ЦКС Часті питання Тарифи, розрахунок, оплата

Тарифи, розрахунок, оплата

Тарифи

Який тариф для киян на централізоване гаряче водопостачання?
 
 
Виконавець послуг: КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» 

Категорія населення

тариф в грн. за 1 куб. м з ПДВ

Населення (за умови підключеної рушникосушарки)

97,89

Населення (за умови відсутності рушникосушарки)

90,54

Який тариф для киян на послугу централізованого опалення?
 
 
Виконавець послуг: КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» 

Категорія споживачів

Населення

За наявності квартирного (на приміщення) та/або будинкового засобів обліку теплової енергії, (грн./1 Гкал. з ПДВ)

1654,41

За відсутності квартирного (на приміщення) та/або будинкового засобів обліку теплової енергії за місяць протягом опалювального періоду), (грн./ 1 кв. м за ПДФ)

38,50

Який тариф для киян на холодне водопостачання та водовідведення?
 
 
Виконавець послуг: ПрАТ «АК «Київводоканал»
Постановою від 04.10.2018 № 1168 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 14.10.2018 встановлений:
тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення у розмірі 18,288 грн (у т. ч. ПДВ 3,048 грн), з них:
9,492 грн (у т. ч. ПДВ 1,582 грн) за 1 куб. м водопостачання;
8,796 грн (у т. ч. ПДВ 1,466 грн) за 1 куб. м водовідведення;
Постановою від 04.10.2018 № 1169 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 14.10.2018 встановлений:
тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) у розмірі 19,596 грн (у т. ч. ПДВ 3,266 грн), з них:
10,092 грн (у т. ч. ПДВ 1,682 грн) за 1 куб. м водопостачання;
9,504 грн (у т. ч. ПДВ 1,584 грн) за 1 куб. м водовідведення.
Який тариф на вивезення побутових відходів?
 
 
Виконавець послуг: КП «Київкомунсервіс»  

Найменування

Населення тариф з ПДВ грн./1 куб. м.

Тверді побутові відходи

159,10

Великогабаритні відходи

175,82

Який тариф для киян на утримання будинків?
 
 
Розпорядженням КМДА від 6 червня 2017 року №668 встановлено тарифи та структуру тарифів по кожному будинку окремо.
Дізнатися тариф у Вашому будинку можна за посиланням.

Нарахування

Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань можна у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
Як здійснити перерахунок по ГВП?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до найближчого  Сервісного центру ЦКС та мати:
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з опалення?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до найближчого  Сервісного центру ЦКС та мати:
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок по ХВП?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, споживачам достатньо звернутися до районного Сервісного центру ЦКС чи Центру обслуговування споживачів «Київводоканал» та мати:
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з утримання?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до районного Сервісного центру ЦКС та мати:
1.документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (копії документу, що підтверджує пільгу, документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації: довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.
Як здійснити перерахунок за послугу з вивезення побутових відходів?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до найближчого Сервісного центру ЦКС та мати:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (копії документу, що підтверджує пільгу, документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації понад 30 календарних днів: довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання)*;
2. паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені особи)/паспорт з безконтактним електронним носієм, обидві сторони, та витяг з Єдиного демографічного реєстру реєстрації місця проживання та ідентифікаційний код;
3. документ на право власності житловим приміщенням/квартири та/або витяг з реєстру речових прав дати видачі якого не повинна бути пізнішою ніж 30 календарних днів до дня звернення.
*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Способи оплати

Як сплатити за спожиті житлово-комунальні послуги  без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з гарячого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет «Центру комунального сервісу».
Покрокова відео-інструкція.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Також Ви можете сплатити карткою без черг у найближчому Сервісному центрі ЦКС та готівкою у Районних сервісних центрах.
Як зареєструватися в особистому кабінеті ЦКС?
 
 
Покрокова відео-інструкція.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:

1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2.Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3.Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися, якщо виникли питання в особистому кабінеті?
 
 
Ви можете оперативно отримати консультації через зворотний зв'язок на нашому сайті.