ЦКС Часті питання Нарахування

Нарахування

1. Як і де сплатити за послугу з постачання теплової енергії (опалення)?

Сплатити за спожиті житлово-комунальні послуги Ви можете:
• через особистий кабінет "Центру комунального сервісу".
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
• через мобільний додаток “Комуналка” у розділі “Мої адреси”.
• за допомогою QR-коду, що надрукований на звороті Вашого рахунку- повідомлення.
Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, скануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш "ключ авторизації", вказаний в рахунку-повідомленні;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів Ви можете сплатити як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.

2. Куди звертатися з питань нарахувань?

Отримати роз’яснення щодо порядку нарахувань можна дистанційно. Для цього необхідно скористатися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти знаходяться на сторінці "Наші сервіси".

3. Які потрібно мати документи для перерахунку за послугу з постачання теплової енергії?

Вирішити питання щодо проведення перерахунків можна на особистому прийомі у районному сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу» або дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Для бронювання візиту до районного сервісного центру скористуйтесь попереднім записом до електронної черги.
До звернення необхідно долучити:
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність послуги у разі відсутності квартирного та будинкового засобу обліку, акт-претензію тощо);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення/ або сплачені квитанції (копії) з фактичними показниками лічильника починаючи з 01.05.2018. ;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові документи, про що Вас повідомить фахівець сервісного центру.

4. Не встиг передати показання вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) теплової енергії (не більше 3 (трьох) місяців). Як відбудуться нарахування?

Якщо споживач з будь-яких причин не передав показання квартирних лічильників з послуги постачання теплової енергії, нарахування будуть здійснені за середнім споживанням попереднього опалювального періоду (п. 4. ст. 11 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»).
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається при наступній передачі показань через будь-який із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

5. Більше 3 (трьох) місяців не передавали показання лічильників теплової енергії. Як відкоригувати показання? 

У разі відсутності інформації щодо показань вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) після закінчення тримісячного строку, Виконавець послуги зобов’язаний здійснювати розрахунки з таким споживачем як із споживачем, приміщення якого не оснащені вузлами розподільного обліку.
Абзац 2 п. 4 ст. 11 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»:
“У разі відсутності інформації про показання вузлів обліку та/або недопущення споживачем виконавця або іншої особи, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, до відповідного вузла обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії для зняття показань після закінчення тримісячного строку з дня недопуску виконавець комунальної послуги зобов’язаний здійснювати розрахунки з такими споживачами як із споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку”.
У такому випадку коригування показань відбудеться на підставі Вашої заяви, яку можна надати дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
До заяви необхідно долучити документи:
- паспорт/ ID- картка або документ що його замінює;
- документи на право власності на житлове приміщення;
- останній сплачений рахунок-повідомлення на оплату послуг КП «Київтеплоенерго»;
- документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку тощо*).
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові документи, про що Вас повідомить фахівець комунального концерну «Центр комунального сервісу». 

6. Куди звернутися за довідкою про відсутність боргу за послугу з постачання теплової енергії?

Для отримання довідки про відсутність боргу необхідно записатися на прийом до районного сервісного центру ЦКС через електронну чергу на сайті або за телефоном (044) 247-40-40 та пред'явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
Дистанційно замовити довідку можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

7. Отримати акт взаєморозрахунків між Споживачем та КП « Київтеплоенерго»? 

Для отримання акту заєморозрахунків необхідно записатися до до районного сервісного центру ЦКС через електронну чергу на сайті або за телефоном (044) 247-40-40 та пред'явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
Дистанційно замовити акт взаєморозрахунків можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

8. Що таке плата за абонентське обслуговування? 

Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» плата за абонентське обслуговування - платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір) або за індивідуальним договором з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем) (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії), що включає витрати виконавця, пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача), крім випадків, визначених цим Законом, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води).

9. Що таке внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку?

Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, електричне, газове, сантехнічне та інше обладнання в будинку, яке яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, системи автономного теплопостачання, бойлерні та елеваторні вузли, обладнання протипожежної безпеки, вентиляційні канали та канали для димовидалення, обладнання ліфтів, центральних розподільних щитів електропостачання від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення.

