ЦКС Новини 18 грудня 2024
18 грудня 2024

Шановні кияни!

Новость

     Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та виконавці житлово-комунальних послуг м. Києва вдячні кожному з вас, що незважаючи на дію воєнного стану, своєчасно оплачуєте спожиті послуги.

     Ваша оплата за надані послуги – це запорука стабільної роботи житлово-комунального господарства, яку дуже важливо підтримувати, у цей складний час. Тому нагадуємо про необхідність не накопичувати борги, та підтримувати житлово-комунальні підприємства міста Києва, які працюють задля комфорту киян.

     Нагадуємо, у разі виникнення заборгованості можна скористатися механізмом реструктуризації, що дасть можливість поетапно погасити накопичений борг.

     Для економії власного часу, здійснити оплату можна не виходячи з дому, завдяки онлайн-сервісам: особистий кабінет, мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи, такі як: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк», через каси та платіжні термінали банківських та фінансових установ. Оплатити без комісії можна за допомогою Картки киянина, яку можна оформити у відділеннях Ощадбанку.

     Для економії власного часу, здійснити оплату можна не виходячи з дому, завдяки онлайн-сервісам: особистий кабінет, мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи, такі як: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк», через каси та платіжні термінали банківських та фінансових установ. Оплатити без комісії можна за допомогою Картки киянина, яку можна оформити у відділеннях Ощадбанку.

     Вирішити питання щодо нарахувань, провести звіряння взаєморозрахунків за особовим рахунком та передати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) можна через канали обслуговування споживачів, а саме:

  • сервісні центри з можливістю попереднього запису через «електронну чергу» на сайті ;
  • месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань та обміну документами;
  • Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
  • Telegram - для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
  • за номером  сall-центру (044) 247-40-40 , 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar) - для оперативних консультацій та передачі показань;
  • за номером безкоштовної телефонної лінії 0 800 404 407 –  для передачі показань квартирних лічильників з мобільного;
  • за номерами стаціонарних телефонів для передачі показань квартирних лічильників;
  • сервіс «зворотний зв’язок» на сайті – для отримання консультацій через електронну пошту;
  • чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників.

     Цінуємо вашу оплату, як повагу до роботи працівників підприємств житлово-комунального господарства міста Києва.

     Лише разом ми зможемо підтримати стабільність надання послуг.

     Україна переможе!