ЦКС у соцмережах!
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС)- єдина міська служба з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна».
Шановні кияни, звертаємо вашу увагу, що ЦКС має офіційні сторінки в соціальних мережах, де ви можете відстежувати актуальну інформацію про законодавчі зміни, що впливають на порядок надання послуг у сфері житлово-комунальногогосподарства, а також є можливість дистанційно, не виходячи з дому, вирішити більшість питань.
Для того, щоб перейти на наші сторінки в соціальних мережах, натисніть на необхідний лінк:
1. Месенджер на Facebook-сторінці КК «Центр комунального сервісу» – для вирішення усіх питань.
2. Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів. Перелік контактів фахівців ЦКС у Skype за районами:
Голосіївський: CKS_GOLOS_1;
Дарницький: CKS_DARN_1;
Деснянський: CKS_DESN_1;
Дніпровський: CKS_DNIPR_1;
Оболонський: CKS_OBOLON_1;
Печерський: CKS_PECH_1;
Подільський: CKS_PODIL_1;
Святошинський: CKS_SVIAT_1;
Солом’янський: CKS_SOLOM_1;
Шевченківський: CKS_SHEV_1.
3. Месенджер Telegram – також для дистанційного вирішення усіх питань з фахівцями районних сервісних центрів. Вгорі екрана у пошуковому рядку ввести @ та назву каналу вашого району:
Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
Дарницький район – @CKS_DARN;
Деснянський район – @CKS_DESN;
Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
Оболонський район – @CKS_OBOLON;
Печерський район – @CKS_PECH;
Подільський район – @CKS_PODIL;
Святошинський район – @CKS_SVIAT;
Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
Шевченківський район – @CKS_SHEV.
4. Чат-боти у Telegram (не плутати з Теlegram-каналами районних сервісних центрів) та бот у Viber – для передачі показань квартирних лічильників.
Інформуємо, що ЦКС має свій новинний Теlegram-канал, де споживачам житлово-комунальних послуг доступні:
- найсвіжіші новини;
- корисні посилання;
- вчасні нагадування.
Підписуйтесь за посиланням: https://t.me/cks_com_ua та Instagram.
Для споживачів завжди працюють наші інші дистанційні канали обслуговування, перелік за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/. Обирайте сервіс для вирішення питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги, який буде зручним саме для вас!
Дякуємо за довіру!