роботи контакт-центру пн.-пт з 08:00 до 20:00.

 

 

Район

Адреси районних ЦКС

Графік

1

Голосіївський

просп. Науки, 11

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

2

Дарницький

вул. К.Заслонова, 22

Пн: з 8:00 до 20:00
Вт: з 8:00 до 20:00
Ср: з 8:00 до 20:00
Чт: з 8:00 до 20:00
Пт: з 8:00 до 20:00
Сб : з 09:00 до 16:00

3

вул. А. Ахматової, 2а

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

4

Харківське шосе, 172б

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

5

вул. Євгена Харченка, 47

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

6

вул. Вербицького, 16

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

7

вул. Вишняківська, 12

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

8

Деснянський

вул. Маршала Жукова, 26-А

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

9

вул. Радунська, 18

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

10

просп. В. Маяковського, 26

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

11

Дніпровський

вул. Миропільска, 13, А

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

12

Харківське шосе, 7/1

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

13

вул. Ентузіастів, 43/1

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

14

вул. Стальського, 14 А

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

15

вул. Челябінська, 9, Г

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

16

вул. Кибальчича, 13 Б

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

17

Оболонський

пр. Героїв Сталінграда, 57

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

18

Подільський

просп. Георгія Гонгадзе, 20Е

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

19

вул. Оболонська, 38

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

20

Печерський

Кловський узвіз, 24

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

21

Святошинський

бул. Вернадського, 63-А

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

22

вул. Якуба Коласа, 15-б

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: з 09:00 до 13:00  
Пт: з 9:00  до 18:00

23

Солом'янський

вул. Єреванська, 3-А

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

24

вул. Волинська, 4-А

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

25

вул. Солом'янська, 33

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

26

бульв. Гавела Вацлава, 23-А

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

27

вул. Донця, 21-Б

Пн: з 08:00 до 20:00 
Вт: з 08:00 до 20:00 
Ср: з 08:00 до 20:00 
Чт: з 08:00 до 20:00
Пт: з 08:00 до 20:00 
Сб :  з 09:00 до 16:00

28

вул. Виборзька, 42

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

29

Шевченківський

вул. Довженка, 10

пн: 08:00—20:00
вт: 08:00—20:00
ср: 08:00—20:00
чт: 08:00—20:00
пт: 08:00—20:00
сб: 09:00—16:00

30

вул. Мала Житомирська, 16/3

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

31

вул. Естонська, 5

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45

32

вул. Ярославів Вал, 19

Пн:  з 09:00 до 18:00 
Вт: з 09:00 до 18:00 
Ср: з 09:00 до 18:00 
Чт: прийом відсутній 
Пт: з 9:00  до 13:00 
Перерва з 13:00-13:45