Сервісний центр - це новий рівень та формат надання послуг і консультацій для споживачів. Сервісні центри створюються для супроводження та адміністрування процесу надання житлово-комунальних послуг і проведення прийому громадян. Мережа сервісних центрів забезпечить взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послуг, а саме: споживачами – монополістами-житловими організаціями-підрядними організаціями у процесі надання сервісу мешканцям м. Києва.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ
- надання якісної інформації та консультацій з усіх питань житлово-комунального господарства
- максимальна увага проблемам кожного споживача, що звернувся за допомогою
- індивідуальний підхід до кожного клієнта
- ввічливе ставлення до споживачів
- комфортні умови очікування та прийому
- мінімальні черги
Послуги
(* у таблиці час надання послуги вказано орієнтовно. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, спеціаліст Центру приділить Вам більше часу для повного вирішення питання чи надання консультації)
Тарифнi послуги (тарифi на обслуговування будинкiв, споруд та прибудинкових територiй)
ПИТАННЯ ОПЛАТИ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ | ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ | СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги, розшук платежу |
7 хв. | |
відсутність знижки при оплаті за житлово-комунальні послуги |
5-7 хв. | |
період виникнення та сума заборгованості за житлово-комунальні послуги |
2-10 хв. | |
консультація щодо шляхів врегулювання питання заборгованості за житлово-комунальні послуги |
3-10 хв. |
ПИТАННЯ ЩОДО ПОРЯДКУ НАРАХУВАННЯ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
видача дублікату рахунку на сплату житлово-комунальних послуг |
2 хв. | |
проведення звірки щодо оплати за водопостачання та водовідведення згідно з показниками квартирних лічильників |
від 10 хв. | |
роз’яснення щодо нарахування житлово-комунальних послуг при користуванні пільгою |
5 хв. | |
роз’яснення щодо проведення нарахувань при наявності будинкових лічильників |
5 хв. | |
роз’яснення щодо проведення сплати при наявності квартирних лічильників |
3 хв. | |
роз’яснення щодо проведених перерахунків |
3-7 хв. | |
проведення нарахувань при отриманні субсидії |
2-5 хв. | |
інформація щодо діючих тарифів |
7 хв. |
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РЕКВІЗИТІВ ОСОБОВОГО РАХУНКУ ТА ПОРЯДКУ НАРАХУВАННЯ ЗА ПОСЛУГИ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
зміна загальної площі квартири |
3 хв. | |
зміна власника особового рахунку |
3-7 хв. | |
зняття нарахувань з послуги газопостачання при встановленні квартирного лічильника |
3 хв. | |
зняття нарахувань та проведення перерахунків при необхідності за період тимчасової відсутності одного або декількох мешканців |
5 хв. | |
опломбували лічильник, але в квитанції не відображено відповідні графи |
4 хв. | |
прийняття показників індивідуальних приладів обліку ПАТ "АК "Київводоканал" |
7 хв. | |
зняття нарахувань із послуги електроенергія при встановленні квартирного лічильника та укладанні прямого договору |
від 10 хв. | |
відкриття особового рахунку |
від 10 хв. | |
розподіл особового рахунку |
3 хв. |
НАДАННЯ ДОВІДОК |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
Довідка про склад сім'ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги (для оформлення субсидії, компенсації) (Ф-2) |
3-15 хв. | |
Довідка про відсутність заборгованості |
3-7 хв. | |
Довідка щодо користування пільгою |
3-7 хв. |
СКЛАДАННЯ АКТУ-ПРЕТЕНЗІЇ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
порядок перевірки якості послуги гарячого водопостачання, централізованого опалення для подальшого перерахунку згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 630 та № 151 |
5-10 хв. | |
консультація з питання застосування тарифу на гаряче водопостачання за умови непрацюючої/відсутньої рушникосушарки |
3-5 хв. |
ПИТАННЯ НАРАХУВАННЯ ПОСЛУГИ "ЦО" ЗГІДНО З ПОКАЗНИКАМИ БУДИНКОВОГО ЛІЧИЛЬНИКА ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
надання загальної інформації щодо принципу здійснення обліку |
4 хв. |
ЮРИДИЧНІ ПИТАННЯ, ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ВРЕГУЛЮВАННЯМ ПИТАННЯ ЗАБОРГОВАННОСТІ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
укладення договору реструктуризації заборгованості (досудове вирішення питання сплати заборгованості) |
від 10 хв. | |
укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді |
від 10 хв. | |
укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судового наказу, рішення суду, постанови про відкриття виконавчого провадження або арешту майна |
від 10 хв. |
ПИТАННЯ ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ПОВІРКОЮ ТА ВЗЯТТЯМ НА АБОНЕНТСЬКИЙ ОБЛІК ПРИЛАДІВ ВОДОПОСТАЧАННЯ |
ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ |
СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ |
---|---|---|
надання роз'яснень щодо порядку встановлення та постановки на абонентський облік приладів водопостачання |
6 хв. | |
укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді |
від 10 хв. | |
надання переліку організацій, які мають право на проведення робіт по встановленню, повірці квартирних засобів обліку холодного водопостачання, гарячого водопостачання |
7 хв. |
Додатковi платнi послуги
Шаблони документів
- Заява щодо своєчасної оплати за ЖКП (в квитанції зазначена заборгованість)
- Заява з проханням виконати перерахунок за тарифами до 20 числа місяця
- Заява щодо надання актів взаєморозрахунків
- Заява щодо роз’яснення щодо нарахувань житлово-комунальних послуг з врахуванням пільги
- Заява щодо зміни площі квартири згідно технічного паспорту
- Заява щодо зміни власника особового рахунку
- Заява щодо зняття нарахування з послуги газопостачання згідно довідки ПАТ «Київгаз»
- Заява щодо проведення перерахунку за період тимчасової відсутності
- Заява щодо нарахування комунальних послуг за період тимчасової відсутності
- Заява про надання роз’яснень щодо проведених перерахунків
- Заява щодо відкриття особового рахунку
- Заява щодо розділу особового рахунку
- Шаблон заяви загальний
* Детальний перелік послуг, що надаються в кожному відділенні, дивись в розділі "Контакти"
Угоди користувача сайту
ВІДДІЛ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ТЕЛЕФОН : (044) 247-40-40
Ми працюємо для Вас:
Понеділок - п’ятниця: з 08:00 до 20:00
без перерви на обід
Субота - неділя: вихідні