ЦКС Часті питання Централізоване водопостачання та водовідведення

Централізоване водопостачання та водовідведення

Договір

Чи потрібно мені укладати договір з ПрАТ «АК «Київводоканал» ?
 
 
Укладення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг і власниками квартир передбачено Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 №1198-VII.
Які документи потрібні для укладання договору з ПрАТ «АК «Київводоканал»? 
 
 

Для укладення договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення необхідно надати: 

1)Заява;

2)паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки)/ID-картка;

3) картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН),( не додається Споживачами, що мають ID-картку);                                                                                                                                                                                        

4)Витяг з Єдиного державного Демографічного реєстру( не надається Споживачами, що мають паспорт-книжку);                                                                                                                                                            

5)документи, підтверджуючі право власності або користування житлом;

6)копії паспортів або свідоцтв про повірку на прилади обліку води (за наявності індивідуальних лічильників).

7)нотаріально посвідчена довіреність про право укладання договору та паспорт довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);

8) Акт опломбування лічильника ЦВВ

*У разі спільної власності – письмова згода* всіх інших співвласників житловим приміщенням (ст.369 ЦКУ. Здійснення права спільної сумісної власності)(копії паспортів та ІПН);"

* Якщо має місце розділення особового рахунку по одній квартирі - укладається договір з кожним співвласником.
Де можна укласти договір на централізоване водопостачання?
 
 
Актуалізувати інформацію щодо зміни власника особового рахунку можна онлайн: 

Безпосередньо укласти та підписати договір, пред’явивши оригінали документів, можна у одному з 10 сервісних центрів за попереднім записом. Здійснити запис: https://cks.com.ua/equery або (044) 247-40-40.

Хто може  подати документи для укладення прямого договору від імені власника ?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Лічильники

Як встановити лічильник холодної води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт. 4) (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
 
Важливо! Всі прилади обліку холодної води обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote. 

Як замовити повірку лічильника холодної води?
 
 
Повірка квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями.  Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт. 4) (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку холодної води обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote.  
Куди звертатися для заміни лічильника холодної води?
 
 
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 
 
Важливо! Всі прилади обліку холодної води обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40, колл-центру Київводоканалу (044)202-02-02 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote
Як замовити розпломбування та опломбування лічильника холодної води?
 
 
Замовити опломбування Ви можете за посиланням: https://cks.com.ua/remote або через:
• контакт-центр Київводоканалу за телефоном +38 (044) 202-02-02 та контакт-центр ЦКС: +38 (044) 247-40-40;
• онлайн-форму на сайті Київводоканалу;
Встановили новий лічильник. Що робити?
 
 
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожиті Вами кубометри, лічильники обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за посиланням: https://cks.com.ua/remote, у контакт-центрі Київводоканалу за телефоном +38 (044) 202-02-02 або через онлайн-форму на сайті Київводоканалу.
Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як передати показання квартирного лічильника холодної води? 
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Показання лічильників холодної води Ви можете передати будь-яким зручним способом:
1. через особистий кабінет на сайтах:
КК «Центр комунального сервісу»,
КП «ГІОЦ»,
ПрАТ «АК «Київводоканал»;
2. за телефоном контакт-центру КК «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40, 0 800 404 407 та контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-02-02
3. при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.

Нарахування

Як сплатити за ЦВВ без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з централізованого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет на сайті КК «Центр комунального сервісу». Покрокова відео-інструкція – за посиланням.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1. Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань та проконсультуватися можна онлайн: 
Які потрібно мати документи для перерахунку по ЦВВ?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Не встиг передати показання. Як відбудуться нарахування?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передали показання лічильників холодної води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання.
У такому випадку коригування показань відбудеться на підставі Вашої заяви, яку потрібно надіслати через месенджер у Facebook або за допомогою Skype .
Встановлено бойлер. Що робити?
 
