ЦКС Часті питання Утримання будинків

Утримання будинків

Договір

Як і де укласти договір на утримання?
 
 
Договір на надання послуг утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.
Для укладення потрібно звернутися до Сервісного центру ЦКС Вашого району. Адреси та графіки прийому за посиланням.
Які документи потрібні для укладання договору на послугу з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій?
 
 
Перелік документів для укладання договору:

• документ, що підтверджує право власності на житло або право користування житлом певною фізичною особою.
• паспорт (документ, що його замінює) власника житла;
• довідка про присвоєння ідентифікаційного номера власника житла;
Хто може подати документи для укладення прямого договору від імені власника?
 
 
Довірена особа, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

Нарахування

Як сплатити за утримання без черги?
 
 
Без черг за спожиті послуги утримання Ви можете сплатити через особистий кабінет на сайті КК «Центр комунального сервісу». Покрокова відео-інструкція – за посиланням.
Також Ви можете миттєво сплатити за допомогою QR-коду, що надрукований на
Вашій квитанції. Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, зіскануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш номер телефону та електронну адресу;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо. Зокрема, власники «Картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Куди звертатися з питань нарахувань?
 
 
З питань нарахувань Ви можете звернутися до Сервісного центру ЦКС Вашого району.  Адреси та графіки прийому за посиланням.
Які потрібно мати документи для перерахунку з утримання?
 
 
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, Вам достатньо звернутися до районного Сервісного центру ЦКС  та мати:
1.документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (копії документу, що підтверджує пільгу, документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації: довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання;
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Який принцип розрахунку за послугу з утримання?
 
 
Послуга з утримання розраховується в залежності від площі помешкання, згідно тарифів, затверджених розпорядженням  КМДА № 668 від 6 червня 2017 року «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Що потрібно для оформлення пільг на послугу з утримання?
 
 
Законодавством передбачено, що споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати спожитих послуг, повідомляє у письмовій заяві підприємство про своє право на пільги та подає підтверджуючі документи:
•Посвідчення про право на пільгу.
• Паспорт пільговика.
• Довідка пільговика про присвоєння ідентифікаційного номера.
• Довідка про склад сім'ї з ЖЕО та/або довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги за фактичним місцем проживання.
• Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей пільговика.
• Пенсійне посвідчення (за наявності).
• Додатково надаються копії документів, відповідно до пн. 2, 3, 4, 8 цього переліку, на кожну особу, яка зареєстрована або зазначена в довідці-дозволі уповноваженого органу та є:
- неодруженою повнолітньою дитиною пільговика, яка визнана інвалідом з дитинства І чи ІІ групи або інвалідом І групи;
- особою, яка проживає разом з інвалідом війни І групи (при оформленні пільги таким інвалідом війни) та доглядає за ним за умови, що інвалід війни не перебуває у шлюбі;
- непрацездатним батьком або матір’ю пільговика;
- дружиною/чоловіком пільговика;
- особою, яка знаходяться під опікою або піклуванням пільговика (з наданням документів, що підтверджують встановлення опіки чи піклування).
Як розрахувати суму до сплати за наявності пільги?
 
 
Соціальний норматив для  послуги з утримання встановлено  (згідно постанови кабінету міністрів №409 від 06.08.2014р) рівною 21квадратних метри на одну пільгову особу загальну площу та додатково 10,5 21квадратних метри на сім’ю.
Як ліквідувати заборгованість? (погоджуюся з нарахуваннями)
 
 
Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді.
Якщо Ви з об’єктивних підстав не маєте змоги заплатити заборгованість одразу, то Ви маєте можливість скористатися правом на розстрочку заборгованості та укласти відповідний договір, скориставшись відповідною формою.
Або звернувшись безпосередньо до будь-якого Сервісного центру ЦКС. Адреси та графіки прийому за посиланням
Необхідно взяти Ваш паспорт, ідентифікаційний код та правоустановчі документи на помешкання.
Як ліквідувати заборгованість? (вважаю заборгованість неіснуючою)
 
 
Ви можете звернутися до будь-якого Сервісного центру ЦКС (адреси та графіки прийому за посиланням) з Вашим паспортом, ідентифікаційним кодом та документом, що слугуватиме підставою для здійснення перерахунку (в залежності від причин з яких виникли питання: акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку, довідка з місця тимчасового проживання, акт-претензія щодо якості послуг(температури води), документи, що підтверджують право на пільгову оплату послуг тощо);
Попередньо отримати консультацію за Вашим індивідуальним випадком можна за телефоном: (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку .

Якість послуг

Які вимоги д якості послуг з утримання будинків?
 
 
Затверджено Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 09.03.2011 N 307
Вимоги до якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за 1 м2 загальної площі на місяць
 

 

N
п/п 

Види послуг, робіт 

Показники та гарантований рівень якості послуг, робіт 

Відхилення показників надання послуг, робіт 

Допустимі відхилення показників надання послуг, робіт 

Умови зменшення тарифу за надані послуги, роботи 

Підстави для нарахування наймодавцем зменшеного тарифу за надані послуги, роботи 

1. 

Прибирання прибудинкової території 

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками

Порушення переліку і періодичності робіт.
Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 % за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Табель робочого дня;
Журнал реєстрації
Виконавцем звернень мешканців;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

2. 

