Про Комунальний концерн ЦКС
Основною метою діяльності Концерну – є відкриття та організація роботи сервісних центрів для обслуговування споживачів з усіх питань надання житлово-комунальних послуг. Створення мережі сервісних центрів – це, в першу чергу, необхідність стандартизувати роботу усіх точок прийому споживачів з питань ЖКГ, які на сьогодні працюють. Організація роботи центрів - це потреба часу та змін, які відбулися в системі визначення нових виконавців послуг. Створення таких центрів комунального сервісу сприятиме підвищенню та покращенню сфери обслуговування споживачів у частині отримання консультацій та інформації з усіх питань ЖКГ. Основний акцент сервісних центрів робиться на наданні професійних консультацій споживачам з питань житлово-комунального господарства. Новий сервіс також передбачає підвищення якості стандартів обслуговування, а саме:
- ввічливе ставлення до споживачів
- швидкість та якість надання консультацій
- створення комфортних умов очікування
- мінімальні черги
Пріоритетним також буде створення нових форматів обслуговування:
- можливість попереднього запису до спеціалістів за телефоном або через інтернет (економія часу й зусиль)
- отримання інформації «не виходячи з дому» (по телефону, електронною поштою тощо)
ДОКУМЕНТИ
- Рішення від 14 травня 2015 року N 467/1331 Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу» - переглянути.
- Статут комунального концерну "Центр комунального сервісу".