Тарифи, розрахунок, оплата
Тарифи
Який тариф для киян на послугу з постачання гарячої води?
Який тариф для киян на послугу з постачання теплової енергії?
Категорія споживачів |
Населення |
За наявності квартирного (на приміщення) та/або будинкового засобів обліку теплової енергії, (грн./1 Гкал. з ПДВ) |
1654,41 |
За відсутності квартирного (на приміщення) та/або будинкового засобів обліку теплової енергії за місяць протягом опалювального періоду), (грн./ 1 кв. м за ПДФ) |
38,50 |
Який тариф для киян на централізоване водопостачання та водовідведення?
- 16,164 грн за 1 куб. м водопостачання;
- 14,22 грн за 1 куб. м водовідведення.
Який тариф на вивезення побутових відходів?
Найменування |
Населення тариф з ПДВ грн./1 куб. м. |
Тверді побутові відходи |
176,26 |
Великогабаритні відходи |
210,68 |
Який тариф для киян на утримання будинків?
Дізнатися тариф у Вашому будинку можна за посиланням.
Нарахування
Куди звертатися з питань нарахувань?
Як здійснити перерахунок за послугу з постачання гарячої води?
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з постачання теплової енергії?
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок по ХВП?
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з утримання?
1.документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації: довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з вивезення побутових відходів?
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації понад 30 календарних днів: довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання)*;
2. паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені особи)/паспорт з безконтактним електронним носієм, обидві сторони, та витяг з Єдиного демографічного реєстру реєстрації місця проживання та ідентифікаційний код;
3. документ на право власності житловим приміщенням/квартири та/або витяг з реєстру речових прав дати видачі якого не повинна бути пізнішою ніж 30 календарних днів до дня звернення.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Способи оплати
Як сплатити за спожиті житлово-комунальні послуги без черги?
Покрокова відео-інструкція.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Як зареєструватися в особистому кабінеті ЦКС?
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2.Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3.Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися, якщо виникли питання в особистому кабінеті?