ЦКС Часті питання

Централізоване опалення

Договір

Чи потрібно мені укладати договір з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
 
Послуги з централізованого опалення надаються киянам комунальним підприємством «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на підставі публічного договору про приєднання, з урахуванням норм чинного законодавства України та типового договору відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та оприлюднено у газеті Київської міської ради «Хрещатик» від 28.03.2018 № 34 (5085), який вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.
Отже, якщо у Вас раніше був укладений договір з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та з травня 2018 року власник житла не змінився, укладати договір не потрібно.
Ваш особовий рахунок є тотожним з рахунком у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Які документи потрібні для укладання договору з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
 
Потрібно заповнити:
• Бланк Договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води населенню.
Заяву на укладення договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Та долучити документи (копії):
  • паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки)/ID-картка;
  • картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН),( не додається Споживачами, що мають ID-картку);
  • Витяг з Єдиного державного Демографічного реєстру( не надається Споживачами, що мають паспорт-книжку);
  • Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви (оригінал або нотаріально засвідчена копія, та копії документів, що подаються);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житлом;
  • технічний паспорт на квартиру;
  • при наявності лічильника ГВП - паспорти на лічильники та/або свідоцтво про повірку;
  • при наявності лічильника ЦО - акт технічної можливості на встановлення вузла розподільного обліку теплової енергії та паспорт на встановлений лічильник опалення;
  • Акт введення в експлуатацію лічильника ЦО;
  • Проектно-технічна документація на індивідуальне опалення (якщо воно є);
  • Акт опломбування лічильників ГВП та ЦО або акт КЗП(за наявності).
• Додатково:
- У разі спільної власності на квартиру – потрібно надати письмову згода всіх інших співвласників житла (оригінал) + копії паспорта та ідентифікаційного коду всіх співвласників.  У разі укладання договору довіреною особою потрібно пред’явити довіреність, паспорт та картку платника податків довіреної особи.
Якщо має місце розділення особового рахунку по одній квартирі - оформлюється письмова згода з розрахунком площі місць загального користування та боргів( в разу їх наявності) на кожного заявника

Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності документів на прилади обліку, або якщо термін дії свідоцтва про повірку прострочено, договір про надання послуг буде укладено без ознаки приладів обліку. Для відновлення можливості сплати за лічильниками, пропонуємо до укладення договору скористатися послугою з повірки або заміни лічильників. Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

 
Де можна укласти договір?
 
 
Актуалізувати інформацію щодо зміни власника особового рахунку можна онлайн: 

Безпосередньо укласти та підписати договір, пред’явивши оригінали документів, можна у одному з 10 сервісних центрів за попереднім записом. Здійснити запис: https://cks.com.ua/equery або (044) 247-40-40.

Хто може  подати документи для укладення прямого договору імені власника?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Лічильник

Як встановити квартирний лічильник опалення?
 
 
Встановлення квартирного лічильника тепла здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу" чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для встановлення квартирного лічильника тепла необхідно наступне:
1. Отримати дозвіл на встановлення квартирного теплового лічильника від балансоутримувача будинку – ЖЕО, ОСББ, ЖБК, Керуючої компанії тощо. Для цього потрібно заповнити заяву і подати її на розгляд;
2. Скласти Акт технічної можливості на встановлення квартирного вузла розподільчого обліку теплової енергії. Для цього самостійно оберіть організацію, що має ліцензію на монтаж теплових лічильника. Спеціалісти проведуть обстеження системи опалення в квартирі та складуть такий Акт.
3.Надати до ЦКС робочу документацію на встановлення лічильника для погодження її виконавцем послуги( КП «Київтеплоенерго»)
4. Отримати погоджений Акт технічної можливості для монтажу приладу. Про те, де і коли забрати документ вас поінформує спеціаліст Київтеплоенерго.

5. Монтувати лічильник, встановити, відповідно до погодженої проектної документації. Спеціалізовану організацію Ви можете обрати самостійно;
6. Зареєструвати лічильник.
*Звертаємо Вашу увагу, що замовляючи встановлення через "Центр комунального сервісу" наші спеціалісти підготують всю необхідну документацію за Вас!  Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно надіслати відповідну заяву із копією першої сторінки погодженого Акту технічної можливості, копією паспорту лічильника та актом встановлення лічильника ЦО за адресою: вул. Жилянська 83/53 або вул. Кирпоноса 10/8. Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як замовити повірку квартирного лічильника опалення?
 