 
Якщо у Вас встановлено бойлер, потрібно  щомісяця надавати показання будь-яким зручним способом для уникнення нарахувань за послугу з водовідведення гарячої води по показанням загальнобудинкового лічильника або за нормами споживання, навіть при нульових витратах води. 
Відсутні лічильники. Як відбуваються нарахування?
 
 
У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно кількості проживаючих у помешканні.
У разі відсутності загальнобудинкового лічильника - нарахування проводиться за нормою споживання.
Які норми споживання ЦВВ?
 
 
Норми встановлено відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року N 579.
Норма споживання холодної води на одну особу, з водопроводом, каналізацією, централізованим гарячим водопостачанням, з ваннами завдовжки більше ніж 1500 мм, обладнаними душами становить 4,5 м³/міс;
Як ліквідувати заборгованість? (погоджуюся з нарахуваннями)
 
 
Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір, скориставшись формою для заповнення.
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії: паспорта, ідентифікаційного коду та документів, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (у залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Якість послуг

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня холодна вода?
 
 
Якщо сталася аварія або відсутня холодна вода, потрібно звертатися до цілодобової аварійної служби 15-81 або (044) 200-7301.
Київводоканал завжди заздалегідь попереджає про планові та аварійні роботи відразу після їх початку через сайтFacebook  та оголошення на будинках - перевірте, чи є ваша адреса у переліку тимчасових відключень холодного водопостачання чи планових відключеннях у новинах. Якщо у вас немає води і при цьому відсутнє оголошення про відключення водопостачання, ви не знайшли свій будинок у переліку адрес, які відключено у зв’язку з плановим або аварійним ремонтом, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку робітниками керуючої компанії або ОСББ. Тому потрібно:
1. Звернутися до своєї керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ) та подати заявку щодо відсутності холодного водопостачання, вказавши П.І.Б, номер будинку, квартири, поверх та під’їзд.
Вам мають повідомити, хто прийняв заявку та згодом передзвонити, повідомивши, що сталося, хто ліквідовує аварію та коли вода з’явиться.
2. Якщо у керуючої компанії відсутня інформація, то зверніться до аварійної служби Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01 або 15-81.

Нагадуємо, що Київводоканал відповідає тільки за дворові, вуличні та магістральні мережі, тому жодного стосунку до робіт, що проводяться всередині будинку, не має.
Низький тиск води?
 
 
Якщо у вас відсутнє холодне водопостачання або недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ. Що ж потрібно робити?
Зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи за номером (044) 200-73-01.
Оскільки ПрАТ «АК «Київводоканал» не експлуатує внутрішньобудинкові мережі водопостачання, то у випадку незадовільного надання послуги холодного водопостачання мешканцям потрібно звернутися до своєї керуючої компанії (балансоутримувачам будинку) з вимогою:
• Перевірити стан внутрішніх мереж.
• Перевірити стан бойлерної (при наявності).
• Перевірити підвищувальні насоси (для будинків вище 9 поверхів).
Низька якість води?
 
 
Якщо холодна вода, яка тече з-під крана, змінила колір, тхне тощо, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ. Що ж потрібно робити?
Спробуйте злити воду протягом 5-10 хвилин. Якщо нічого не змінилося, то зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01; залиште заявку щодо сумнівної якості води, вказавши П.І.Б, адресу, контактний телефон та суть скарги (зміна кольору та/або запаху).
Після цього ваша заявка передається до відповідного водопровідного району – всього їх у місті 10 і вони не завжди співпадають з адміністративними районами. Далі вона надходить до Департаменту експлуатації водопровідного господарства, який і призначає пробовідбірника.
Чому ж може бути погана вода? Причин декілька: ремонтні роботи у магістральній мережі, ремонтні роботи у будинку, наприклад, заміна труб на стояку, несправний фільтр, встановлений на водопровідному крані тощо.
Окрім того, ви можете дізнатися про контроль якості води на сайті.
Куди скаржитись на неякісні послуги з ХВП?
 
 
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського).