Нарахування
1. Як сплатити за послуги з постачання гарячої води без черги?
Без черг за спожиті житлово-комунальні послуги Ви можете сплатити:
• через особистий кабінет "Центру комунального сервісу".
Покрокова відео-інструкція – за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8.
• через мобільний додаток “Комуналка” у розділі “Мої адреси”.
• за допомогою QR-коду, що надрукований на звороті Вашого рахунку- повідомлення.
Щоб сплатити за допомогою QR-коду:
1.Встановіть додаток для зчитування QR-коду на Вашому смартфоні, скануйте код та перейдіть за посиланням;
2. Введіть Ваш "ключ авторизації", вказаний в рахунку-повідомленні;
3. Натисніть «Сплатити».
Звертаємо Вашу увагу, що за допомогою онлайн-сервісів, Ви можете сплатити як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо.
Зокрема, власники «картки киянина» можуть оплатити спожиті житлово-комунальні послуги без комісії.
Також Ви можете сплатити карткою без черг у Сервісному центрі ЦКС (на час дії воєнного стану послуга недоступна).
2. Куди звертатися з питань нарахувань за послугу постачання гарячої води?
Отримати роз’яснення щодо порядку нарахувань можна дистанційно. Для цього необхідно скористатися будь-яким із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
3. Які потрібно мати документи для перерахунку за послугу з постачання гарячої води за тривалий період?
Вирішити питання щодо проведення перерахунків можна на особистому прийомі у районному сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу» або дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
Для бронювання візиту до районного сервісного центру скористуйтесь попереднім записом до електронної черги.
До звернення необхідно долучити:
1. Документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку);
2. Останній сплачений рахунок-повідомлення/ або сплачені квитанції (копії) з фактичними показниками лічильника починаючи з 01.05.2018. ;
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Правовстановлюючі документи на квартиру.
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець Центру комунального сервісу.
4. Не встиг передати показання (не більше 3(трьох) місяців). Як відкоригувати показання?
Якщо споживач з будь-яких причин не передав показання лічильників гарячої води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання за попередні 12 місяців, а в разі відсутності такої інформації — за фактичний час споживання послуги, але не менше 15 діб. (п. 4. ст.11 ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»).
У такому випадку коригування показань та нарахувань відбувається при наступній передачі показань через будь-який із зручних каналів зв’язку. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
5. Не передавав показання лічильників більше 3-х місяців (бойлер відсутній), як відкоригувати нарахування?
У разі відсутності інформації щодо показань вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) після закінчення тримісячного строку, Виконавець послуги зобов’язаний здійснювати розрахунки з таким споживачем як із споживачем, приміщення якого не оснащені вузлами розподільного обліку.
У такому випадку коригування показань відбудеться на підставі Вашої заяви, яку можна надати дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
До заяви необхідно долучити документи:
- паспорт/ ID- картка або документ що його замінює;
- документи на право власності на житлове приміщення;
- останній сплачений рахунок-повідомлення на оплату послуг КП «Київтеплоенерго»;
- акт контрольного зняття показників квартирних засобів обліку КП «Київтеплоенерго».
*Для вирішення саме Вашого питання можуть знадобитися додаткові підтверджуючі документи, про що Вас повідомить фахівець комунального концерну «Центр комунального сервісу».
6. Встановлено бойлер. Чи потрібно передавати показання вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) з послуги постачання гарячої води?
Якщо у Вас встановлено бойлер, проте Ви не відмовилися від послуги постачання гарячої води (Згідно Наказу Мінрегіону 169), то згідно з прийнятим від 22.06.2017 Законом України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" (ст. 11 п.4), потрібно щомісяця надавати показання будь-яким зручним способом для уникнення нарахувань за показаннями вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) або за нормами споживання, навіть при нульових показаннях витрат. Показання можуть прийматися лише, якщо лічильник справний (про що свідчить його повірка), опломбований та прийнятий на абонентський облік.
Для всіх лічильників води та теплолічильників встановлено міжповірочний інтервал 4 роки (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями», зареєстрований у Мін’юсті 01.11.2016 за № 1417/29547 (пункт 38,72)), інформація вказана в технічному паспорті лічильника.
Повірка здійснюється за рахунок споживача ст. 17 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність".
7. Відсутні квартирні лічильники. Як відбуваються нарахування?
