Утримання будинків
Договір
- паспорт, ID-картка або документ, що його замінює (оригінал та копія);
- картку платника податків РНОКПП (ІПН) (оригінал та копія);
- документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням /квартири, що дійсне на дату подання заяви (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія, та надаються копії документів, що подаються). *У разі спільної власності – письмову згоду всіх інших співвласників/ наймачів житлового приміщення / квартири (заповнюється власноруч кожним з співвласників житловим приміщенням);
- технічний паспорт на житлове приміщення/квартиру або інший документ в якому зазначено розмір загальної, опалювальної та жилої площі.
*У разі звернення Споживачів щодо розділення особового рахунку відповідно до рішення суду (мирової угоди, затвердженої судом) про встановлення порядку користування квартирою, Споживачі до переліку вищезазначених документів, зобов’язані надати письмову згоду з розрахунком площі місць загального користування та боргів (в разі їх наявності) на кожного заявника, або інші підтверджуючі документи якими визначено розподіл площі загального користування та заборгованості.
Нарахування
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір, скориставшись відповідною формою.
Якість послуг
Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за 1 м2 загальної площі на місяць
N |
Види послуг, робіт |
Показники та гарантований рівень якості послуг, робіт |
Відхилення показників надання послуг, робіт |
Допустимі відхилення показників надання послуг, робіт |
Умови зменшення тарифу за надані послуги, роботи |
Підстави для нарахування наймодавцем зменшеного тарифу за надані послуги, роботи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Прибирання прибудинкової території |
Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками |
Порушення переліку і періодичності робіт. |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 % за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Табель робочого дня; |
2. |
Прибирання сходових кліток |
Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками |
Порушення переліку і періодичності робіт. |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 % за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Табель робочого дня; |
3. |
Вивезення та захоронення твердих побутових відходів |
Вивезення та захоронення твердих побутових відходів згідно з графіком і нормами накопичення |
Незабезпечення вивезення і захоронення відходів згідно затвердженого на підприємстві графіка |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,85 % відповідної складової тарифу за кожний день перевищення допустимого строку відхилення |
Акт, складений виконавцем та підтверджений Споживачем(ами), про порушення графіків вивезення і захоронения твердих побутових відходів; |
Незабезпечення нормативної кількості сміттєзбірників |
Не допускається |
|||||
4. |
Технічне обслуговування ліфтів |
Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98, 36.01.009-96 |
Перерви в роботі ліфтів понад терміни, передбачені положенням про систему технічного обслуговування та ремонти ліфтів (КД 36.]-001-2000) та нормами простоїв ліфтів внаслідок відмов ("Ліфтмаш" від 24.11.89 р.) |
Якщо не працює жоден з ліфтів - в межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній експлуатації |
Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Журнал реєстрації зупинок ліфтів Виконавцем (під'їзду, будинку); |
5. |
Обслуговування систем диспетчеризації |
Цілодобове приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень |
Перерви в роботі |
В межах 24 год. включно на місяць при безперебійній експлуатації |
Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів |
Журнал реєстрації; |
6. |
Освітлення місць загального користування |
Щоденне освітлення у визначені години та своєчасна заміна лампочок відповідно до нормативу |
Освітлення місць загального користування |
1 день на місяць (на ліквідацію несправностей) |
Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року |
Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців; |
7. |
Енергопостачання для ліфтів |
Дотримання норм витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів |
Недоосвоєння витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів проти встановленого даним рішенням нормативу по будинку (див. додаток 4 до рішення) |
Не допускається |
Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року |
Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців; |
8. |
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення |
Проведення обслуговування внутрішньобудинкових мереж та обладнання за планом, але не менше встановленого нормативу |
Порушення переліку та норм робіт |
Не допускається |
Плата зменшується на 33,3 % за кожен місяць непроведення робіт за підсумками кварталу, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в квартал |
Акт виконання робіт по будинках; |
9. |
Проведення дератизації, дезінфекції |
Проведення дератизації та дезінфекції (місць загального користування, підвалів) здійснюється у відповідності до методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров'я України |
Порушення переліку робіт з дератизації та періодичності їх проведення |
Не допускається |
Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків; |
10. |
Технічне обслуговування димовентканалів; технічне обслуговування і поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення |
Дотримання вимог безперебійної експлуатації, |
Порушення переліку робіт та періодичності їх проведення |
Не допускається |
Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків; |
11. |
Проведення поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування |
Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в тому числі пооб'єктно |
Недоосвоєння витрат на проведення якісного ремонту будинку у звітному році, сформованих з урахуванням затверджених об'єктів |
Проведення поточного ремонту в іншому кварталі, ніж заплановано, в межах року. |
Плата знижується на суму недоосвоєних витрат на поточний ремонт житлового фонду з розрахунку на 1 м2 загальної площі пооб'єктно по закінченні терміну накопичення коштів на ремонт, кошторисна вартість якого була включена в розрахунок тарифу на послуги, за результатами побудинкового обліку |
Акт виконання Виконавцем робіт по будинках; |
Голосіївський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
просп. Голосіївський, 17-Б
525-19-63
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району міста Києва»
Харківське шосе, 148-а
563-95-29
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району міста Києва»
вул. Закревського, 15
515-95-74
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району міста Києва»
м. Київ, вул. Челябінська, 9-Г
517-43-96
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського р-ну м.Києва" вул. Північна, 22
332-35-20
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»
пров. І. Мар'яненка, 7
280-36-10
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва»
вул. Хорива, 36
425-21-35
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
вул. Симиренка, 17
454-16-90
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва"
вул. Соціалістична, 6 (Солом’янська площа)
249-46-96
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва"
вул. Білоруська 1
483-99-06