Інформація щодо прийому споживачів з будь-яких питань, пов’язаних з роботою АТ «К.ЕНЕРГО»
«Центр комунального сервісу» з 1 лютого 2020 року вимушений припинити прийом всіх категорій споживачів з будь-яких питань, пов’язаних із роботою АТ «К.ЕНЕРГО» у зв’язку з припиненням дії договору доручення
Дія договору доручення між комунальним концерном «Центр комунального сервісу» та АТ «К.ЕНЕРГО» (раніше ПАТ «Київенерго») №123-КЕ з 1 лютого 2020 року припиняється.
«Центр комунального сервісу» виконав усі обов’язки, покладені договором від 25.05.2018 №123-КЕ у повному обсязі, зокрема, у частині прийому і передачі ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» заяв споживачів щодо повернення переплат за період отримання послуг від ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
З огляду на припинення дії договору, «Центр комунального сервісу» не має правових підстав проводити прийом споживачів з будь-яких питань, пов’язаних з роботою АТ «К.ЕНЕРГО».
У випадку наявності невирішеного питання щодо переплати перед АТ «К.ЕНЕРГО» та з метою захисту своїх законних інтересів, споживачі можуть звернутись до суду з наступним пакетом документів.
Деталі за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/pereplata-ke/