Якість послуги
1. Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня гаряча вода?
У разі відсутності у Вас гарячої води, оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва. За телефоном 15-57 або на сайті https://1557.kyiv.ua.
2. Низький тиск води?
Якщо у Вашій квартирі недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові роботи від КП «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку. Тому в першу чергу потрібно звертатися до вашої Керуючої компанії або Управителя (керівника Вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо).
Також оперативну інформацію можна отримати в Центральній диспетчерській службі міста Києва: тел.: 15-57 (https://1557.kyiv.ua).
3. Куди скаржитись на неякісні послуги з постачання гарячої води?
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського), Центральну диспетчерську службу міста Києва за телефоном 15-57.
4. Яка нормативна температура води?
Нормативна температура гарячої води становить не нижче ніж 55 °C і не вище ніж 75 °C на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.