Договір на послугу
1. Чи потрібно мені укладати договір з КП «Київкомунсервіс»?
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
Тому обов’язково потрібно укласти договір про надання послуг.
У зв’язку з визначенням окремою комунальною послугою - послуги з поводження з побутових відходів, починаючи з 1 липня 2018 року КП «Київкомунсервіс» надає вищезазначену послугу на території міста Києва.
08.06.2018 року в газеті «Хрещатик» №61 (5112) була опублікована Оферта до Публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів КП «Київкомунсервіс» з власниками (наймачами, орендарями) квартир в багатоквартирних житлових будинках та будинках приватного сектора міста Києва. Тобто договір вважається акцептованим (прийнятим) усіма споживачами, які в установленому порядку не надали заперечення щодо умов цього договору.
2. Які документи потрібні для укладання договору з КП «Київкомунсервіс»?
Потрібно пред'явити оригінали та надати копії:
- заява про укладення договору;
- паспорт/ ID-картка або документ, що його замінює;
- витяг з Єдиного державного демографічного реєстру (не надається споживачами, що мають паспорт-книжку);
- картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID-картки у разі наявності ІПН в зазначеному документі);
- документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням/квартири, що дійсний на дату подання заяви (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія, та надаються копії документів, що подаються);
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви (пред’являється оригінал або нотаріально засвідчена копія, та надаються копії документів, що подаються);
- у разі спільної власності – письмова згода всіх інших співвласників житлового приміщення/квартири з наданням копії паспорта, ІПН та витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на кожного співвласника (заповнюється власноруч кожним з співвласників житловим приміщенням);
- при розділенні особового рахунку необхідно надати письмову згоду всіх сторін про розділення боргу (якщо такий існує);
- при об’єднанні особового рахунку необхідно надати письмову згоду всіх сторін про перенесення боргу (якщо такий існує) на чинний особовий рахунок.
У разі звернення уповноваженого представника власника/користувача житловим приміщенням, крім копій вищевказаних документів надаються оригінали та копії: довіреності уповноваженої особи; паспорт уповноваженої особи /ID-картка або документ, що його замінює та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру (для власників ID-картки).
3. Де можна оформити належним чином договір?
Впорядкувати договірні відносини можна на особистому прийомі у районному сервісному центрі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Для бронювання візиту скористуйтесь попереднім записом до електронної черги.
Попередньо надати необхідні документи для оформлення договірних відносин з КП «Київкомунсервіс» можна зручним для Вас способом:
• у приватні повідомлення на офіційній сторінці через месенджер Facebook, Skype або Telegram;
• залишити в скриньках, розташованих у вільному доступі біля входу до сервісних центрів.
Попередню консультацію можна отримати через call-центр ЦКС (044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів.
4. Чи може попередній власник квартири видалити свої дані з особового рахунку у зв'язку з продажем квартири, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку?
Для видалення даних попереднього власника квартири/приміщення у зв’язку з відчуженням квартири/житлового приміщення, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку, попередньому власнику необхідно звернутись до КК «Центр комунального сервісу» та надати документ, що підтверджує відчуження квартири/житлового приміщення (договір купівлі-продажу, дарування тощо).