15 грудня 2021
Вирішуйте питання дистанційно через 11 каналів обслуговування!
У нас можна отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно через 11 каналів обслуговування - https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:
- особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників;
- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунків за спожиті послуги;
- месенджер на Facebook-сторінці – для вирішення питань та передачі необхідних фото і скан-копій документів;
- Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, що потребують долучення скан-копій необхідних додатків;
- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування, розпломбування та контрольного зняття показань лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та актуалізації кількості зареєстрованих осіб;
- сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення додаткових послуг;
- безкоштовну телефонну лінію 0-800-404-407 для передачі показань лічильників із мобільного;
- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- скриньки для прийому показань лічильників та письмових звернень.
Для вирішення питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, можна записатись на прийом через сайт або за телефоном сall-центру (044)247-40-40.