Зміни в обслуговуванні клієнтів з питань опалення та гарячого водопостачання
З 2 травня обслуговування споживачів з питань централізованого опалення та гарячого водопостачання здійснюється в 11 центрах комунального сервісу для киян (фізичних осіб).
- РАЙОННІ ЦЕНТРИ КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ,
- що приймають киян з питань гарячого водопостачання та опалення
№ | Район | Адреса | Графік роботи | |
1 | Голосіївський | Науки, 11 | Пн-пт: Сб: |
8:00-20:00 9:00-16:00 |
2 | Дарницкий | Заслонова, 22 | ||
3 | Деснянський | Маяковського, 26 | ||
4 | Дніпровський | Миропільська, 13-А | ||
5 | Оболонський | Героїв Сталінграда, 57 | ||
6 | Подільський | Гонгадзе, 20-Е | ||
7 | Солом'янський | Донця, 21 | ||
8 | Шевченківський | Довженко, 10 | ||
9 | Святошинський | Якуба Коласа, 15-Б | Пн-ср, Пт: Чт: Сб: (1-ша та 3-тя) |
9:00-18:00 9:00-13:00 10:00-14:00 (щомісячно) |
10 | Печерський | Кловський узвіз, 24 | Пн-пт: |
9:00-18:00 |
11 | Шевченківський | Кирпоноса, 10/8 | Пн – Чт: Пт: |
08:30-17:30 08:30-16:15 (Перерва з 13:00 до 14:00 |
Відтепер замість відвідування різних постачальників Ви маєте змогу комплексно вирішити питання в наших районних сервісних, а саме:
- утримання будинків споруд та прибудинкової території;
- холодного водопостачання та водовідведення;
- централізованого опалення;
- гарячого водопостачання.
З питань щодо відключення гарячого водопостачання київська міська державна адміністрація створила для Вас сервіс, в якому можна не тільки дізнатися про причини відключення послуг і залишити заявку про аварійні ситуації, а й отримати інформацію про обслуговуючу організацію, наявності будинкового лічильника тепла та отримувати оперативні повідомлення на пошту. https://1557.kyiv.ua/
- Телефон: 1557 або (044)-500-1557 (із мобільного).
Нагадуємо, що період формування нових платіжних рахунків за житлово-комунальні послуги відбувається в період з 01 по 10 число щомісячно, в зазначений час проводяться нарахування на наступний місяць, тому для сдачі показників або питань нарахувань оберіть зручний для Вас час після 11 числа.
- Більш детальну консультацію від комунального концерну
- «Центр комунального сервісу» Ви зможете отримати:
Як отримати |
Контактні данні |
Графік роботи |
||
За телефоном |
Відділ дистанційного обслуговування (колл центр) |
044-247-40-40 |
Пн-Пт |
08:00 – 20:00 |
Он-лайн |
Ел.форма на сайті
|
|
Цілодобово (відповідь Ви зможете отримати на залишену ел. пошту або моб. номер телефону.) |