ЦКС Часті питання Утримання будинків Договір на послугу

Договір на послугу

1. Де можна оформити договір на послугу утримання будинків, споруд та прибудинкових територій?

Оформити договірні відносини на послугу утримання будинків, споруд та прибудинкових територій можна на особистому прийомі у районному сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Для бронювання візиту скористуйтесь попереднім записом до електронної черги.
Попередньо надати необхідні документи для оформлення належним чином паперового екземпляра договору можна зручним для Вас способом:
• у приватні повідомлення на офіційній сторінці через месенджер FacebookSkype або Telegram;
• залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
Попередню консультацію можна отримати через call-центр ЦКС (044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів.

2. Які документи потрібні для укладання договору на послугу утримання будинків, споруд та прибудинкових територій?

Перелік документів для укладання договору (оригінали для пред’явлення та копії):
- заява встановленого зразка;
- паспорт/ ID-картка, або документ, що його замінює;
- картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається споживачами, що мають ID-картку, у разі наявності ІПН в зазначеному документі);
- витяг з Єдиного державного демографічного реєстру (не надається споживачами, що мають паспорт-книжку) заявника;
- документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням/квартирою, що дійсне на дату подання заяви (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія, та надаються копії документів, що подаються);
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія, та надаються копії документів, що подаються);
- технічний паспорт на житлове приміщення/квартиру або інший документ, в якому зазначено розмір загальної, опалювальної та жилої площі.
*У разі спільної власності – письмова згода всіх інших співвласників/наймачів житлового приміщення/квартири (заповнюється власноруч кожним зі співвласників житлового приміщення);
*У разі звернення споживачів щодо розділення особового рахунку відповідно до рішення суду (мирової угоди, затвердженої судом) про встановлення порядку користування квартирою, споживачі до переліку вищезазначених документів зобов’язані надати письмову згоду з розрахунком площі місць загального користування та боргів (в разі їх наявності) на кожного заявника, або інші підтверджуючі документи, якими визначено розподіл площі спільного користування та заборгованості.
*У разі звернення уповноваженого представника власника/користувача житловим приміщенням, окрім копій вищевказаних документів, додаються: довіреність уповноваженої особи, паспорт/ID-картка або документ, що його замінює (оригінал для огляду та копія).

3. Чи може попередній власник квартири видалити свої дані з особового рахунку у зв'язку з продажем квартири, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку?

Для видалення даних попереднього власника квартири/приміщення у зв’язку з відчуженням квартири/житлового приміщення, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку, попередньому власнику необхідно звернутись до КК «Центр комунального сервісу» та надати документ, що підтверджує відчуження квартири/житлового приміщення (договір купівлі-продажу, дарування тощо).