ЦКС Новини 08 травня 2018
8 травня 2018

Зміни в обслуговуванні клієнтів з питань опалення та гарячого водопостачання

Новость

З 2 травня обслуговування споживачів з питань централізованого опалення та гарячого водопостачання здійснюється в 11 центрах комунального сервісу  для киян  (фізичних осіб).

  •  РАЙОННІ ЦЕНТРИ КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ,
  • що приймають киян з питань гарячого водопостачання та опалення
Район Адреса Графік роботи
1 Голосіївський Науки, 11 Пн-пт:
Сб:
8:00-20:00
 9:00-16:00
2 Дарницкий Заслонова, 22
3 Деснянський Маяковського, 26
4 Дніпровський Миропільська, 13-А
5 Оболонський Героїв Сталінграда, 57
6  Подільський  Гонгадзе, 20-Е
7 Солом'янський Донця, 21
8 Шевченківський Довженко, 10   
9 Святошинський Якуба Коласа, 15-Б Пн-ср, Пт:
Чт:
Сб:
(1-ша та 3-тя)
9:00-18:00
9:00-13:00
10:00-14:00
(щомісячно)
10 Печерський Кловський узвіз, 24 Пн-пт:

9:00-18:00
(Перерва з  13:00 до 14:00)

11 Шевченківський Кирпоноса, 10/8 Пн – Чт:
Пт:
08:30-17:30
08:30-16:15
(Перерва з  13:00 до 14:00


 
Відтепер замість відвідування різних постачальників Ви маєте змогу комплексно вирішити питання в наших районних сервісних, а саме:

  • утримання будинків споруд та прибудинкової території;
  • холодного водопостачання та водовідведення;
  • централізованого опалення;
  • гарячого водопостачання. 

З питань щодо відключення  гарячого водопостачання київська міська державна адміністрація створила для Вас сервіс, в якому можна не тільки дізнатися про причини відключення послуг і залишити заявку про аварійні ситуації, а й отримати інформацію про обслуговуючу організацію, наявності будинкового лічильника тепла та отримувати оперативні повідомлення на пошту. https://1557.kyiv.ua/

  • Телефон: 1557 або (044)-500-1557 (із мобільного).

Нагадуємо, що період формування нових платіжних рахунків за житлово-комунальні послуги відбувається в період з 01 по 10 число щомісячно,  в зазначений час проводяться нарахування на наступний місяць, тому для сдачі показників або питань нарахувань оберіть зручний для Вас час після 11 числа.

  •  Більш детальну консультацію від комунального концерну
  • «Центр комунального сервісу» Ви зможете отримати:

Як отримати

Контактні данні

Графік роботи

За телефоном

Відділ дистанційного обслуговування

(колл центр)

044-247-40-40

Пн-Пт

08:00 – 20:00

Он-лайн

Ел.форма на сайті

 

Facebook

 

Email

https://cks.com.ua/feedback/

 

https://www.fb.com/cks.com.ua

 

zvernennya@src.kiev.ua

Цілодобово

(відповідь Ви зможете отримати на залишену ел. пошту або моб. номер телефону.)