ЦКС Часті питання Централізоване водопостачання та водовідведення Якість послуги

Якість послуги

1. Відповідність води, яка подається ПрАТ «АК «Київводоканал» вимогам санітарних норм? 

Вода, яка подається ПрАТ «АК «Київводоканал», безпечна з протиепідеміологічної точки зору і відповідає всім вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

2. Вплив стану водопровідних мереж на якість води.

ПрАТ «Київводоканал» регулярно проводить промивки мереж і аналізує якість води у контрольних точках, тож одразу усуває ситуації, які можуть викликати забруднення.
Однак на якість води великою мірою впливає стан внутрішньобудинкових мереж, які не знаходяться в зоні відповідальності ПрАТ «АК «Київводоканал». Згідно із законодавством співвласники багатоквартирного будинку можуть за власним бажанням обрати організацію, яка обслуговуватиме мережі всередині будинку
.

3. Куди звертатись щодо якості води в квартирі? 

Щодо якості води Ви можете  зателефонувати до call-центру ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01; залиште заявку щодо сумнівної якості води, вказавши П.І.Б, адресу, контактний телефон та суть скарги (зміна кольору та/або запаху).

4. Низький тиск води. Що робити?

Увага! Якщо у вас відсутнє холодне водопостачання або недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ. Що ж потрібно робити?
Зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01.
Оскільки ПрАТ «АК «Київводоканал» не експлуатує внутрішньобудинкові мережі водопостачання, то у випадку незадовільного надання послуги холодного водопостачання мешканцям потрібно звернутися до своєї обслуговуючої організації з вимогою:
- перевірити стан внутрішніх мереж;
- перевірити стан бойлерної (при наявності);
- перевірити підвищувальні насоси (для будинків вище 9 поверхів).