ЦКС Новини 29 листопада 2022
29 листопада 2022

"Центр комунального сервісу" підготував коротку інструкцію як передати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) та оплатити за спожиті житлово-комунальні послуги, якщо зникло світло

Новость

     Через перебої зі світлом та у роботі мережі Інтернет у Києві, в Концерні підготували альтернативні способи як оплатити за спожиті житлово-комунальні послуги, а також передати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) за відсутності електропостачання:

     Як передати показання ЗА ВІДСУТНОСТІ ІНТЕРНЕТУ ТА МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ:

     Звертаємо увагу споживачів! Показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) та письмові звернення можна залишати в скриньках, розташованих на вході до сервісних центрів «Центру комунального сервісу» (зовні).

     Достатньо лише на аркуші паперу зазначити ПІБ, адресу (або особовий рахунок), контактний номер телефону, попередні та поточні показання лічильника та опустити аркуш до скриньки. Наші фахівці зберуть отримані показання і звернення, опрацюють їх, внесуть дані до облікових баз та зроблять усе необхідне, щоб кожне питання було вирішене.

     Скриньки у вільному доступі для споживачів за адресами:

• просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
• вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
• вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н);
• вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
• вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н);
• просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н);
• вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
• Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
• просп. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н);
• б-р Вернадського, 63А (Святошинський р-н);
• вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н);
• вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
• вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н);
• вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н).

     Коли світло зникло, але ПРАЦЮЄ МОБІЛЬНИЙ ЗВ'ЯЗОК ТА ІНТЕРНЕТ:

• через особистий кабінет на нашому сайті;
• за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;

     Звертаємо увагу, що у зв’язку із перебоями в електропостачанні деякі номери телефонів можуть бути тимчасово недоступними. Проте дистанційні канали обслуговування ЦКС: Skype, Telegram, месенджер у Facebook, зворотний зв'язок на сайті ЦКС та інші працюють у штатному режимі. Рекомендуємо користуватися ними як найбезпечнішими, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах введеного воєнного стану в Україні.

     Як оплатити за спожиті послуги, якщо світло вимкнули, але ПРАЦЮЄ ІНТЕРНЕТ:

• через особистий кабінет на нашому сайті;
• зісканувавши QR-код на рахунку-повідомленні (перейти за посиланням, натиснути «Сплатити», обрати картку киянина та ввести номер телефону або електронну пошту. Розрахуватися без комісії можна і за всі послуги разом, і за будь-яку окремо.

     Що робити, коли ЗНИКЛО СВІТЛО ТА НЕ ПРАЦЮЄ ІНТЕРНЕТ?

• знайти будь-яке працююче відділенні банку або платіжні сервіси (термінали);
• сплатити через поштові відділення;

     Нагадуємо, «Центр комунального сервісу» просить споживачів не дублювати одне й те ж звернення на всі доступні дистанційні канали зв’язку. 

     Незважаючи на складну ситуацію в країні, зокрема перебої з електропостачанням, Концерн продовжує працювати та докладає максимальних зусиль, аби оперативно вирішувати питання житлово-комунальної сфери - і в онлайн-форматі, і безпосередньо в центрах.

     Просимо із розумінням поставитися до ситуації. Дякуємо, що ви з нами!