ЦКС Часті питання

Гаряче водопостачання

Договір

Чи потрібно мені укладати договір з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» ?
 
 
Послуга з гарячого водопостачання надається киянам комунальним підприємством «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на підставі публічного договору про приєднання, з урахуванням норм чинного законодавства України та типового договору відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та оприлюднено у газеті Київської міської ради «Хрещатик» від 28.03.2018 № 34 (5085), який вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.
Отже, якщо у Вас раніше був укладений договір з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та з травня 2018 року власник житла не змінився, укладати договір не потрібно.
Ваш особовий рахунок є тотожним з рахунком у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Які документи потрібні для укладання договору з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
 

Потрібно заповнити:

Також треба долучити документи (копії):

  • паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки)/ID-картка;
  • картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН),( не додається Споживачами, що мають ID-картку);
  • Витяг з Єдиного державного Демографічного реєстру( не надається Споживачами, що мають паспорт-книжку);
  • Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви (оригінал або нотаріально засвідчена копія, та копії документів, що подаються);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житлом;
  • технічний паспорт на квартиру;
  • при наявності лічильника ГВП - паспорти на лічильники та/або свідоцтво про повірку;
  • при наявності лічильника ЦО - акт технічної можливості на встановлення вузла розподільного обліку теплової енергії та паспорт на встановлений лічильник опалення;
  • Акт введення в експлуатацію лічильника ЦО;
  • Проектно-технічна документація на індивідуальне опалення (якщо воно є);
  • Акт опломбування лічильників ГВП та ЦО або акт КЗП(за наявності).

    Додатково:

    У разі спільної власності на квартиру – потрібно надати письмову згода всіх інших співвласників житла (оригінал) + копії паспорта та ідентифікаційного коду всіх співвлвсників. У разі укладання договору довіреною особою потрібно пред’явити довіреність, паспорт та картку платника податків довіреної особи                                                                    

     Якщо має місце розділення особового рахунку по одній квартирі - оформлюється письмова згода з розрахунком площі місць загального користування та боргів (в разі їх наявності) на кожного заявника

Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності документів на прилади обліку, або якщо термін дії свідоцтва про повірку прострочено, договір про надання послуг буде укладено без ознаки приладів обліку. Для відновлення можливості сплати за лічильниками, пропонуємо до укладення договору скористатися послугою з повірки або заміни лічильників. Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Де можна укласти договір?
 
 
Актуалізувати інформацію щодо зміни власника особового рахунку можна онлайн: 

Безпосередньо укласти та підписати договір, пред’явивши оригінали документів, можна у одному з 10 сервісних центрів за попереднім записом. Здійснити запис: https://cks.com.ua/equery або (044) 247-40-40.

Хто може подати документи для укладення прямого договору від імені власника?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Лічильники

Як встановити лічильник гарячої води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт меню 4) (пн-пт: з 08:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування.
Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як замовити повірку квартирного лічильника гарячої води?
 
 
Повірка квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу"чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Важливо! Після проходження повірки потрібно надіслати фото або скан-копію свідоцтва про придатність приладу обліку: 
Куди звертатися для заміни лічильника гарячої води?
 
 
Заміна квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу"чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування.
Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як замовити опломбування квартирного лічильника гарячої води?
 
 
Замовити опломбування Ви можете на сайті "Цетнру комунального сервісу". Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування. 
Опломбування та встановлення на абонентський облік є безкоштовним!
Встановили новий лічильник. Що робити?
 
 
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожиті Вами кубометри, лічильники обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування. Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
 
Як передати показання лічильника гарячої води?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Показання лічильників гарячої води Ви можете передати будь-яким зручним способом:
  1. через особистий кабінет на сайті «Центру комунального сервісу» (покрокова інструкція з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС -https://youtu.be/U-ZmUUA1Qv8)
  2. за телефоном call-центру ЦКС - (044)247-40-40 у будні дні з 8:00 до 20:00
  3. за стаціонарними номерами для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим: 591-16-26, 591-21-12, 591-21-25, 591-21-28, 591-16-41, 591-21-15, 591-16-21, 591-16-24, 591-16-29, 591-56-02 (Передати показання за цими телефонами можна за графіком: пн-чт - з 9:00 до 18:00, пт - з 9:00 до 16:30)
  4. за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань з мобільного: 0 800 404 407. Лінія працює у будні дні з 9:00 до 18:00
  5. через скриньки для передачі показань, які встановлено у кожному районі Києва. Адреси за посиланням:https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
Важливо! Якщо у Вас встановлено квартирний водонагрівач, проте Ви не відмовилися від централізованого гарячого водопостачання та періодично ним користуєтесь, для отримання коректних нарахувань, Вам потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо попередні не відрізняються від поточних.

Нарахування

Як сплатити за ГВП без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з гарячого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет «Центру комунального сервісу».
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань та проконсультуватися можна онлайн: 
Які потрібно мати документи для перерахунку по ГВП? 
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії:
1. документа, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. останньої сплаченої квитанції;
3. документа, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючого документа на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Не встиг передати показання. Як відбудуться нарахування?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передали показання лічильників гарячої води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання.
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.
Встановлено бойлер. Що робити?
 
 
Якщо у Вас встановлено бойлер, потрібно щомісяця надавати показання будь-яким зручним способом для уникнення нарахувань за показаннями загальнобудинкового лічильника або за нормами споживання, навіть при нульових показаннях витрат. 
Відсутні лічильники. Як відбуваються нарахування?
 
 
У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно кількості проживаючих у помешканні.
У разі відсутності загальнобудинкового лічильника - нарахування проводиться за нормою споживання. Норма споживання – 3 м/куб. на одну особу.
Які норми споживання ГВП? 
 
 
Норма споживання гарячої води у разі відсутності загальнобудинкового лічильника – 3 м2.
 
 
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії: паспорта, ідентифікаційного коду та документів, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (у залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Якість послуг

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня гаряча вода?
 
 
У разі відсутності у Вас гарячої води, оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва. За телефоном 15-57 або на сайті https://1557.kyiv.ua
Низький тиск води?
 
 
Якщо у Вашій квартирі недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо)
Також оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва:
тел.: 15-57
https://1557.kyiv.ua
Низька температура води? 
 
 
Якщо у Вашій квартирі низька температура гарячої води, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо)
Якщо Ви отримали офіційну відповідь від Вашого балансоутримувача про належний технічний стан внутрішньобудинкових мереж Ви можете звернутися онлайн до ЦКС для написання заяви до КП «Київтеплоенерго», долучивши копію відповіді від балансоутримувача.
Замір температури повинен бути виконаним саме у тому місяці, за який споживач бажає здійснити перерахунок. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Важливо! В акті-претензії обов’язково має бути вказана температура і місяць, в якому виконувався замір. У разі наявності квартирного лічильника ГВП - споживач має обов'язково передати вказати показання лічильника ГВП за місяць, в якому відбувся замір температури.
Куди скаржитись на неякісні послуги з ГВП?
 
 
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського).