ЦКС Часті питання

Гаряче водопостачання

Договір

Чи потрібно мені укладати договір з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» ?
 
 
Послуги з ГВП надаються киянам комунальним підприємством КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на підставі публічного договору про приєднання, з урахуванням норм чинного законодавства України та типового договору відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та оприлюднено у газеті Київської міської ради «Хрещатик» від 28.03.2018 № 34 (5085), який вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.
Отже, якщо у Вас раніше був укладений договір з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та з травня 2018 року власник житла не змінився, укладати договір не потрібно.
Ваш особовий рахунок є тотожним з рахунком у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Які документи потрібні для укладання договору з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
 

Потрібно заповнити:

Також треба долучити документи (копії):

  • паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки);
  • картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житлом;
  • у разі спільної власності – надати письмову згода всіх інших співвласників житла (оригінал);
  • при наявності лічильників - паспорт на лічильник ГВП.

Якщо у Вас є пільги, то необхідно долучити заяву і документи, що підтверджують пільгову категорію, та копії документів всіх членів сім’ї, які користуються пільгою.

Де можна укласти договір?
 
 
У найближчому Сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Хто може подати документи для укладення прямого договору від імені власника?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Лічильники

Як встановити лічильник гарячої води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт меню 6) (пн-пт: з 08:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування, актом встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспортом на новий лічильник. 
Як замовити повірку квартирного лічильника гарячої води?
 
 
Повірка квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу"чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно  залишити заяву на опломбування у найближчому  Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та актом про повірку. 
Куди звертатися для заміни лічильника гарячої води?
 
 
Заміна квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу"чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування, актом встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспортом на новий лічильник. 
Як замовити опломбування квартирного лічильника гарячої води?
 
 
Замовити опломбування Ви можете у найближчому Сервісному центрі ЦКС. Для цього Вам потрібно залишити заяву на опломбування
Опломбування та встановлення на абонентський облік є безкоштовним!
Встановили новий лічильник. Що робити?
 
 
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожиті Вами кубометри, лічильники обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування, актом встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспортом на новий лічильник. 
Як передати показання лічильника гарячої води?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Показання лічильників гарячої води Ви можете передати будь-яким зручним способом:
1. через особистий кабінет на сайтах:
КК «Центр комунального сервісу»,
КП «ГІОЦ»,
КП «Київтеплоенерго»;
2. за телефоном контакт-центру КК «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40
3. під час візиту до Сервісного центру ЦКС 
4. при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.
Важливо! Якщо у Вас встановлено квартирний водонагрівач, проте Ви не відмовилися від централізованого гарячого водопостачання та періодично ним користуєтесь, для отримання коректних нарахувань, Вам потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо попередні не відрізняються від поточних.

Нарахування

Як сплатити за ГВП без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з гарячого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет «Центру комунального сервісу».
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Також Ви можете сплатити карткою без черг у найближчому Сервісному центрі ЦКС та готівкою у Районних сервісних центрах
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань можна у найближчому Сервісному центрі ЦКС
Які потрібно мати документи для перерахунку по ГВП? 
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до найближчого  Сервісного центру ЦКС та мати:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Не встиг передати показання. Як відбудуться нарахування?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передали показання лічильників гарячої води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання.
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.
Встановлено бойлер. Що робити?
 
 
Якщо у Вас встановлено бойлер, проте Ви не відмовилися від централізованого гарячого водопостачання, потрібно  щомісяця надавати показання будь-яким зручним способом для уникнення нарахувань за показаннями загальнобудинкового лічильника або за нормами споживання, навіть при нульових показаннях витрат. 
Відсутні лічильники. Як відбуваються нарахування?
 
 
У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно кількості проживаючих у помешканні.
У разі відсутності загальнобудинкового лічильника - нарахування проводиться за нормою споживання. Норма споживання – 3 м/куб. на одну особу.
Які норми споживання ГВП? 
 
 
Норма споживання гарячої води у разі відсутності загальнобудинкового лічильника – 3 м2.
Що потрібно для оформлення пільг на ГВП?
 
 
Законодавством передбачено, що споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати спожитих послуг, повідомляє у письмовій заяві підприємство про своє право на пільги та подає підтверджуючі документи:
заяву на оформлення/переоформлення свого права на пільгу;
• оригінал та копію документа, що підтверджує право на пільгу;
• оригінал та копію паспорта або документа, що його замінює, пільговика (стор. 1,2 та усі сторінки щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації);
• оригінал та копію про присвоєння ідентифікаційного коду пільговика;
• оригінал та копію пенсійного посвідчення (за наявністю);
Додатково надаються оригінали та копії документів осіб, на яких поширюється пільга.
Для реєстрації пільги можна звернутися до найближчого Сервісного центру ЦКС
Як розрахувати суму до сплати за наявності пільги?
 
 
Соціальний норматив споживання гарячого водопостачання становить 1,6 куб. на 1 особу. Витрати гарячої води за місяць розподіляються рівномірно між проживаючими в квартирі та вираховується відповідний відсоток від споживання пільговикам. Якщо споживання пільговиком не перевищило цю норму, то сплачується з відповідною знижкою на спожитий обсяг. За тарифами без пільги сплачується за обсяг, що перетнув межу соціальної норми. Це правило також стосується осіб, які мають 100% знижку.
Отримати вичерпне роз'яснення щодо розрахунків можна у найближчому Сервісному центрі ЦКС, за телефоном контакт-центру (044) 247-40-40 або за допомогою  зворотного зв’язку.
Як ліквідувати заборгованість? (погоджуюся з нарахуваннями)
 
 
Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір: 
- за прискореною процедурою, скориставшись формою для заповнення.
- під час особистого візиту до найближчого Сервісного центру ЦКС. (необхідно взяти Ваш паспорт, ідентифікаційний код та правоустановчі документи на помешкання)
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися до найбличого Сервісного центру ЦКС з Вашим паспортом, ідентифікаційним кодом та документом, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (в залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води), документи, що підтверджують право на пільгову оплату послуг тощо);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Якість послуг

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня гаряча вода?
 
 
У разі відсутності у Вас гарячої води, оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва. За телефоном 15-57 або на сайті https://1557.kyiv.ua
Низький тиск води?
 
 
Якщо у Вашій квартирі недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо)
Також оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва:
тел.: 15-57
https://1557.kyiv.ua
Низька температура води? 
 
 
Якщо у Вашій квартирі низька температура гарячої води, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо)
Якщо Ви отримали офіційну відповідь від Вашого балансоутримувача про належний технічний стан внутрішньобудинкових мереж Ви можете звернутися до найближчого Сервісного центру ЦКС  для написання заяви до КП «Київтеплоенерго», долучивши копію відповіді від балансоутримувача.
Замір температури повинен бути виконаним саме у тому місяці, за який споживач бажає здійснити перерахунок. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Важливо! В акті-претензії обов’язково має бути вказана температура і місяць, в якому виконувався замір. У разі наявності квартирного лічильника ГВП - споживач має обов'язково передати вказати показання лічильника ГВП за місяць, в якому відбувся замір температури.
Куди скаржитись на неякісні послуги з ГВП?
 
 
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського).