Запрошуємо до співпраці!
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» сучасна структура з європейським напрямком та новітніми технологіями в сфері житлово-комунального господарства. Маючи достатній досвід та висококваліфікованих працівників, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» запрошує до співпраці приватних підприємців, організації всіх спеціальностей, діючі ремонтно-будівельні бригади.
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» надає послуги і консультації населенню в сфері житлово-комунального господарства. Мережа сервісних центрів у всіх районах забезпечує взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послу. Звернувшись у будь який із центрів з обслуговування клієнтів мешканці можуть отримати одну або замовити комплекс послуг:
- Сантехнічні, електромонтажні, ремонтні роботи будь якої складності.
- Всі види Професійного прибирання;
- Охорона, сигналізація для квартир, офісів і нежилих приміщень;
- Обслуговування, ремонт ліфтів;
- Врегулювання судових суперечок;
- Навчання, семінари, лекції для майбутніх керівників та голів ОСББ, ЖБК.
- Формування та друк рахунків на сплату житлово-комунальних послуг.
ОПЛАТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ У БЕЗГОТІВКОВІЙ (ЧЕРЕЗ САЙТИ HTTP://CKS.KIEV.UA/, HTTPS://WWW.GIOC.KIEV.UA/ АБО 73 POS-ТЕРМІНАЛИ) ТА ГОТІВКОВІЙ ФОРМАХ (ТЕРМІНАЛИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ).
ПАРТНЕРАМ КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ НЕОБХІДНО:
- Мати розряд, допуск, освіту та кваліфікацію відповідно до профілю;
- Офіційно оформити відношення з Комунальним концерном;
- Мати сертифікати на продукцію, відповідні дозволи та Ліцензію на роботи;
- Мати в наявності необхідний для роботи набір інструментів;
- Гарантувати надання послуги якісно та у зазначений термін;
- надавати гарантію на свою продукцію/послугу.
ПЕРЕВАГИ ПАРТНЕРСТВА З КОМУНАЛЬНИМ КОНЦЕРНОМ:
- Постійні заявки на послуги у всіх районах Києва;
- Залучення до тендерів;
- Концерн бере на себе зобов’язання представляти інтереси перед Клієнтами;
- Проводити роботу із зверненнями клієнтів стосовно послуг (письмовими, отриманими за допомогою засобів телефонного зв’язку та під час особистого прийому);
- Організувати та проводити роботу з приймання заявок клієнтів на послуги;
- Здійснювати попередній розрахунок вартості виконання заявки клієнта;
- Обробляти отримані від клієнтів заявки, формувати замовлення та передавати замовлення на виконання.
- Розміщення матеріалів рекламного характеру у виданні «Комунальний бюлетень міста Києва», на офіційному сайті (http://cks.kiev.ua/), в приміщеннях Концерну, прийом дзвінків через контактний центр (call-centre (044)247-40-40);
Якщо Вас зацікавила наша пропозиція – запрошуємо до співпраці на взаємовигідних умовах. Інформація та повний перелік робіт та послуг, ви знайдете на сайті: www.cks.kiev.ua
Деталі про співпрацю за номером:(044) 591-56-82, (098) 965-64-42 E-mail:savchuk.s@src.kiev.ua
Керівник напрямку додаткових платних послуг: Савчук Сергій Миколайович.