ЦКС Новини 24 квітня 2023
24 квітня 2023

#ЦКС_відповідає: Як реструктуризувати  заборгованість за отримані житлово-комунальні послуги й куди звертатися?    

Новость

     До уваги споживачів!
     Якщо з певних причин виникла заборгованість за отримані житлово-комунальні послуги й немає можливості відразу сплатити весь накопичений борг, ви завжди маєте можливість оформити договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості за отримані послуги.

     Укласти договір реструктуризації заборгованості в КК "Центр комунального сервісу" можна щодо наступних послуг: постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів.
 
     Щоб укласти договір та скористатися механізмом реструктуризації (розстрочення) заборгованості за житлово-комунальні послуги, необхідно звернутися до будь-якого районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» (незалежно від місця проживання) за попереднім записом: https://cks.com.ua/equery та подати заяву, оригінали й копії документів (перелік нижче):

• паспорт (або ID-картка та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
• картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID-картки у разі наявності ІПН в зазначеному документі);
• документ, що підтверджує право власності житловим приміщенням/квартирою та витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
• довіреність представника та його паспорт (якщо договір укладатиме представник власника).
   
     Отримати консультацію, звірити суму заборгованості, подати заяву та копії документів можна дистанційно через: 
• месенджер у Facebookhttps://www.facebook.com/cks.com.ua;
• Skype чи Telegramhttps://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
 
     Перед підписанням договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості фахівцем КК "Центр комунального сервісу" буде проведено актуалізацію даних власника, звіряння суми заборгованості, платежів, показань лічильників та, за наявності підстав, зроблено коригування нарахувань, а також узгоджено період реструктуризації (розстрочення) заборгованості та розмір щомісячного обов’язкового платежу. Після врегулювання усіх питань та отримання повного пакета документів споживача буде запрошено до сервісного центру для підписання  договору в зручний час (якщо звернення опрацьовувалось у дистанційному режимі).  
 
     Шановні кияни, не зволікайте з вирішенням питання погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги та звертайтесь до КК «Центр комунального сервісу» для оформлення договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості.