ЦКС Новини 11 листопада 2021
11 листопада 2021

Які питання можна вирішити за додатковими телефонами?

Для споживачів, чиї телефони неможливо перевести в тоновий режим ми пропонуємо користуватись 10 додатковими стаціонарними номерами.

Зателефонувавши нашим фахівцям за додатковими номерами можна:
• передати показання лічильників
• отримати консультацію щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги
• з’ясувати порядок укладення та необхідний перелік документів для договорів на послуги та договрів реструктуризації
•дізнатись про зручні додаткові канали комунікації
• замовити опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань лічильників
• отримати консультацію щодо необхідності проведення повірки лічильники та одразу замовити повірку чи заміну лічильників

Перелік контактів для вирішення комунальних питань за районами:
- Голосіївський: (044) 591-16-26
- Дарницький: (044) 591-21-12
- Деснянський: (044) 591-21-25
- Дніпровський: (044) 591-21-28
- Оболонський: (044) 591-16-41
- Печерський: (044) 591-21-15
- Подільський: (044) 591-16-21
- Святошинський: (044) 591-16-24
- Солом’янський: (044) 591-16-29
- Шевченківський: (044) 591-56-02
 
Наші фахівці працюють за графіком:
понеділок-червер – з 8:30 до 17:30
п’ятниця – з 8:30 до 16:15
обідня перерва – з 13:00 до 13:45