 
Повірка квартирних лічильників опалення здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для здійснення заміни Вам потрібно залишити заяву на розпломбування та подальше опломбування квартирних засобів обліку.
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування та після опломбування надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Куди звертатися для заміни квартирного лічильника опалення?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті за посиланням: https://cks.com.ua/services/request.Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для здійснення заміни Вам потрібно залишити заяву на розпломбування та подальше опломбування квартирних засобів обліку: 
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу.
Після опломбування потрібно надіслати фото або скан-копії акту опломбування, акту встановлення лічильника (у якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспорта на новий лічильник:
Як замовити опломбування квартирного лічильника опалення?
 
 
Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування онлайн: 
Встановили новий лічильник. Що робити?
 
 
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожитє, лічильники обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування (та обов'язково долучити копію проекту): 
 
Як передати показання квартирного лічильника опалення?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Показання лічильників опалення Ви можете передати будь-яким зручним способом:
  1. через особистий кабінет на сайті «Центру комунального сервісу» (покрокова інструкція з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС -https://youtu.be/U-ZmUUA1Qv8)
  2. за телефоном call-центру ЦКС - (044)247-40-40 у будні дні з 8:00 до 20:00
  3. за стаціонарними номерами для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим: 591-16-26, 591-21-12, 591-21-25, 591-21-28, 591-16-41, 591-21-15, 591-16-21, 591-16-24, 591-16-29, 591-56-02 (Передати показання за цими телефонами можна за графіком: пн-чт - з 9:00 до 18:00, пт - з 9:00 до 16:30)
  4. за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань з мобільного: 0 800 404 407. Лінія працює у будні дні з 9:00 до 18:00
  5. через скриньки для передачі показань, які встановлено у кожному районі Києва. Адреси за посиланням:https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
 

Нарахування

Як сплатити за опалення без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з гарячого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет «Центру комунального сервісу». Покрокова відео-інструкція – за посиланням.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань та проконсультуватися можна онлайн: 
Які потрібно мати документи для перерахунку з централізованого опалення?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.

*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Не встиг передати показання. Як відбудуться нарахування?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передали показання лічильників опалення, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання.
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.

Відсутні лічильники. Як відбуваються нарахування?
 
 
У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно опалювальній площі.
У разі відсутності загальнобудинкового лічильника - нарахування проводиться за фактичним тарифом на квадратний метр опалювальної площі, в залежності від залежно від температури зовнішнього повітря (на виконання Постанови КМУ від 30.10.2015 № 1037).
Як ліквідувати заборгованість? (погоджуюся з нарахуваннями)
 
 
Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір за прискореною процедурою, скориставшись формою для заповнення.
 
 
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися через месенджер у Facebook або за допомогою Skype та надіслати фото або скан-копії: паспорта, ідентифікаційного коду та документів, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (у залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Якість послуг

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутнє опалення?
 
 
У разі відсутності у Вас гарячої води, оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва за телефоном: 15-57 або на сайті https://1557.kyiv.ua
Що робити, якщо в помешканні низька температура?
 
 
Щоб виявити чи справді температура не відповідає нормі, потрібно виконати замірювання температури у всіх житлових приміщеннях квартири(кухня, житлові кімнати, крім коридору, санвузлів, ванної кімнати).
Можливе лише у квартирах будинків, де відсутній загальнобудинковий прилад обліку. Для цього потрібно звернутися до виконавця послуг з відповідною заявою.
Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Якщо Вам видали акт-претензію про неналежне надання або ненадання послуг Ви можете звернутися до фахівців ЦКС для написання заяви про перерахунок, долучивши акт-претензію за відповідний розрахунковий місяць. Акт-претензія обов’язково має містити кількісні та якісні показники, а саме: температуру кожного житлового приміщення для можливості виведення середньої температури в приміщенні, яка порівнюється з нормативною. Також в акті має бути зазначено, чи містить обстежуване приміщення наріжні кімнати.