«Центр комунального сервісу» опрацював дистанційно понад 17 тисяч звернень протягом двох тижнів – Андрій Щербина
Із 17 березня, з огляду на введення протиепідемічних заходів у столиці, «Центр комунального сервісу» (ЦКС) повністю перейшов на режим дистанційного обслуговування киян. За останні два тижні понад 17 тисяч мешканців Києва владнали житлово-комунальні питання за допомогою нових дистанційних сервісів.
Зокрема, серед 17 063 звернень:
- 8 756 показань прийнято за додатковими телефонами;
- 4 251 киянин здійснив перерахунки, уклав договори чи зареєстрував лічильники онлайн через мессенджер у Facebook;
- 3 414 показань лічильників дистанційно передано ОСББ та ЖБК;
- 642 споживачі «потрапили» на прийом до бухгалтера ЦКС через Skype.
«ЦКС за один день повністю перейшов на дистанційне обслуговування, щоб кияни безперебійно продовжували отримувати послуги і мали змогу залишатись удома, дотримуватись суворих обмежувальних заходів. Уже два тижні, не виходячи з дому, споживачі комунальних послуг отримують перерахунки, реєструють лічильники, актуалізують інформацію, передають показання та сплачують за спожиті послуги без комісії «карткою киянина». Наразі дистанційно опрацьовано вже понад 17 тисяч звернень. Ми і надалі працюватимемо у такому режимі, щоб кияни дотримувались обмежувальних заходів, не виходили з дому без нагальної потреби, а кожне питання, пов’язане з отриманням ЖКП, було вирішене дистанційно» - роз’яснив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
Нагадаємо, що для оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн-сервісами:
- особистим кабінетом на сайті «Центру комунального сервісу»
- QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні
За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії «карткою киянина».
Наразі обслуговування ЦКС здійснюється через Skype-зв’язок, месенджер у Facebook та додаткові стаціонарні телефони для передачі показань.