ЦКС Новини 03 квітня 2020
3 квітня 2020

«Центр комунального сервісу» опрацював дистанційно понад 17 тисяч звернень протягом двох тижнів – Андрій Щербина

Із 17 березня, з огляду на введення протиепідемічних заходів у столиці, «Центр комунального сервісу» (ЦКС) повністю перейшов на режим дистанційного обслуговування киян. За останні два тижні понад 17 тисяч мешканців Києва владнали житлово-комунальні питання за допомогою нових дистанційних сервісів.

  Зокрема, серед 17 063 звернень:

  • 8 756 показань прийнято за додатковими телефонами;
  • 4 251 киянин здійснив перерахунки, уклав договори чи зареєстрував  лічильники онлайн через мессенджер у Facebook;
  • 3 414 показань лічильників дистанційно передано ОСББ та ЖБК;
  • 642 споживачі «потрапили» на прийом до бухгалтера ЦКС через Skype.

«ЦКС за один день повністю перейшов на дистанційне обслуговування, щоб кияни безперебійно продовжували отримувати послуги і мали змогу залишатись удома, дотримуватись суворих обмежувальних заходів. Уже два тижні, не виходячи з дому, споживачі комунальних послуг отримують перерахунки, реєструють лічильники, актуалізують інформацію, передають показання та сплачують за спожиті послуги без комісії «карткою киянина». Наразі дистанційно опрацьовано вже понад 17 тисяч звернень. Ми і надалі працюватимемо у такому режимі, щоб кияни дотримувались обмежувальних заходів, не виходили з дому без нагальної потреби, а кожне питання, пов’язане з отриманням ЖКП, було вирішене дистанційно» - роз’яснив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.

Нагадаємо, що для оплати за спожиті житлово-комунальні послуги,  «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн-сервісами:

За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії «карткою киянина».

Наразі обслуговування ЦКС здійснюється через Skype-зв’язокмесенджер у Facebook та додаткові стаціонарні телефони для передачі показань.