ЦКС Новини 28 листопада 2022
28 листопада 2022

«Центр комунального сервісу» просить споживачів не дублювати одне й те ж звернення на всі доступні дистанційні канали зв’язку

Новость

     Щоб споживач міг вчасно отримати відповідь на своє звернення, просимо не дублювати його на всі доступні дистанційні канали зв’язку. Оскільки фахівцям сервісних центрів доводиться витрачати додатковий час на опрацювання однієї і тієї ж інформації, отриманої із різних каналів, що призводить до затримки опрацювань інших заявок.

     Достатньо скористатися одним зручним та відповідним для вашого питання дистанційним каналом зв’язку. Який би канал ви не обрали, наші працівники точно отримають звернення та неодмінно нададуть відповідь.   

     Також у Концерні просять уважно створювати звернення: чітко описувати проблему та формулювати запитання, надавати коректні контактні дані, що важливо у разі потреби уточнення у заявника даних та отримання більш детальної інформації. Це допоможе швидше вирішити питання, за якими отримані звернення.

     Подати звернення можна за допомогою таких дистанційних каналів обслуговування:

      Незважаючи на складну ситуацію в країні, зокрема, перебої з електропостачанням, Концерн працює у штатному режимі та докладає максимальних зусиль, аби оперативно вирішувати житлово-комунальні питання як у форматі онлайн, так і в самих центрах.  

     Наші спеціалісти допоможуть звірити нарахування, актуалізувати показання квартирних лічильників води та тепла, зробити перерахунок або роз’яснити нарахування за опалення, надати практичні поради споживачам, як уникнути заборгованості або укласти договір реструктуризації боргу, якщо не було змоги вчасно сплатити за послугу.

     Дякуємо, що ви з нами!