ЦКС Новини 17 березня 2020
17 березня 2020

«Центр комунального сервісу» пропонує дистанційно вирішувати питання у період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці

Шановні споживачі!

Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) з 18 березня припиняє прийом споживачів усервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.

Оперативно отримати консультацію можливо:

за телефоном сall-центру (044) 247-40-40
через зворотний зв'язок на сайті ЦКС - https://cks.com.ua/feedback
 

Для предметного вирішення питань в онлайн режимі, на період тимчасового обмеження прийому споживачів, пропонуємо звертатися у приватні повідомлення на сторінку «Центр комунального сервісу» у Facebook - https://facebook.com/cks.com.ua, де передбачено можливість долучення необхідних додатків для вирішення відповідних питань.                                    

Зокрема, через приватні повідомлення у ФБ можна здійснити:

- зміну кількості зареєстрованих та фактично проживаючих у помешканні подальшим перерахунком у разі потреби);

- укладення договорів з Виконавцями комунальних послуг (по завершенню періоду введення протиепідемічних заходів потрібно буде отримати свій екземпляр договору у найближчому сервісному центрі за умови пред’явлення оригіналів документів);

- взяття на комерційний облік квартирних лічильників після заміни, повірки чи первинного встановлення (з подальшим здійсненням перерахунку за потреби);

- внесення результатів повірки квартирних приладів обліку холодного, гарячого водопостачання та опалення;

- коригування нарахувань за актуальними показаннями лічильників, зокрема, за умови наявності бойлеру у квартирі;

- отримати довідки про відсутність заборгованості та акту взаєморозрахунків (оригінал довідки можна отримати винятково за попереднім замовленням у визначеному сервісному центрі ЦКС);

- розшук сплачених коштів за спожиті житлово-комунальні послуги.

Для передачі показань лічильників води та опалення, користуйтеся особистим кабінетом «Центру комунального сервісу» та телефоном (044) 247-40-40.

Сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги без комісії можна через особистий кабінет ЦКС «карткою киянина». Для незареєстрованих користувачів створено відеоінструкцію з користування кабінетом: https://www.youtube.com/watch?v=DO0OkI7gNMU.

Наполегливо просимо допомагати сплачувати за спожиті комунальні послуги та передавати показання тим, хто недостатньо обізнаний у цих процесах, зокрема дідусям, бабусям, сусідам,шляхом сканування особистого QR-коду, що розміщений на паперовому рахунку-повідомленні платника. Докладно у відео: https://www.youtube.com/watch?v=7PK-howqJqo

Усі хто був записаний до електронної черги у період введення протиепідемічних заходів та обмежень, просимо надіслати питання, яке потрібно вирішити за посиланням https://cks.com.ua/feedback з поміткою «Електронна черга» та датою, на яку був запланований візит, для вирішення питання в дистанційному режимі.

Бажаємо здоров’я та закликаємо свідомо ставитися до свого здоров’я та безпеки!