Кияни можуть отримати дублікат рахунку-повідомлення для оплати комуналки за поточний чи минулий місяць
У киян є змога замовити дублікат паперового рахунку-повідомлення про спожиті житлово-комунальні послуги за поточний чи минулий місяць.
Щоб скористатися послугою, достатньо на сайті ЦКС зайти в розділ «Дистанційне обслуговування» та заповнити електронну форму.
Під час оформлення заявки необхідно обрати тему питання «Дублікат рахунку-повідомлення» та надіслати звернення. Протягом наступного робочого дня дублікат рахунку надійде у форматі PDF-файлу на електронну адресу споживача.
Якщо ви не є власником особового рахунку, при заповненні форми звернення необхідно зазначити прізвище, ім’я та по батькові особи, яка є власником особового рахунку. В обов’язковому порядку також необхідно зазначити ключ авторизації. Це дев’ятизначний код, що надрукований у нижньому лівому кутку рахунку-повідомлення. Його можна взяти з попереднього рахунку-повідомлення. Також у розділі «Коментар» можна додати номер особового рахунку.
Алгоритм отримання дубліката рахунку-повідомлення:
- у розділі «Споживачам» обрати «Дистанційне обслуговування»;
- заповнити інформацію про користувача, зазначивши адресу, щодо якої необхідний дублікат рахунку-повідомлення та ключ авторизації;
- обрати питання «Дублікат рахунку-повідомлення»;
- позначити «галочками» виконавців послуг із запропонованого переліку;
- обов’язково вказати ПІБ власника особового рахунку та натиснути «Відправити».
Окрім дублікату, в цьому розділі можна подати заявку на опломбування/розпломбування квартирних лічильників холодної і гарячої води, тепла тощо.
За допомогою таких дистанційних каналів обслуговування як месенджер на Facebook-сторінці, Skype-зв’язок і Telegram споживач завжди може отримати консультації від фахівців ЦКС.