У разі відсутності вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) нарахування проводяться згідно з показаннями вузла комерційного обліку (будинкового лічильника). Від загального обсягу споживання віднімаються обсяги споживання, визначені споживачами самостійно на підставі показань квартирних засобів обліку, а отримана різниця ділиться між усіма споживачами, у яких відсутні квартирні засоби обліку, пропорційно кількості проживаючих у помешканні.
У разі відсутності вузла комерційного обліку (будинкового лічильника) - нарахування проводиться за нормою споживання.
8. Як отримати перерахунок за послугу постачання гарячої води у зв’язку невідповідності даних щодо кількості проживаючих?
Перерахунок за зверненням споживачів з приводу невідповідності даних щодо кількості проживаючих в квартирі здійснюється у випадку відсутності/не проживання понад 30 календарних днів, або несправності квартирного засобу обліку гарячої води, що не підлягає усуненню.
Для вирішення питання щодо проведення перерахунку можна звернутись дистанційно у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram. Усі контакти зна сторінці "Наші сервіси".
До звернення необхідно долучити:
• паспорт або документ, що посвідчує особу
• картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру;
• документ на право власності / користування житловим приміщенням/квартирою;
• документ, підтверджуючий місце тимчасового проживання за іншою адресою, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання або документ, що підтверджує тимчасове перебування споживача за кордоном.
Перерахунок здійснюється на дату видачі підтверджуючого документу про не проживання. До переліку документів , які є підставою для зняття нарахувань в період тимчасової відсутності проживаючих відносяться:
- довідка, що підтверджує тимчасове проживання Споживача за іншою адресою;
- довідка, що підтверджує тимчасове перебування Споживача в лікувальних, профілактичних та санаторного типу закладах;
- довідка, що підтверджує навчання в іншому місці; проходження військової служби; підтверджує відбування покарання;
- акт обстеження матеріально - побутових умов домогосподарства складений уповноваженими органами (комісією) відповідно до форми затвердженої Мінсоцполітики;
- акт, що встановлює фактичну кількість осіб, що мешкають в домогосподарстві затверджений обслуговуючою організацією;
- рішення комісії УПСЗН або Витяг з Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій, що підтверджує рішення уповноваженого органу про нарахування соціальних норм житла та соціальних нормативів житлово-комунального обслуговування на фактично проживаючих зареєстрованих за даною адресою членів домогосподарства .
- документ, що підтверджує тимчасове перебування Споживача за кордоном(Закордонний паспорт відноситься до документів, що підтверджує тимчасове перебування Споживача за кордоном). * Зазначені документи мають бути видані підприємствами, установами, організаціями в межах їх повноважень та мати обов’язкові реквізити встановлені для вказаного виду документу (повну назву підприємства, установи, організації, реєстраційний номер документу, дату, ПІБ та посаду особи за чиїм підписом документ був виданий та/або затверджений). Вищевказані документи обов’язково мають містити інформацію щодо періоду не проживання особи.
9. Куди звернутися за довідкою про відсутність боргу за послугу з постачання гарячої води?
Для отримання довідки про відсутність боргу необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання довідки про відсутність боргу, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити довідку можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
10. Отримати акт-взаєморозрахунків між Споживачем та КП « Київтеплоенерго».
Для отримання Акту-взаєморозрахунків необхідно записатися до електронної черги на особистий прийом у районному сервісному центрі.
Для отримання Акту, Вам потрібно пред’явити:
● паспорт/ID-картку або документ що його замінює;
● документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою.
УВАГА! Дистанційно замовити акт можна у приватних повідомленнях на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram.
Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
11. Які норми споживання послуги з постачання гарячої води?
Норми затверджені Розпорядження КМДА від 21 січня 2022 року № 194 Про затвердження нормативів питного водопостачання та норм споживання послуг з централізованого водопостачання, постачання гарячої води, централізованого водовідведення у місті Києві (діють з 09.02.2022)
Гаряча вода (м3/1особ/міс): З
● водопроводом, каналізацією з централізованим гарячим водопостачанням - 3,04
● гуртожитки - 1,37
12. Що таке плата за абонентське обслуговування?
Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» плата за абонентське обслуговування - платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір) або за індивідуальним договором з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем) (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії), що включає витрати виконавця, пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача), крім випадків, визначених цим Законом, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води).
