Споживачі завжди мають можливість дистанційно вирішувати житлово-комунальні питання
За допомогою дистанційних каналів обслуговування кияни можуть вирішити низку житлово-комунальних питань.
Зокрема, отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплат спожитих послуг, передати показання квартирних лічильників, документи про повірку або заміну лічильників, підписати договори на надання послуг або реструктуризацію заборгованості.
Обрати найбільш зручний для себе онлайн-сервіс та вирішити питання можна на сайті ЦКС у розділі«Споживачам», що передбачає:
- дистанційну передачу документів, прийом заяв, обмін фото/скан-копій документів і безпосереднє спілкування з фахівцем ЦКС – Telegram-канали, месенджер у Facebook чи Skype;
- передачу показань і отримання консультацій щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги можна через Сall-центр ЦКС;
- оплату за спожиті житлово-комунальні послуги та передачу показань квартирних лічильників;
- додаткові номери телефонів для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників.
Також дистанційно можна:
- за допомогою ЕЦП (електронний цифровий підпис) укладати договори на послуги чи договори про реструктуризацію заборгованості з виконавцями житлово-комунальних послуг, навіть перебуваючи за кордоном;
- відмовитися від паперового рахунку-повідомлення та отримувати електронну його версію;
- замовити розпломбування, опломбування, контрольне зняття показань лічильників, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань – за допомогою розділу «Дистанційне обслуговування»;
- отримати оперативну консультацію через зворотний зв’язок із фахівцем (https://cks.com.ua/feedback).
Нагадаємо, дізнаватися новини житлово-комунального господарства Києва, інформацію про енергозбереження, міські сервіси, доступні програми капітальних ремонтів багатоквартирних житлових будинків можна в Telegram-каналі Київ Комунальний.