Інструкції з користування онлайн сервісами
На головній сторінці сайту "Центру комуналього сервісу" у розділі "Споживачам" оберіть «Електронна черга»
Крок 2. Заповнити необхідні поля
Потрібно вказати Ваше прізвище, ім’я, по батькові, телефон та електронну адресу, на яку надійде лист з підтвердженням реєстрації та переліком необхідних документів для вирішення Вашого питання.
В розділі «Адреса проживання» потрібно обрати адресу, стосовно якої виникло питання. У графі «Виберіть вулицю» достатньо ввести перші літери назви вулиці та обирати зі списку. Далі - потрібно вказати номер будинку та квартири з наданого переліку.
Крок 3. Оберіть сервісний центр та напрямок питання
В розділі «Деталі звернення» потрібно обрати Сервісний центр ЦКС, куди Вам зручніше звернутися (незалежно від адреси проживання)
Далі - оберіть напрямок питання з переліку.
Обов'язково зверніть увагу на "кщо Ви бажаєте укласти індивідуальні договори з декількома постачальниками послуг в один день – потрібно в електронній черзі 2 візити поспіль (з інтервалом щонайменше 30 хв.)
У «Суті питання» потрібно докладніше описати Ваше питання, яке потрібно вирішити.
Крок 4. Забронюйте дату та час візиту
Оберіть зручну дату та час та, після проходження верифікації, натисніть "Відправити".
Просимо Вас прибути до сервісного центру у визначений день не пізніше ніж за 10 хвилин до запланованого часу прийому та обов’язково мати при собі весь перелік документів, що вказаний в електронному листі, який Ви отримали на електронну пошту після реєстрації.
Звертаємо увагу, що під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» сервісні центри призупиняють особистий прийом споживачів!!! У консультанта та на дошках оголошень є інформація із зазначенням адреси найближчого до центру укриття. По можливості Вас буде прийнято після відміни повітряної тривоги або запропоновано інший час візиту.
Крок 1. Відкрити розділ "Дистанційне обслуговування"
На головній сторінці у розділі "Споживачам" потрібно обрати «Дистанційне обслуговування»
Крок 2. Авторизуватися в особистому кабінеті
Потрібно ввести логін та пароль Вашого обілкового запису. Незареєстрованим користувачам пропонуємо скористатися інструкцією з реєстрації в особистому кабінеті.
Крок 3. Заповнити необхідні поля
В розділі «Дистанційне обслуговування» внесіть особисті дані, заповнивши прізвище, ім'я, по батькові, телефон та електронну адресу.
Заповніть адресу проживання: введіть перші літери вулиці та оберіть зі спичку, заповніть номер будинку та квартири.
Крок 4. Залишити звернення
Наступний крок – оберіть напрямок питання з поданого переліку та натисніть "Відправити".
За допомогою онлайн-сервісу «дистанційне обслуговування» можна:
- залишити заявки на розпломбування та опломбування квартирних лічильників води, опалення
- сформувати заявку на контрольне зняття показань квартирних лічильників води, опалення
- отримати дублікат рахунку-повідомлення на електронну пошту
- внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для коректних нарахувань
Ми дбаємо про Ваш час, тому наші фахівці нададуть відповідь на Ваше звернення у найкоротший термін!
Як це можна зробити:
- в особистому кабінеті споживача перейти до об'єкта за яким потрібно відмовитись від паперового рахунку-повідомлення ;
- в розділі «налаштування повідомлень» за посиланням.
При відмові, на електронну пошту споживача, зазначену при реєстрації в особистому кабінеті споживача, прийде відповідне повідомлення щодо адреси, за якою відбулася відмова від паперового рахунку.
Електронну версію можна завантажити відразу на комп’ютер чи телефон, а надалі (якщо необхідно) роздрукувати.
Відеоінструкція як відмовитися від паперового рахунку-повідомлення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9dxkx6Ju4h4