ЦКС Часті питання Централізоване водопостачання та водовідведення Нарахування

Нарахування

1. Як і де сплатити за послугу?

Сплатити за спожиті житлово-комунальні послуги Ви можете:
• через особистий кабінет "Центру комунального сервісу".
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
• через мобільний додаток “Комуналка” у розділі “Мої адреси”.
• за допомогою QR-коду, що надрукований на звороті Вашого рахунку- повідомлення.
Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, скануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш "ключ авторизації", вказаний в рахунку-повідомленні;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.

2. Куди звертатися з питань нарахувань?

Отримати роз’яснення щодо порядку нарахувань можна дистанційно. Для цього необхідно скористатися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

3. Які потрібно мати документи для перерахунку по послугах з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення?

Вирішити питання щодо проведення перерахунків можна на особистому прийомі у районному сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу» або дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Для бронювання візиту до районного сервісного центру скористуйтесь попереднім записом до електронної черги.
До звернення необхідно долучити:
1. паспорт /ID-картку або документ що його замінює;
2. документи на право власності на житлове приміщення;
3. при необхідності останню сплачену квитанцію з фактичними показниками;
4. акт контрольного зняття показників квартирних засобів обліку ПрАТ «АК «Київводоканал», у випадку не передачі показань понад 6 місяців.
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.

4. Як здійснюється нарахування за послугу у разі відсутності квартирного лічильника води (вузла розподільного обліку)?

У разі відсутності квартирних лічильників нарахування проводяться згідно з показаннями будинкового лічильника. Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно кількості осіб, які проживають у помешканні.
У разі відсутності будинкового лічильника - нарахування проводиться за нормою споживання.

5. Отримати акт взаєморозрахунків за послуги? 

Для отримання акту, Вам потрібно звернутися до Центру обслуговування споживачів ПрАТ "АК "Київводоканал".

6. Оформлення та видача Довідок про відсутність заборгованості за надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення?

Для отримання довідки про відсутність боргу, за умови відсутності квартирних лічильників, необхідно записатися на особистий прийом до районного сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу» через електронну чергу на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40 та пред'явити:
- паспорт/ ID- картка або документ що його замінює;
- документи, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити довідку можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти знаходяться на сторінці "Наші сервіси".
Для отримання довідки про стан заборгованості за послуги централізованого  водопостачання та централізованого водовідведення, за наявності квартирних лічильників, Вам слід звертатися безпосередньо до постачальника послуг ПрАТ «АК «Київводоканал».

7. Що таке плата за абонентське обслуговування? 

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги»  плата за абонентське обслуговування це - платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії) для відшкодування витрат виконавця, пов’язаних з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача), крім випадків, визначених цим Законом, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води).

8. Які норми споживання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення? 

Норми затверджені Розпорядження КМДА від 21 січня 2022 року № 194 Про затвердження нормативів питного водопостачання та норм споживання послуг з централізованого водопостачання, постачання гарячої води, централізованого водовідведення у місті Києві (діють з 09.02.2022)
● з водопроводом, каналізацією без централізованого ГВ - 5,59 м3/1особ/міс;
● з водопроводом, каналізацією з централізованим ГВ - 5,79 м3/1особ/міс;
● гуртожитки - 4,10 м3/1особ/міс.