ЦКС Часті питання

Централізоване опалення

Договір

Чи потрібно мені укладати договір з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
 
Послуги з централізованого опалення надаються киянам комунальним підприємством КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на підставі публічного договору про приєднання, з урахуванням норм чинного законодавства України та типового договору відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та оприлюднено у газеті Київської міської ради «Хрещатик» від 28.03.2018 № 34 (5085), який вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.
Отже, якщо у Вас раніше був укладений договір з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та з травня 2018 року власник житла не змінився, укладати договір не потрібно.
Ваш особовий рахунок є тотожним з рахунком у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Які документи потрібні для укладання договору з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»?
 
Та долучити документи (копії):
• паспорт або документ, що його замінює (всі заповнені сторінки);
• картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН);
• документ, що підтверджує право власності або користування житлом; 
• у разі спільної власності – надати письмову згода всіх інших співвласників житла (оригінал);
• проектно-технічна документація та паспорт на встановлений лічильник (за наявнотсті квартирного лічильника тепла)
Також проектно-технічна документація на індивідуальне опалення (якщо воно є);
Якщо у Вас є пільги, то необхідно долучити заяву і документи, що підтверджують пільгову категорію, та копії документів всіх членів сім’ї, які користуються пільгою.
Де можна укласти договір?
 
 
У найближчому Сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Хто може  подати документи для укладення прямого договору імені власника?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Лічильник

Як встановити квартирний лічильник опалення?
 
 
Встановлення квартирного лічильника тепла здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу онлайн на сайті "Центру комунального сервісу" чи за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для встановлення квартирного лічильника тепла необхідно наступне:
1. Отримати дозвіл на встановлення квартирного теплового лічильника від балансоутримувача будинку – ЖЕО, ОСББ, ЖБК, Керуючої компанії тощо. Для цього потрібно заповнити заяву і подати її на розгляд;
2. Отримати технічні умови на встановлення квартирного тепло лічильника у Вашої теплопостачальної організації - (КП«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»)
3. Розробити проект, згідно виданих технічних умов. Для цього потрібно звернутися до організації, яка має ліцензію на даний вид діяльності;
4. Монтувати лічильник, відповідності до погодженої проектної документації встановити. Спеціалізовану організацію Ви можете обрати самостійно;
5. Зареєструвати лічильник.
*Звертаємо Вашу увагу, що замовляючи встановлення через "Центр комунального сервісу" наші спеціалісти підготують всю необхідну документацію за Вас!  Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування та паспортом на новий лічильник. 
Як замовити повірку квартирного лічильника опалення?
 
 
Повірка квартирних лічильників опалення здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу одразу на сайті "Центру комунального сервісу". Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для здійснення заміни Вам потрібно залишити заяву на розпломбування та подальше опломбування квартирних засобів обліку у найближчому сервісному центрі ЦКС.
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС. Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування, актом встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспортом на новий лічильник. 
Куди звертатися для заміни квартирного лічильника опалення?
 
 
Ви можете самостійно обрати спеціалізовану компанію, яка здійснює заміну лічильників або замовити послугу на нашому сайті за посиланням: https://cks.com.ua/services/request.Також Ви можете залишити заявку за телефоном: (044) 247-40-40 (пн-пт: з 8:00 до 20:00)
Для здійснення заміни Вам потрібно залишити заяву на розпломбування та подальше опломбування квартирних засобів обліку у найближчому сервісному центрі ЦКС.
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
Після опломбування потрібно звернутися до Сервісного центру з актом опломбування, актом встановлення лічильника (в якому зафіксовані дата встановлення та початкові показання) та паспортом на новий лічильник. 
Як замовити опломбування квартирного лічильника опалення?
 
 
Замовити опломбування Ви можете у найближчому Сервісному центрі ЦКС. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування
Встановили новий лічильник. Що робити?
 
 
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожитє, лічильники обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу. Для цього Вам потрібно залишити заявку на опломбування (та обов'язково долучити копію проекту) у найближчому Сервісному центрі ЦКС.
 
Як передати показання квартирного лічильника опалення?
 
 
Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Показання лічильників опалення Ви можете передати будь-яким зручним способом:
1. через особистий кабінет на сайтах:
КК «Центр комунального сервісу»,
КП «ГІОЦ»,
КП «Київтеплоенерго»;
2. за телефоном контакт-центру КК «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40
3. під час візиту до Сервісного центру ЦКС 
4. при оплаті за спожиті послуги у будь-якій банківській чи фінансовій установі та у платіжних терміналах.

