ЦКС Часті питання Лічильники

Лічильники

Первинне встановлення

Як встановити квартирний лічильник на гарячу води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт меню 4) (пн-пт: з 08:00 до 20:00)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247 40 40. Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як встановити квартирний лічильник на холодну воду?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пункт меню 4) (пн-пт: з 08:00 до 20:00)

Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ "АК "Київводоканал" та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування. Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як встановити квартирний лічильник на опалення?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника опалення здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу - https://cks.com.ua/services/request. Також Ви можете залишити заявку за телефоном колл-центру (044) 247 40 40 (голосове меню 4 –дочекайтеся з'єднання з оператором).
Якщо Ви самостійно вирішувати питання встановлення квартирного лічильника опалення, необхідно:
1. Отримати дозвіл на встановлення квартирного теплового лічильника від балансоутримувача будинку – ЖЕО, ОСББ, ЖБК, Керуючої компанії тощо. Для цього потрібно заповнити заяву і подати її на розгляд;
2. Отримати Акт технічної можливості на встановлення квартирного тепло лічильника у Вашої теплопостачальної організації - (КП«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»)
3. Направити його до ЦКС або Київтеплоенерго та отримати погоджений Акт технічної можливості для монтажу приладу. Про те, де і коли забрати документ вас поінформує спеціаліст Київтеплоенерго;
4. Монтувати лічильник, відповідності до погодженої проектної документації встановити. Спеціалізовану організацію Ви можете обрати самостійно;
5. Зареєструвати лічильник. Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування через месенджер у Facebook або за допомогою Skype

Повірка лічильника

Як повірити квартирний лічильник на гарячу воду?
 
 
Повірка квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. В залежності від технічної можливості повірка проводиться з демонтажем або на місці (пломба, встановлена на лічильнику, не знімається).
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу. Також Ви можете залишити заявку за телефоном контакт-центру: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247-40-40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote 
Як повірити квартирний лічильник на холодну воду?
 
 
Повірка квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями. В залежності від технічної можливості повірка проводиться з демонтажем або на місці (пломба, встановлена на лічильнику, не знімається).
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу. Також Ви можете залишити заявку за телефоном контакт-центру: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню)
 
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote.
Як повірити квартирний лічильник на опалення?
 
 
Повірка квартирних лічильників опалення здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу. Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому через месенджер у Facebook або Skype.

Заміна лічильника

Як замінити квартирний лічильник на гарячу воду?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті.Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247-40-40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote.
 
Як замінити  квартирний лічильник на холодну води?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті.Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню). 

Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote.
Як замінити  квартирний лічильник на опалення?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті.Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (п. 4 у голосовому меню). 
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування через месенджер у Facebook або Skype.
 

Опломбування лічильника

Як замовити опломбування лічильників води?
 
 
Замовити опломбування лічильників води Ви можете за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40 або за посиланням: https://cks.com.ua/remote 
Як замовити опломбування лічильників опалення?
 
 
Замовити опломбування Ви можете через месенджер у Facebook або Skype, написавши відповідну заяву та долучивши копію проекту. 

Передача показань

Як передати показання лічильників?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників.
Передати показання лічильників води та опалення можна будь-яким зручним способом з 5-го числа по останній день поточного місяця, а саме:
1. через особистий кабінет на сайтах:
  • КК «Центр комунального сервісу», покрокова інструкція з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС;
  • КП ГІОЦ;
  • ПрАТ «АК «Київводоканал» - приймаються показання лічильників холодної води для нарахувань за водопостачання. Показання лічильників гарячої води надаються лише для здійснення обліку водовідведення, тому для отримання коректних нарахувань за гаряче водопостачання, оберіть, будь ласка, будь-який інший спосіб з перелічених;
  • КП «Київтеплоенерго» - передача показань лічильників гарячої води та опалення.
2. за телефоном контакт-центру КК «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40 та 0 800 404 407;
3. за телефоном контакт-центру ПрАТ «АК «Київводоканал» (044) 202-02-02 (приймаються показання лічильників холодної води для нарахувань за водопостачання. Показання лічильників гарячої води надаються лише для здійснення обліку водовідведення, тому для отримання коректних нарахувань за гаряче водопостачання, оберіть, будь ласка, будь-який інший спосіб з перелічених);
4. при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.
Важливо! Якщо у Вас встановлено квартирний водонагрівач, для отримання коректних нарахувань, Вам потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо попередні не відрізняються від поточних.
Як скоригувати показання?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передасте показання лічильників води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання. У такому випадку коригування показань та нарахувань:
• за гаряче водопостачання відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.
• за холодне водопостачання відбудеться автоматично лише за умови, що поточні показання будуть рівні або більші від розрахованих за середнім споживанням. Якщо фактичне споживання менше за розраховане за середнім, то коригування можна провести тільки на підставі Вашої заяви, поданої через месенджер у Facebook або Skype.