Квартирні лічильники (вузли розподільного обліку)
1. Як встановити вузол розподільного обліку (квартирний лічильник) води?
Первинне встановлення квартирного лічильника (вузла розподільного обліку) здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу в ЦКС.
Залишити заявку на первинне встановлення можна:
- за телефоном (044) 233-23-04; з мобільного (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096) 233-23-04.
- он-лайн https://zruchnotut.com або на сайті ЦКС в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу.
Залишити заявку на опломбування Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
2. Як повірити вузол розподільного обліку (квартирний лічильник) води?
Повірка вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) води здійснюється спеціалізованими компаніями.
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або залишити заявку за телефоном (044) 233-23-04, (073) 233-23-04, (095) 233-23-04, (096) 233-23-04.
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги та занесені до програмного комплексу. Для внесення результатів повірки у програмний комплекс після повірки без демонтажу, потрібно обов’язково самостійно звертатись до ЦКС та надавати відповідні документи для внесення до програмного комплексу. Для внесення результатів повірки у програмний комплекс після повірки потрібно обов’язково самостійно звертатись до КК «Центр комунального сервісу» та надавати відповідні документи для внесення до програмного комплексу. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Якщо Ви замовляєте повірку клієнт-сервіс в ЦКС, то після повірки не потрібно додатково звертатись до ЦКС для актуалізації інформації.
3. Як замінити вузол розподільного обліку (квартирний лічильник) води?
Заміна вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або залишити заявку за телефоном (044) 233-23-04; з мобільного (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096) 233-23-04
Також он-лайн https://zruchnotut.com або на сайті ЦКС в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги та занесені до програмного комплексу.
4. Як замовити опломбування/розпломбування, контрольне зняття показань вузла розподільного обліку (квартирного лічильника) води?
Залишити заявку на опломбування/розпломбування, контрольне зняття показань вузла розподільного обліку(квартирного лічильника) води Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
5. Як передати показання вузла розподільного обліку(квартирного лічильника) води?
Для отримання коректних нарахувань за послугу централізованого водопостачання та централізованого водовідведення показання вузлів розподільного обліку холодної води потрібно передавати щомісяця з 10-го числа по останній день поточного місяця.
Передати показання та отримати консультацію щодо нарахувань та перерахунку ви можете у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» будь-яким із зручних каналів зв’язку.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".