Прибирання сходових кліток 

Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками

Порушення переліку і періодичності робіт.
Недоосвоєння врахованих в структурі тарифу витрат 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 % за кожний день порушення переліку і періодичності робіт, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Табель робочого дня;
Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

3. 

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів 

Вивезення та захоронення твердих побутових відходів згідно з графіком і нормами накопичення 

Незабезпечення вивезення і захоронення відходів згідно затвердженого на підприємстві графіка 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,85 % відповідної складової тарифу за кожний день перевищення допустимого строку відхилення 

Акт, складений виконавцем та підтверджений Споживачем(ами), про порушення графіків вивезення і захоронения твердих побутових відходів;
Фактична кількість сміттєзбірників;
Дані побудинкового обліку 

   

Незабезпечення нормативної кількості сміттєзбірників 

Не допускається 

4. 

Технічне обслуговування ліфтів 

Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98, 36.01.009-96 

Перерви в роботі ліфтів понад терміни, передбачені положенням про систему технічного обслуговування та ремонти ліфтів (КД 36.]-001-2000) та нормами простоїв ліфтів внаслідок відмов ("Ліфтмаш" від 24.11.89 р.) 

Якщо не працює жоден з ліфтів - в межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній експлуатації 

Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Журнал реєстрації зупинок ліфтів Виконавцем (під'їзду, будинку);
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

5. 

Обслуговування систем диспетчеризації 

Цілодобове приймання аварійних сигналів та заявок від споживачів та організація роботи з усунення несправностей і пошкоджень 

Перерви в роботі 

В межах 24 год. включно на місяць при безперебійній експлуатації 

Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів 

Журнал реєстрації;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку 

6. 

Освітлення місць загального користування 

Щоденне освітлення у визначені години та своєчасна заміна лампочок відповідно до нормативу 

Освітлення місць загального користування 

1 день на місяць (на ліквідацію несправностей) 

Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року 

Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців;
Звітні дані ліквідації несправностей;
Акти обстеження будинку або групи будинків з участю мешканців будинку;
Дані побудинкового обліку 

7. 

Енергопостачання для ліфтів 

Дотримання норм витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів 

Недоосвоєння витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів проти встановленого даним рішенням нормативу по будинку (див. додаток 4 до рішення) 

Не допускається 

Плата зменшується на 3,3 % за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в рік до 1 лютого наступного року 

Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців;
Звітні дані витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів за результатами побудинкового обліку 

8. 

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення 

Проведення обслуговування внутрішньобудинкових мереж та обладнання за планом, але не менше встановленого нормативу 

Порушення переліку та норм робіт 

Не допускається 

Плата зменшується на 33,3 % за кожен місяць непроведення робіт за підсумками кварталу, але не більше від суми витрат, врахованих в структурі тарифу, та фактично отриманих від споживачів коштів в квартал 

Акт виконання робіт по будинках;
Журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців,
Дані побудинкового обліку 

9. 

Проведення дератизації, дезінфекції 

Проведення дератизації та дезінфекції (місць загального користування, підвалів) здійснюється у відповідності до методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров'я України 

Порушення переліку робіт з дератизації та періодичності їх проведення 

Не допускається 

Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;
Результати побудинкового обліку 

10. 

Технічне обслуговування димовентканалів; технічне обслуговування і поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення 

Дотримання вимог безперебійної експлуатації, 

Порушення переліку робіт та періодичності їх проведення 

Не допускається 

Тариф зменшується на суму недоосвоєння витрат в квартал 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинку або групі будинків;
Результати побудинкового обліку 

11. 

Проведення поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування 

Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в тому числі пооб'єктно 

Недоосвоєння витрат на проведення якісного ремонту будинку у звітному році, сформованих з урахуванням затверджених об'єктів 

Проведення поточного ремонту в іншому кварталі, ніж заплановано, в межах року.
Економія коштів за рахунок удосконалення організації його проведення 

Плата знижується на суму недоосвоєних витрат на поточний ремонт житлового фонду з розрахунку на 1 м2 загальної площі пооб'єктно по закінченні терміну накопичення коштів на ремонт, кошторисна вартість якого була включена в розрахунок тарифу на послуги, за результатами побудинкового обліку 

Акт виконання Виконавцем робіт по будинках;
Фактичні і нормативні витрати на поточний ремонт за рік по статті "Поточний ремонт житлового фонду" за результатами побудинкового обліку 

 

Куди скаржитись на неякісні послуги з утримання будинків?
 
 
Вам потрібно звернутися до Вашого балансоутримувача або Керуючої компанії Вашого району.
Перелік керуючих компаній:
Голосіївський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
просп. Голосіївський, 17-Б
525-19-63
Дарницький район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району міста Києва»
Харківське шосе, 148-а
563-95-29
Деснянський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району міста Києва»
вул. Закревського, 15
515-95-74
Дніпровський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району міста Києва»
м. Київ, вул. Челябінська, 9-Г
517-43-96
Оболонський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського р-ну м.Києва" вул. Північна, 22
332-35-20
Печерський район
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»
пров. І. Мар'яненка, 7
280-36-10
Подільський район
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва»
вул. Хорива, 36
425-21-35
Святошинський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
вул. Симиренка, 17
454-16-90
Солом'янський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва"
вул. Соціалістична, 6 (Солом’янська площа)
249-46-96
Шевченківський район
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва"
вул. Білоруська 1
483-99-06