Рахунки за спожиті житлово-комунальні послуги у липні оновлено, оплатити їх можна без комісії та черг
До уваги споживачів! Інформуємо, що електронні рахунки за спожиті житлово-комунальні послуги у липні, оновлено. Щоб зайвий раз не витрачати час на черги в банківських чи поштових відділеннях, сплатити спожиті житлово-комунальні послуги можна через особистий кабінет споживача: https://komunalka.ua/cabinet/ чи скористатися QR-кодом, що надруковано на кожному паперовому рахунку-повідомленні. При цьому, за допомогою картки киянина оплата послуг проходить без комісії.
Для оплати через особистий кабінет необхідно виконати 3 прості кроки:
- створити обліковий запис, додати прізвище, ім’я та електронну адресу;
- додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті близьким родичам);
- обрати зручний спосіб оплати і розрахуватись.
Щоб оплатити за допомогою QR-коду потрібно:
- зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
- ввести номер телефону та електронну адресу;
- натиснути «Сплатити».
Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту та зберігаються в особистому кабінеті.
Нагадаємо, що із 10-го липня поточного року в особистому кабінеті споживача кияни отримали можливість відмовитись від паперових рахунків-повідомлень для оплати житлово-комунальних послуг, щоб користуватися лише електронними версіями. Для цього достатньо зайти в особистий кабінет споживача і натиснути кнопку відмови, а також вказати адреси тих об’єктів, для яких споживач не хоче отримувати паперові рахунки-повідомлення.
У разі потреби додаткових консультацій, для вас завжди працюють наші дистанційні канали обслуговування, перелік за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/
Дякуємо вам, що попри складний час та непросту соціально-економічну ситуацію ви продовжуєте оплачувати житлово-комунальні послуги.