ЦКС Новини 14 серпня 2017
14 серпня 2017

Запрошуємо до співпраці!

Новость

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» сучасна структура з європейським напрямком та новітніми технологіями в сфері житлово-комунального господарства. Маючи достатній досвід та висококваліфікованих працівників, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» запрошує до співпраці приватних підприємців, організації всіх спеціальностей, діючі ремонтно-будівельні бригади.

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» надає послуги і консультації населенню в сфері житлово-комунального господарства. Мережа сервісних центрів у всіх районах забезпечує взаємодію між усіма учасниками ринку житлово-комунальних послу. Звернувшись у будь який із центрів з обслуговування клієнтів мешканці можуть отримати одну або замовити комплекс послуг:

Screenshot

  • Сантехнічні, електромонтажні, ремонтні роботи будь якої складності.
  • Всі види Професійного прибирання;
  • Охорона, сигналізація для квартир, офісів і нежилих приміщень;
  • Обслуговування, ремонт ліфтів;
  • Врегулювання судових суперечок;
  • Навчання, семінари, лекції для майбутніх керівників та голів ОСББ, ЖБК.
  • Формування та друк рахунків на сплату житлово-комунальних послуг.

ОПЛАТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ  У БЕЗГОТІВКОВІЙ (ЧЕРЕЗ САЙТИ HTTP://CKS.KIEV.UA/, HTTPS://WWW.GIOC.KIEV.UA/ АБО 73 POS-ТЕРМІНАЛИ) ТА ГОТІВКОВІЙ ФОРМАХ (ТЕРМІНАЛИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ).                                              


            ПАРТНЕРАМ КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ НЕОБХІДНО:

  • Мати розряд, допуск, освіту та кваліфікацію відповідно до профілю;
  • Офіційно оформити відношення з Комунальним концерном;
  • Мати сертифікати на продукцію, відповідні дозволи та Ліцензію на роботи;
  • Мати в наявності необхідний для роботи набір інструментів;
  • Гарантувати надання послуги якісно та у зазначений термін;
  • надавати гарантію на свою продукцію/послугу.

ПЕРЕВАГИ ПАРТНЕРСТВА З КОМУНАЛЬНИМ КОНЦЕРНОМ:

  • Постійні заявки на послуги у всіх районах Києва;
  • Залучення до тендерів;
  • Концерн бере на себе зобов’язання представляти інтереси перед Клієнтами;
  • Проводити роботу із зверненнями клієнтів стосовно послуг (письмовими, отриманими за допомогою засобів телефонного зв’язку та під час особистого прийому);
  • Організувати та проводити роботу з приймання заявок клієнтів на послуги;
  • Здійснювати попередній розрахунок вартості виконання заявки клієнта;
  • Обробляти отримані від клієнтів заявки, формувати замовлення та передавати замовлення на виконання.
  • Розміщення матеріалів рекламного характеру у виданні «Комунальний бюлетень міста Києва», на офіційному сайті (http://cks.kiev.ua/), в приміщеннях Концерну, прийом дзвінків через контактний центр (call-centre (044)247-40-40);

Якщо Вас зацікавила наша пропозиція – запрошуємо до співпраці на взаємовигідних умовах. Інформація та повний перелік робіт та послуг, ви знайдете на сайті: www.cks.kiev.ua 

Деталі про співпрацю за номером:(044) 591-56-82, (098) 965-64-42 E-mail:savchuk.s@src.kiev.ua

Керівник напрямку додаткових платних послуг: Савчук Сергій Миколайович.