Лічильники (вузли розподільного обліку)
1. Як встановити квартирний лічильник на гарячу воду?
Первинне встановлення квартирного лічильника здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу в ЦКС.
Залишити заявку на первинне встановлення можна:
- за телефоном (044) 233-23-04; з мобільного (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096) 233-23-04.
- он-лайн https://zruchnotut.com або на сайті ЦКС в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу.
2. Встановили новий лічильник. Що робити?
Для того, щоб почати сплачувати лише за спожиту Вами послугу гарячого водопостачання вузли розподільного обліку( квартирні лічильники) обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу.
Залишити заявку на опломбування Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
3. Як часто необхідно проводити повірку вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників)?
Для всіх лічильників води встановлено міжповірочний інтервал 4 роки (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями», зареєстрований у Мін’юсті 01.11.2016 за № 1417/29547 (пункт 38,72)), інформація вказана в технічному паспорті лічильника.
Повірка вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) здійснюється за рахунок споживача ст. 17 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність".
4. Чому не відбувається безкоштовна повірка лічильників, а в нормативних документах прописано, що повірку виконує оператор мереж?
У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою вузлів комерційного обліку (будинкових лічильників) та вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників).
5. Як замовити повірку квартирного лічильника гарячої води?
Повірка квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями.
Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити послугу в ЦКС.
Залишити заявку на повірку можна:
- за телефоном (044) 233-23-04; з мобільного (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096) 233-23-04.
- он-лайн https://zruchnotut.com або на сайті ЦКС в розділі "Додатковий сервіс".
Важливо! Всі прилади обліку обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги КП «Київтеплоенерго» та занесені до програмного комплексу. Для внесення результатів повірки у програмний комплекс після повірки без демонтажу, потрібно обов’язково самостійно звертатись до ЦКС та надавати відповідні документи для внесення до програмного комплексу. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Якщо Ви замовляєте повірку клієнт-сервіс в ЦКС, то після повірки не потрібно додатково звертатись до ЦКС для актуалізації інформації.
6. Куди звертатися для заміни лічильника гарячої води?
Заміна квартирного лічильника гарячої води здійснюється спеціалізованими компаніями. Ви можете самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або залишити заявку за телефоном (044) 233-23-04; з мобільного (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096) 233-23-04
Також он-лайн https://zruchnotut.com або на сайті ЦКС в розділі "Додатковий сервіс".
7. Чи можна надавати свідоцтво про повірку вузлів обліку в електронному форматі?
Так. Відповідно до Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів (далі – Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 08.02.2016 № 193, зареєстрованим у Мін’юсті 24.02.2016 за № 278/28408.
Свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки (далі- ЗВТ) може бути оформлене:
- на паперовому носії;
- в електронній формі ‒ у разі дотримання вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та цього Порядку.
Для можливості прийняття свідоцтв про повірку законодавчо регульованих ЗВТ в електронній формі засвідчених ЕЦП(електронний цифровий підпис), необхідно надати до ЦКС електронний підпис документа повірки (файл) за допомогою якого можна виконати перевірку справжності підпису та цілісності даних в цілому.
Усі контакти комунального концерну «Центр комунального сервісу» на сторінці "Наші сервіси".
8. Як замовити опломбування/розпломбування квартирного лічильника гарячої води?
Залишити заявку на опломбування/розпломбування Ви можете:
1. На сайті ЦКС через послугу "Дистанційне обслуговування"
2. За телефоном (044)247-40-40.
3. У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
4. Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
9. Як передати показання лічильника гарячої води?
Для отримання коректних нарахувань за послугу гарячого водопостачання показання вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) необхідно передавати щомісяця з 5-го числа до останнього дня місяця.
Споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно передавати показання лічильників води, навіть якщо вони незмінні.
Передати показання та отримати консультацію щодо нарахувань та перерахунку ви можете у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» будь-яким із зручних каналів зв’язку.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
10. Споживач бажає бути присутнім при знятті показань вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) КП «Київтеплоенерго».
Для подання заяви на присутність при знятті показань вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) пропонуємо звернутися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
11. Споживач подавав заявку на присутність при знятті показань будинкового лічильника, його не запросили. Чому?
ЗУ від 22.06.17 № 2119-VIII Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання
Стаття 11. п. 2. «У разі якщо зняття показань вузлів обліку, а також приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюється виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, за допомогою систем дистанційного зняття показань, таке зняття може здійснюватися без присутності споживача або його представника.
Отже, Ваш будинковий лічильник оснащено системою дистанційного зняття показань, інформація про показання будинкового лічильника буде надіслана Вам, за допомогою SMS, Viber або на електронну пошту.
12. Як дистанційно актуалізувати номер квартирного лічильника гарячого та холодного водопостачання?
Актуалізувати номер квартирного лічильника гарячої води необхідно, якщо номер квартирного лічильника не збігається з номером зазначеним в особистому кабінеті або в паперовому рахунку-повідомлені на сплату за житлово-комунальні послуги.
Для актуалізації даних квартирного лічильника потрібно надати:
- Фото або скан-копію акту опломбування лічильника, свідоцтво про повірку або паспорт на лічильник;
- Фото лічильника води для фіксації показань на момент звернення.
Надати звернення та документи до комунального концерну «Центр комунального сервісу» можна:
• У приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
• Залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.