ЦКС Перелік послуг

Перелік послуг

Про сервісні центри

Сервісний центр - це новий рівень та формат надання послуг і консультацій для споживачів. Сервісні центри створюються для супроводження та адміністрування процесу надання житлово-комунальних послуг і проведення прийому громадян. Мережа сервісних центрів забезпечить взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послуг, а саме: споживачами – монополістами-житловими організаціями-підрядними організаціями у процесі надання сервісу мешканцям м. Києва.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ

  • надання якісної інформації та консультацій з усіх питань житлово-комунального господарства
  • максимальна увага проблемам кожного споживача, що звернувся за допомогою
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта
  • ввічливе ставлення до споживачів
  • комфортні умови очікування та прийому
  • мінімальні черги

Послуги

(* у таблиці час надання послуги вказано орієнтовно. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, спеціаліст Центру приділить Вам більше часу для повного вирішення питання чи надання консультації)

Тарифнi послуги (тарифi на обслуговування будинкiв, споруд та прибудинкових територiй)

ПИТАННЯ ОПЛАТИ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги, розшук платежу

7 хв.

контактний центр

особистий візит

відсутність знижки при оплаті за житлово-комунальні послуги

5-7 хв.

контактний центр

особистий візит

період виникнення та сума заборгованості за житлово-комунальні послуги

2-10 хв.

контактний центр

особистий візит

консультація щодо шляхів врегулювання питання заборгованості за житлово-комунальні послуги

3-10 хв.

контактний центр

особистий візит

ПИТАННЯ ЩОДО ПОРЯДКУ НАРАХУВАННЯ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

видача дублікату рахунку на сплату житлово-комунальних послуг

2 хв.

контактний центр

особистий візит

проведення звірки щодо оплати за водопостачання та водовідведення згідно з показниками квартирних лічильників

від 10 хв.

особистий візит

роз’яснення щодо нарахування житлово-комунальних послуг при користуванні пільгою

5 хв.

контактний центр

особистий візит

роз’яснення щодо проведення нарахувань при наявності будинкових лічильників

5 хв.

контактний центр

особистий візит

роз’яснення щодо проведення сплати при наявності квартирних лічильників

3 хв.

контактний центр

особистий візит

роз’яснення щодо проведених перерахунків

3-7 хв.

контактний центр

особистий візит

проведення нарахувань при отриманні субсидії

2-5 хв.

контактний центр

особистий візит

інформація щодо діючих тарифів

7 хв.

контактний центр

особистий візит

сайт

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РЕКВІЗИТІВ ОСОБОВОГО РАХУНКУ ТА ПОРЯДКУ НАРАХУВАННЯ ЗА ПОСЛУГИ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

зміна загальної площі квартири

3 хв.

особистий візит

зміна власника особового рахунку

3-7 хв.

особистий візит

зняття нарахувань з послуги газопостачання при встановленні квартирного лічильника

3 хв.

особистий візит

зняття нарахувань та проведення перерахунків при необхідності за період тимчасової відсутності одного або декількох мешканців

5 хв.

особистий візит

опломбували лічильник, але в квитанції не відображено відповідні графи

4 хв.

особистий візит

прийняття показників індивідуальних приладів обліку ПАТ "АК "Київводоканал"

7 хв.

особистий візит

зняття нарахувань із послуги електроенергія при встановленні квартирного лічильника та укладанні прямого договору

від 10 хв.

особистий візит

відкриття особового рахунку

від 10 хв.

особистий візит

розподіл особового рахунку

3 хв.

особистий візит

НАДАННЯ ДОВІДОК

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

Довідка про склад сім'ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги (для оформлення субсидії, компенсації) (Ф-2)

3-15 хв.

особистий візит

Довідка про відсутність заборгованості

3-7 хв.

особистий візит

Довідка щодо користування пільгою

3-7 хв.

особистий візит

СКЛАДАННЯ АКТУ-ПРЕТЕНЗІЇ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

порядок перевірки якості послуги гарячого водопостачання, централізованого опалення для подальшого перерахунку згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 630 та № 151

5-10 хв.

