ЦКС Часті питання Утримання будинків Нарахування

Нарахування

1. Як і де сплатити за послугу?

Без черг за спожиті житлово-комунальні послуги Ви можете сплатити:
• через особистий кабінет "Центру комунального сервісу".
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
• через мобільний додаток “Комуналка” у розділі “Мої адреси”.
• за допомогою QR-коду, що надрукований на звороті Вашого рахунку- повідомлення.
Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, скануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш "ключ авторизації", вказаний в рахунку-повідомленні;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.

2. Куди звертатися з питань нарахувань?

Отримати роз’яснення щодо порядку нарахувань можна дистанційно. Для цього необхідно скористатися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

3. Які документи необхідні для перерахунку за послугу з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій?

Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, потрібно мати:
1) документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт-претензія, підтвердження сплати УБПТ до 20 числа, технічний паспорт на квартиру для підтвердження площі квартири та ін.);
2) останній сплачений рахунок-повідомлення;
3) документ, що посвідчує особу;
4) правовстановлюючі документи на квартиру.
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові документи, про що Вас повідомить фахівець КК «Центр комунального сервісу».

4. Як отримати довідку про відсутність заборгованості?

Для отримання довідки про відсутність боргу необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання довідки про відсутність боргу, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити довідку можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

5. Як отримати акт взаєморозрахунків між споживачем та КП "Керуюча компанія"& 

Для отримання акту взаєморозрахунків необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання акту, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити акт можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".