ЦКС Часті питання Вивезення побутових відходів Нарахування

Нарахування

1. Як і де сплатити за послугу?

Без черг за спожиті житлово-комунальні послуги Ви можете сплатити:
• через особистий кабінет "Центру комунального сервісу".
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
• через мобільний додаток “Комуналка” у розділі “Мої адреси”.
• за допомогою QR-коду, що надрукований на звороті Вашого рахунку- повідомлення.
Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, скануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш "ключ авторизації", вказаний в рахунку-повідомленні;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.

2. Куди звертатися з питань нарахувань?

Отримати роз’яснення щодо порядку нарахувань можна дистанційно. Для цього необхідно скористатися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

3. Які документи необхідні для перерахунку за послугу поводження з побутовими відходами у разі невідповідності даних щодо кількості проживаючих?

Споживачі, які не проживають за місцем реєстрації понад 30 календарних днів, можуть отримати перерахунки за період тимчасового не проживання за послугу з вивезення побутових відходів.
Для здійснення перерахунку Вам потрібно надати до КК «Центр комунального сервісу» такі документи:
- заява встановленого зразка та копії документів за переліком всіх осіб, зазначених в заяві;
- паспорт/ID-картка або документ, що його замінює та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру (не надається споживачами, що мають паспорт-книжку);
- картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID-картки);
- документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням/квартири, що дійсне на дату подання та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви;
- документ, що підтверджує відсутність особи за місцем реєстрації.
Належним підтвердженням відсутності споживача/чів за офіційною адресою проживання є будь-який з перелічених нижче документів:
• довідка, що підтверджує тимчасове проживання споживача за іншою адресою;
• довідка внутрішньо переміщеної особи в письмовому вигляді або електронному (з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»);
• довідка, що підтверджує тимчасове перебування споживача в лікувальних, профілактичних та санаторного типу закладах;
• довідка, що підтверджує навчання споживача в іншому місті;
• довідка, що підтверджує проходження військової служби, у т.ч. наказ про мобілізацію;
• акт, що встановлює фактичну кількість осіб, що мешкають в домогосподарстві затверджений обслуговуючою організацією;
• документи, що підтверджують тимчасове перебування споживача за кордоном (у т.ч. копія закордонного паспорта, з відмітками про перетин державного кордону).
Документи мають бути видані підприємствами, установами, організаціями в межах їх повноважень та мати обов’язкові реквізити встановлені для вказаного виду документа (повну назву підприємства, установи, організації, реєстраційний номер документа, дату видачі документа, прізвище; документ повинен бути завіреним печаткою та підписом уповноваженої особи), а також обов’язково містити інформацію щодо періоду не проживання або проживання в іншому місці зареєстрованої особи.
У разі звернення уповноваженого представника власника/користувача житловим приміщенням необхідно додати:
- довіреність уповноваженої особи;
- паспорт/ID-картку або документ, що його замінює.

4. Оформлення та видача Довідок про відсутність заборгованості за послугу поводження з побутовими відходами?

Для отримання довідки про відсутність боргу необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання довідки про відсутність боргу, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити довідку можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".

5. Отримати акт взаєморозрахунків між споживачем та КП "Київкомунсервіс". 

Для отримання Акту-взаєморозрахунків необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання Акту, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити акт можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".