контактний центр

особистий візит

консультація з питання застосування тарифу на гаряче водопостачання за умови непрацюючої/відсутньої рушникосушарки

3-5 хв.

контактний центр

особистий візит

сайт

ПИТАННЯ НАРАХУВАННЯ ПОСЛУГИ "ЦО" ЗГІДНО З ПОКАЗНИКАМИ БУДИНКОВОГО ЛІЧИЛЬНИКА ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

надання загальної інформації щодо принципу здійснення обліку

4 хв.

контактний центр

особистий візит

сайт

ЮРИДИЧНІ ПИТАННЯ, ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ВРЕГУЛЮВАННЯМ ПИТАННЯ ЗАБОРГОВАННОСТІ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

укладення договору реструктуризації заборгованості (досудове вирішення питання сплати заборгованості)

від 10 хв.

особистий візит

укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді

від 10 хв.

особистий візит

укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судового наказу, рішення суду, постанови про відкриття виконавчого провадження або арешту майна

від 10 хв.

особистий візит

ПИТАННЯ ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ПОВІРКОЮ ТА ВЗЯТТЯМ НА АБОНЕНТСЬКИЙ ОБЛІК ПРИЛАДІВ ВОДОПОСТАЧАННЯ

ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГИ

СПОСІБ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

надання роз'яснень щодо порядку встановлення та постановки на абонентський облік приладів водопостачання

6 хв.

особистий візит

укладення договору розстрочки заборгованості за наявності судової справи, яка перебуває в стадії розгляду в суді

від 10 хв.

контактний центр

особистий візит

надання переліку організацій, які мають право на проведення робіт по встановленню, повірці квартирних засобів обліку холодного водопостачання, гарячого водопостачання

7 хв.

контактний центр

особистий візит

Додатковi платнi послуги

Співпраця з ОСББ та ЖБК час замовлення послуги спосіб отримання послуги
 - технічне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж  від 10 хв  

за телефоном відділу продажу
особистий візит у відділ продажу

 - прибирання МЗК (місця загального користування) та прибудинкової території  від 10 хв  

за телефоном відділу продажу
особистий візит у відділ продажу

 - зберігання та ведення картотеки. видача довідок  від 10 хв  

за телефоном відділу продажу
особистий візит у відділ продажу

 

Досудове врегулювання спорів:
- підготовка претензій до споживачів комунальних послуг;
- систематичний телефонний контакт зі споживачами;
- проведення переговорів з приводу досудового врегулювання спору;
- складання документів правового характеру, які засвідчують факт досудового врегулювання спору;
- повний юридичний супровід досудового врегулювання конфлікту.

 від 10 хв  

за телефоном відділу продажу
особистий візит у відділ продажу

 

Судове врегулювання спорів:
- здійснення представництва в судах та інших державних органах;
- складення документів процесуального характеру.

 від 15 хв  

за телефоном відділу продажу
особистий візит у відділ продажу

 Додаткові платні послуги в сфері житлово-комунального господарства  час замовлення послуги  спосіб отримання послуги
 - Всі види робіт: сантехнічні, електромонтажні, столярні, малярні  від 3-15 хв  

за телефоном відділу продаж

особистий візит

сайт

 - Прибирання: квартир, офісів, приватних будинків, після ремонту, пожежі/затоплення. Зачистка приміщень в антисанітарних умовах.  від 10-20 хв
 Оплата житлово-комунальних послуг та додаткових послуг за допомогою пластикової картки (через POS-термінал в сервісних центрах та на сайті в "ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ" ).  від 2-15 хв  

особистий візит

сайт

 

 * Детальний перелік послуг, що надаються в кожному відділенні, дивись в розділі "Контакти"

ВІДДІЛ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

ТЕЛЕФОН : (044) 247-40-40
Ми працюємо для Вас:
Понеділок - п’ятниця: з 08:00 до 20:00
без перерви на обід
Субота - неділя: вихідні