Нарахування

Як сплатити за опалення без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги з гарячого водопостачання Ви можете сплатити через особистий кабінет «Центру комунального сервісу». Покрокова відео-інструкція – за посиланням.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Також Ви можете сплатити карткою без черг у найближчому Сервісному центрі ЦКС та готівкою у Районних сервісних центрах
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
Вирішити питання нарахувань можна у найближчому Сервісному центрі ЦКС
Які потрібно мати документи для перерахунку з централізованого опалення?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до найближчого  Сервісного центру ЦКС та мати:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо*);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.

*для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
Не встиг передати показання. Як відбудуться нарахування?
 
 
Якщо Ви з будь-яких причин не передали показання лічильників опалення, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання.
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет або при оплаті через фінансові та банківські установи.

Відсутні лічильники. Як відбуваються нарахування?
 
 
У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно опалювальній площі.
У разі відсутності загальнобудинкового лічильника - нарахування проводиться за фактичним тарифом на квадратний метр опалювальної площі, в залежності від залежно від температури зовнішнього повітря (на виконання Постанови КМУ від 30.10.2015 № 1037).
Що потрібно для оформлення пільг на послугу з ЦО?
 
 
Законодавством передбачено, що споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати спожитих послуг, повідомляє у письмовій заяві підприємство про своє право на пільги та подає підтверджуючі документи:
заяву на оформлення/переоформлення свого права на пільгу;
• оригінал та копію документа, що підтверджує право на пільгу;
• оригінал та копію паспорта або документа, що його замінює, пільговика (стор. 1,2 та усі сторінки щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації);
• оригінал та копію про присвоєння ідентифікаційного коду пільговика;
• оригінал та копію пенсійного посвідчення (за наявністю);
Додатково надаються оригінали та копії документів осіб, на яких поширюється пільга.
Для реєстрації пільги можна звернутися до найближчого Сервісного центру ЦКС
Як розрахувати суму до сплати за наявності пільги?
 
 
Норми, в межах яких надаються пільги на оплату за житлово-комунальні послуги, визначені постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409 "Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування", та становлять для послуги з централізованого опалення -21 кв. м. на 1 особу та 10,5 кв. м. на сім'ю. Окрім того, згідно п.3 Постанови, для будинків, які обладнані приладами обліку, встановлено соціальний норматив на централізоване опалення - 0,0431 Гкал на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2017 року №51 "Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів від 06 серпня 2014 року №409", яка набрала чинності 01.05.2017 року) із застосуванням коригуючого коефіцієнта 0,410 (для будинків 5-ти і більше поверхів).
Отримати вичерпне роз'яснення щодо розрахунків можна у найближчому Сервісному центрі ЦКС, за телефоном контакт-центру (044) 247-40-40 або за допомогою  зворотного зв’язку.
Як ліквідувати заборгованість? (погоджуюся з нарахуваннями)
 
 
Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір:
- за прискореною процедурою, скориставшись формою для заповнення.
- під час особистого візиту до найближчого Сервісного центру ЦКС. (необхідно взяти Ваш паспорт, ідентифікаційний код та правоустановчі документи на помешкання)
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися до найбличого Сервісного центру ЦКС з Вашим паспортом, ідентифікаційним кодом та документом, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (в залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води), документи, що підтверджують право на пільгову оплату послуг тощо);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку.

Якість послуг

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутнє опалення?
 
 
У разі відсутності у Вас гарячої води, оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва за телефоном: 15-57 або на сайті https://1557.kyiv.ua
Що робити, якщо в помешканні низька температура?
 
 
Щоб виявити чи справді температура не відповідає нормі, потрібно виконати замірювання температури у всіх житлових приміщеннях квартири(кухня, житлові кімнати, крім коридору, санвузлів, ванної кімнати).
Можливе лише у квартирах будинків, де відсутній загальнобудинковий прилад обліку. Для цього потрібно звернутися до виконавця послуг з відповідною заявою.
Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Якщо Вам видали акт-претензію про неналежне надання або ненадання послуг Ви можете звернутися до найближчого  Сервісного центру ЦКС для написання заяви про перерахунок, долучивши акт-претензію за відповідний розрахунковий місяць. Акт-претензія обов’язково має містити кількісні та якісні показники, а саме: температуру кожного житлового приміщення для можливості виведення середньої температури в приміщенні, яка порівнюється з нормативною. Також в акті має бути зазначено, чи містить обстежуване приміщення наріжні кімнати.