Вирішувати питання через сайт КК «Центр комунального сервісу» - це швидко, зручно та безпечно!
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує споживачам житлово-комунальних послуг м.Києва, що на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/to_consumers/), можна вирішити ряд питань, не виходячи з дому, щоб не наражати себе зайвий раз на небезпеку та не відволікатися від повсякденних справ, а саме:
- у розділі «Дистанційне обслуговування» можна замовити розпломбування, опломбування, контрольне зняття показань квартирних лічильників, подати заявку на внесення змін щодо кількості зареєстрованих у квартирі для коректних нарахувань;
- отримати дублікат рахунку-повідомлення та замовити електронний рахунок;
- отримати оперативні консультації через форму зворотного зв’язку на сайті;
- передати показання вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) через особистий кабінет та сплатити за спожиті послуги;
- відмовитися від паперового рахунку-повідомлення;
- замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників через розділ «Повірка/заміна лічильників».
Щоб скористатися всіма перевагами «дистанційного обслуговування» на сайті ЦКС, достатньо обрати необхідний сервіс та залишити відповідне звернення чи заявку. Нагадуємо киянам, що ЦКС працює як єдина міська служба з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна»та надає послуги в районних сервісних центрах ЦКС шляхом проведення особистого прийому споживачів як у форматі «живої черги», так і за попереднім записом чи в дистанційному режимі.
Загалом у ЦКС для споживачів працюють канали дистанційного обслуговування, які дозволяють вирішити більшість питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги. Переглянути перелік можна за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Дякуємо, що обираєте саме наші сервіси!