ЦКС Часті питання Лічильники (вузли розподільного обліку)

Лічильники (вузли розподільного обліку)

1. Як встановити розподільний вузол теплової енергії (квартирний лічильник)?

Відповідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та Постанови КМУ від 10.10.2018 №829 «Про затвердження Порядку визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії» встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії (квартирних лічильників тепла) можливо тільки в системах опалення з окремим відгалуженням.
Для встановлення вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) з послуги постачання теплової енергії необхідно наступне:
1. Технічна можливість встановлення вузлів розподільного обліку (визначається під час обстеження внутрішньобудинкової системи опалення організацією, що має ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками).
2. Оформлений акт технічної можливості на встановлення вузла розподільного обліку теплової енергії (надалі квартирний ВРОТЕ) можна направити для подальшого розгляду виконавцем послуги поштовим відправленням до комунального концерну «Центр комунального сервісу» (адреса для листування - 03190, м. Київ, вул. Всеволода Петріва, 10/8), консультації за тел. (044) 247-40-40.
3. Після надходження узгодженого акту технічної можливості організація, яка має ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, може починати монтаж квартирного лічильника тепла.
4. Для встановлення приладу обліку на абонентський облік необхідно опломбувати лічильник.
Залишити заявку на опломбування Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер FacebookSkype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі до сервісних центрів.

2. Як повірити вузол розподільного обліку теплової енергії (квартирний лічильник)? 

Повірка квартирного лічильника (вузла розподільного обліку) теплової енергії здійснюється спеціалізованими компаніями.
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи, або залишити заявку за телефоном (044) 233-23-04, (073) 233-23-04, (095) 233-23-04, (096) 233-23-04.
Також онлайн на сайті https://zruchnotut.com/ або на сайті КК «Центр комунального сервісу» в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Якщо Ви замовляєте повірку клієнт-сервіс через КК «Центр комунального сервісу», то після повірки не потрібно додатково звертатись для актуалізації інформації.

3. Як замінити вузол розподільного обліку теплової енергії (квартирний лічильник)?

Заміна квартирного лічильника (вузла розподільного обліку) теплової енергії здійснюється спеціалізованими компаніями.
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи, або залишити заявку за телефоном (044) 233-23-04, (073) 233-23-04, (095) 233-23-04, (096) 233-23-04.
Також онлайн на сайті https://zruchnotut.com/ або на сайті КК «Центр комунального сервісу» в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та занесені до програмного комплексу.

4. Як замовити опломбування/розпломбування, контрольне зняття показань вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) теплової енергії? 

Залишити заявку на опломбування/розпломбування, контрольне зняття показань вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) теплової енергії Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер FacebookSkype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі до сервісних центрів

5. Як передати показання вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) теплової енергії?

Для коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників (вузлів розподільного обліку) – з 5-го числа по останній день поточного місяця.
Передати показання та отримати консультацію щодо нарахувань та перерахунку ви можете у КК «Центр комунального сервісу» будь-яким із зручних каналів зв’язку.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

6. Споживач бажає бути присутнім при знятті показань вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) теплової енергії? 

Для подання заявки на присутність при знятті показань вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) пропонуємо звернутися будь-яким із зручних каналів зв’язку.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси"
.

7. Споживач подавав заявку на присутність при знятті показань будинкового лічильника, його не запросили. Чому? 

Відповідно до п. 2 статті 11 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» у разі якщо зняття показань вузлів обліку, а також приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюється виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, за допомогою систем дистанційного зняття показань, таке зняття може здійснюватися без присутності споживача або його представника.