13. Яка ціна на плату за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента на місяць за послугу з постачання гарячої води КП "Київтеплоенерго"??
З 01.05.2024 року КП "Київтеплоенерго" встановило плату за абонентське обслуговування в таких розмірах:
«ГВ» (з ВКО) - 36,95 грн. з ПДВ «ГВ» (без ВКО) - 22,08 грн. з ПДВ
Плата за абонентське обслуговування сплачується щомісяця.
Граничний розмір плати за абонентське обслуговування з 1 січня 2024 року становить 42,94 грн з ПДВ. (Постанова КМУ № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг»).
Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» плата за абонентське обслуговування - платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір) або за індивідуальним договором з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг (далі - індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем) (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії), що включає витрати виконавця, пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача), крім випадків, визначених цим Законом, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води).
14. Що таке внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку?
Внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, електричне, газове, сантехнічне та інше обладнання в будинку, яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, системи автономного теплопостачання, бойлерні та елеваторні вузли, обладнання протипожежної безпеки, вентиляційні канали та канали для димовидалення, обладнання ліфтів, центральних розподільних щитів електропостачання від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення; (ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017).
15. Що таке функціонування системи гарячого водопостачання (ФСГ)?
Обсяг теплової енергії на забезпечення функціонування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання (за наявності циркуляції) - втрати теплової енергії у трубопроводах та в обладнанні внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання, у тому числі в індивідуальному тепловому пункті;
(Наказ Мінрегіону №315 від 22.11.2018)
16. Як розраховується обсяг теплової енергії витраченої на функціонування внутрішньобудинкової системи гарячої води(ФСГ) з 01.05.2022 року?
Якщо у будинку встановлено ЦТП (Центральний тепловий пункт):
- За наявності циркуляції – 20% від обсягу ТЕ, витраченої на приготування гарячої води. - За відсутності циркуляції – 10% від обсягу ТЕ, витраченої на приготування гарячої води.
Якщо у будинку встановлено ІТП (Індивідуальний тепловий пункт):
• нарахування залежить від особливостей внутрішньобудинкової інженерної мережі.
(Наказ Мінрегіону №315 від 22.11.2018 Методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг. Розділ 5)
Для отримання роз’яснень за Вашою адресою рекомендуємо звертатися дистанційно до комунального концерну «Центр комунального сервісу». Усі контакти на сторінці "Наші сервіси".
17. В будинку протягом місяця була відсутня послуга гарячого водопостачання, чи буде здійснено коригування за функціонування системи гарячого водопостачання?
У будинках, в яких послуга гарячої води відсутня протягом всього розрахункового періоду, з першого по останній день місяця, нарахування за функціонування системи гарячого водопостачання по будинку мають бути відсутні.
Споживачам, які отримали нарахування за функціонування системи гарячого водопостачання при перерві у наданні послуги гарячого водопостачання протягом всього місяця, буде проведено коригування.
18. Чому за функціонування внутрішньобудинкової системи мають сплачувати мешканці, які не користуються послугою (встановлена заглушка, бойлер, індивідуальне опалення тощо)?
Обсяг теплової енергії, витраченої на забезпечення функціонування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання розподіляється між усіма співвласниками будівлі пропорційно до опалювальних площ їх квартир та нежитлових приміщень, без врахування фактичних обсягів споживання гарячої води споживачами (куб. м.). Відповідно усі співвласники будинку, в тому числі і ті, що встановили бойлери або тимчасово не користуються послугою сплачують витрати за теплову енергію, витрачену на забезпечення функціонування внутрішньо будинкової системи.
Власники квартир багатоквартирних будинків є співвласниками усіх допоміжних приміщень будинку та його технічного обладнання і зобов’язані брати участь у загальних витратах, пов’язаних з утриманням будинку та прибудинкових територій відповідно до своєї частки у майні будинку. Внутрішньобудинкові мережі централізованого опалення і гарячого водопостачання належать до інженерного (технічного обладнання) житлового будинку і є його невід’ємною частиною.
*За рішенням співвласників будівлі/будинку для визначення обсягу споживання теплової енергії на забезпечення функціонування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання можуть застосовуватись результати енергетичного аудиту. Про таке рішення співвласники будівлі/будинку письмово повідомляють виконавця розподілу комунальної послуги.