10. Що таке мінімальне споживання теплової енергії?

Для споживачів, приміщення яких оснащені вузлами розподільного обліку, розподілене питоме споживання теплової енергії в розрахунку на 1 м2 площі квартири (іншого приміщення) не може становити менше мінімальної частки питомого споживання теплової енергії. Мінімальна частка середнього питомого споживання теплової енергії на опалення визначається для опалювальних приміщень, оснащених вузлами розподільного обліку теплової енергії / приладами-розподілювачами теплової енергії / вузлами розподільного обліку витрати теплоносія (у разі обліку теплової енергії у гарячій воді).
Цією часткою перевіряють дотримання теплового режиму в цих приміщеннях протягом опалювального періоду, в яких не допускається зниження температури повітря більше ніж на 4 °C від нормативної температури внутрішнього повітря.
Якщо опалюване приміщення спожило менший обсяг теплової енергії, визначений за показаннями вузлів розподільного обліку теплової енергії / приладів-розподілювачів теплової енергії / вузлів розподільного обліку витрати теплоносія (у разі обліку теплової енергії у гарячій воді), ніж визначений за мінімальною часткою середнього питомого споживання, такому приміщенню донараховується обсяг спожитої теплової енергії.
Відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг (Наказ Мінрегіону №315 від 22.11.2018).

11. В якому випадку не буде нараховуватися мінімальна частка? 

Донарахування мінімальної частки не застосовується у разі неналежного теплопостачання у будівлі (відхилення від нормативних кількісних та якісних показників послуги з теплопостачання) за наявності у розрахунковому періоді у будівлі більше 30 % опалювальних приміщень, щодо яких складено акт-претензію щодо кількості та/або якості наданої послуги.
Відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг (Наказ Мінрегіону №315 від 22.11.2018).

12. Що таке максимальна частка?

У будівлі/будинку, де житлові/нежитлові приміщення частково оснащені вузлами розподільного обліку теплової енергії, для споживачів, приміщення яких не оснащені такими приладами обліку, розподілене питоме споживання теплової енергії в розрахунку на 1 м2 площі таких приміщень не може становити більше максимальної частки питомого споживання теплової енергії.
Максимальна частка питомого споживання теплової енергії на опалення 1 м² приміщення, не оснащеного вузлом розподільного обліку, визначається згідно максимального теплового навантаження будівлі пропорційно до опалювальної площі приміщення.
Відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг (Наказ Мінрегіону №315 від 22.11.2018).

13. Що таке загальнобудинкові потреби на опалення?

Це витрати теплової енергії на опалення місць загального користування та допоміжних приміщень; витрати теплової енергії, які надходять від ділянок транзитних трубопроводів до приміщень з індивідуальним опаленням; витрати теплової енергії на забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення, без врахування витрат теплової енергії витраченої на функціонування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання.
Обсяг теплової енергії, витрачений на загальнобудинкові потреби опалення будівлі/будинку, розподіляється між усіма власниками (співвласниками) приміщень будівлі/будинку (включаючи приміщення з індивідуальним опаленням та окремі приміщення з транзитними мережами опалення) пропорційно до опалюваних площ їх житлових/нежитлових приміщень.

14. В яких випадках загальнобудинкові потреби не визначаються?

Якщо у будинку, незалежно від оснащення будинковим вузлом комерційного обліку теплової енергії, відсутні приміщення (квартири) з індивідуальним опаленням та усі приміщення не оснащені індивідуальними вузлами розподільного обліку теплової енергії (квартирними лічильниками тепла), то обсяг спожитої у будинку теплової енергії на загальнобудинкові потреби опалення окремо не визначається, а входить до загального обсягу спожитої у будівлі теплової енергії на опалення. Відповідно, для даних будинків, обсяг спожитої теплової енергії на опалення приміщень визначається разом із обсягом спожитої  теплової енергії на загальнобудинкові потреби та розподіляється між усіма споживачами будинку пропорційно до опалювальних площ їх приміщень.