19 вересня 2024
Центр комунального сервісу запустив мобільні номери для зв’язку киян із операторами сall-центру
У Центрі комунального сервісу запрацювали додаткові – мобільні номери для дзвінків до операторів сall-центру. Тепер кияни можуть телефонувати фахівцям не лише за міським номером, а й на номери одного з трьох операторів мобільного зв’язку. Це дозволить споживачам заощаджувати на дзвінках до ЦКС зі своїх мобільних. Тарифікація дзвінків здійснюється відповідно до умов вашого тарифного плану.
Відтепер із операторами сall-центру ЦКС можна зв'язатись за такими номерами:
- (044)247-40-40, як і раніше,
та за додатковими номерами:
- Vodafone 099-247-40-40
- lifecell 093-247-40-40
- Kyivstar 096-247-40-40
Нагадаємо, оператори сall-центру ЦКС надають консультації із таких питань:
- нарахувань та проведення перерахунків за послуги: з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення; вивезення побутових відходів; утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком;
- прийом та оформлення заявок на опломбування,розпломбування, контрольне зняття показань квартирних лічильників води та теплової енергії, консультація стосовно їх повірки чи заміни, актуалізація показань;
- порядку та переліку необхідних документів дляукладення договорів на житлово-комунальні послуги та реструктуризацію заборгованості з виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал», КП «Київвкомунсервіс», КП «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду» кожного району м. Києва;
- графіку роботи сервісних центрів та запис за допомогою електронної черги на прийом до фахівця;
- порядку реєстрації в особистому кабінеті споживача та способи оплати за спожиті житлово-комунальні послуги тощо.