Інструкції з користування онлайн сервісами


5. Натисніть «Додати об’єкт» (пункт 1)
- Оберіть місто з поданого переліку (пункт 2)
- В пункті 3 введіть перші декілька літер з назви Вашої вулиці і оберіть її з поданого переліку
- Після заповнення пункту 3 з’явиться можливість обрати номер Вашого будинку з поданого переліку (пункт 4)
- Після заповнення пункту 4, оберіть номер Вашої квартири (пункт 5)
6. Натисніть "Додати об'єкт"
7.Далі - введіть ключ авторизації (він знаходить у нижній лівій частині Вашого рахунку-повідомлення).
8. Заповніть відповідне поле та натисніть «Додати об’єкт», після чого відкриється сторінка рахунку для сплати за спожиті житлово-комунальних послуг.
Крок 3. Заповнення рахунку
9. Перевірте чи всі показники Вашої квартири відображаються.
- Відмітьте "галочками" ті послуги, за які хочете здійснити сплату.
- У графі "До сплати", суми підраховуються автоматично, але можуть бути змінені Вами самостійно.
10. Після заповнення і перевірки рахунку, натисніть «Сплатити».
Крок 4. Сплата
- Оберіть зручний для Вас спосіб оплати з поданого переліку
- Натисніть «Продовжити»
- На сторінці, що відкрилася введіть номер Вашої картки та термін її дії (пункти 1 і 2).
- В пункті 3 введіть трьохзначний CVV2/CVC2 (код із зворотної сторони Вашої картки)
- Натисніть «OK».
На Вашу пошту буде надіслано копію сплаченого рахунку.
У разі необхідності Ви зможете переглянути та роздрукувати квитанції в Особистому кабінеті в розділі «Мої платежі»
Для видалення акаунту або заміни паролю потрібно:

На головній сторінці сайту "Центру комуналього сервісу" у розділі "Споживачам" оберіть «Електронна черга»
Крок 2. Заповнити необхідні поля
Потрібно вказати Ваше прізвище, ім’я, по батькові, телефон та електронну адресу, на яку надійде лист з підтвердженням реєстрації та переліком необхідних документів для вирішення Вашого питання.
В розділі «Адреса проживання» потрібно обрати адресу, стосовно якої виникло питання. У графі «Виберіть вулицю» достатньо ввести перші літери назви вулиці та обирати зі списку. Далі - потрібно вказати номер будинку та квартири з наданого переліку.
Крок 3. Оберіть сервісний центр та напрямок питання
В розділі «Деталі звернення» потрібно обрати Сервісний центр ЦКС, куди Вам зручніше звернутися (незалежно від адреси проживання)
Далі - оберіть напрямок питання з переліку.
Обов'язково зверніть увагу на "кщо Ви бажаєте укласти індивідуальні договори з декількома постачальниками послуг в один день – потрібно в електронній черзі 2 візити поспіль (з інтервалом щонайменше 30 хв.)
У «Суті питання» потрібно докладніше описати Ваше питання, яке потрібно вирішити.
Крок 4. Забронюйте дату та час візиту
Оберіть зручну дату та час та, після проходження верифікації, натисніть "Відправити".
В обраний день та час на інформаційному екрані у сервісному центрі, з’явиться Ваш реєстраційний номер, і Вас буде запрошено до фахівця.
Для уникнення непорозумінь, просимо Вас прибути у визначений день не пізніше ніж за 5 хвилин до запланованого часу прийому та обов’язково мати при собі весь перелік документів, що вказаний в електронному листі, який Ви отримали після реєстрації

Крок 1. Відкрити розділ "Дистанційне обслуговування"
На головній сторінці у розділі "Споживачам" потрібно обрати «Дистанційне обслуговування»
Крок 2. Авторизуватися в особистому кабінеті
Потрібно ввести логін та пароль Вашого обілкового запису. Незареєстрованим користувачам пропонуємо скористатися інструкцією з реєстрації в особистому кабінеті.
Крок 3. Заповнити необхідні поля
В розділі «Дистанційне обслуговування» внесіть особисті дані, заповнивши прізвище, ім'я, по батькові, телефон та електронну адресу.
Заповніть адресу проживання: введіть перші літери вулиці та оберіть зі спичку, заповніть номер будинку та квартири.
Крок 4. Залишити звернення
Наступний крок – оберіть напрямок питання з наданого переліку та натисніть "Відправити".
За допомогою онлайн-сервісу «дистанційне обслуговування» можна:
- залишити заявки на розпломбування та опломбування квартирних лічильників води, опалення
- сформувати заявку на контрольне зняття показань квартирних лічильників води, опалення
- отримати дублікат рахунку-повідомлення на електронну пошту
- замовити акт взаєморозрахунків за спожиті послуги
- замовити довідку про стан заборгованості
- внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для нарахувань
- заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості
- забронювати дату та час укладення договорів з постачальниками послуг
Ми дбаємо про Ваш час, тому наші фахівці нададуть відповідь на Ваше звернення у найкоротший термін!

Потрібно вказати Ваше прізвище, ім’я, по батькові, телефон та електронну адресу, на яку надійде лист з підтвердженням замовлення.
В розділі «Адреса проживання» потрібно обрати адресу. У графі «Виберіть вулицю» достатньо ввести перші літери назви вулиці та обирати зі списку. Далі - потрібно вказати номер будинку та квартири з наданого переліку.
За бажанням - у розділі "Коментар" можна вказати додаткові дані або побажання.
Та натисніть "Відправити".
Ми дбаємо про Ваш час, тому наші фахівці зв'яжуться з Вами у найкоротший термін!