ЦКС Часті питання Лічильники

Лічильники

Первинне встановлення

Як встановити квартирний лічильник на гарячу води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу за посиланням. Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30).
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247 40 40 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та паспортом на новий лічильник. Адреси та графіки прийому за посиланням
Як встановити квартирний лічильник на холодну води?
 
 
Первинне встановлення квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу за посиланням: https://cks.com.ua/services/request. Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30).
Також Ви можете замовити встановлення засобів обліку холодної води через:
• контакт-центр Київводоканалу за телефоном +38 (044) 202-02-02
• онлайн-форму на сайті Київводоканалу;
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40, колл-центру Київводоканалу (044)202-02-02 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС.
Як встановити квартирний лічильник на опалення?
 
 
Для встановлення квартирного лічильника тепла необхідно наступне:
1. Отримати дозвіл на встановлення квартирного теплового лічильника від
балансоутримувача будинку – ЖЕО, ОСББ, ЖБК, Керуючої компанії тощо. Для цього потрібно заповнити заяву і подати її на розгляд;
2. Отримати технічні умови на встановлення квартирного тепло лічильника у Вашої
теплопостачальної організації - (КП«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»)
3. Розробити проект, згідно виданих технічних умов. Для цього потрібно звернутися до організації, яка має ліцензію на даний вид діяльності;
4. Монтувати лічильник, відповідності до погодженої проектної документації встановити. Спеціалізовану організацію Ви можете обрати самостійно;
5. Зареєструвати лічильник. Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у будь-якому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та паспортом на новий лічильник. Адреси та графіки прийому за посиланням

Повірка лічильника

Як повірити квартирний лічильник на гарячу води?
 
 
Повірка квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу за посиланням: https://cks.com.ua/services/request. Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247-40-40 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та актом про повірку. Адреси та графіки прийому за посиланням
Як повірити квартирний лічильник на холодну води?
 
 
Повірка квартирного лічильника холодної води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу за посиланням: https://cks.com.ua/services/request. Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Також Ви можете замовити повірку засобів обліку холодної води через:
• контакт-центр Київводоканалу за телефоном +38 (044) 202-02-02
• онлайн-форму на сайті Київводоканалу;
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40, колл-центру Київводоканалу (044)202-02-02 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС.
Як повірити квартирний лічильник на опалення?
 
 
Повірка квартирних лічильників опалення здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконую такі роботи або замовити послугу одразу у Центрі комунального сервісу за посиланням: https://cks.com.ua/services/request. Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у будь-якому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та актом про повірку. Адреси та графіки прийому за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers

Заміна лічильника

Як замінити квартирний лічильник на гарячу води?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті за посиланням: https://cks.com.ua/services/request.Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру (044) 247-40-40 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та паспортом на новий лічильник. Адреси та графіки прийому за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers
Як замінити  квартирний лічильник на холодну води?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті за посиланням: https://cks.com.ua/services/request.Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Також Ви можете замовити заміну засобів обліку холодної води через:
• контакт-центр Київводоканалу за телефоном +38 (044) 202-02-02
• онлайн-форму на сайті Київводоканалу;
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані ПрАТ «АК «Київводоканал» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування за телефоном колл-центру ЦКС (044) 247 40 40, колл-центру Київводоканалу (044)202-02-02 або у будь-якому Сервісному центрі ЦКС.
Як замінити  квартирний лічильник на опалення?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті за посиланням: https://cks.com.ua/services/request.Також Ви можете залишити заявку за електронною адресою: savchuk.s@src.kiev.ua або за телефоном: (044) 591-56-82 (пн-пт: з 08:30 до 17:30)
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у будь-якому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та паспортом на новий лічильник. Адреси та графіки прийому за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers

Опломбування лічильника

Як замовити опломбування лічильників води?
 
 
Замовити опломбування лічильників води Ви можете у будь-якому Сервісному центрі ЦКС. Адреси та графіки прийому за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers
Як замовити опломбування лічильників опалення?
 
 
Замовити опломбування Ви можете у будь-якому Сервісному центрі ЦКС, написавши відповідну заяву та долучивши копію проекту. Адреси та графіки прийому за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers

Передача показань

Як передати показання лічильників?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників.
Передати показання лічильників води та опалення можна будь-яким зручним способом з 10-го числа по останній день поточного місяця, а саме:
1. через особистий кабінет на сайтах:
  • КК «Центр комунального сервісу», покрокова інструкція з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС;
  • КП ГІОЦ;
  • ПрАТ «АК «Київводоканал» - приймаються показання лічильників холодної води для нарахувань за водопостачання. Показання лічильників гарячої води надаються лише для здійснення обліку водовідведення, тому для отримання коректних нарахувань за гаряче водопостачання, оберіть, будь ласка, будь-який інший спосіб з перелічених;
  • КП «Київтеплоенерго» - передача показань лічильників гарячої води та опалення.
2. за телефоном контакт-центру КК «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40;
3. за телефоном контакт-центру ПрАТ «АК «Київводоканал» (044) 202-02-02 (приймаються показання лічильників холодної води для нарахувань за водопостачання. Показання лічильників гарячої води надаються лише для здійснення обліку водовідведення, тому для отримання коректних нарахувань за гаряче водопостачання, оберіть, будь ласка, будь-який інший спосіб з перелічених);
4. під час візиту до Сервісного центру ЦКС;
5. при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.
Важливо! Якщо у Вас встановлено квартирний водонагрівач, проте Ви не відмовилися від централізованого гарячого водопостачання та періодично ним користуєтесь, для отримання коректних нарахувань, Вам потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо попередні не відрізняються від поточних.
Як скоригувати показання?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передасте показання лічильників води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання. У такому випадку коригування показань та нарахувань:
• за гаряче водопостачання відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.
• за холодне водопостачання відбудеться автоматично лише за умови, що поточні показання будуть рівні або більші від розрахованих за середнім споживанням. Якщо фактичне споживання менше за розраховане за середнім, то коригування можна провести тільки на підставі Вашої заяви, поданої до точки прийому Центру комунального сервісу.