ЦКС Новини 03 серпня 2023
3 серпня 2023

Записатися на прийом до фахівця районного сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу» можна онлайн

Новость

     Вирішити питання, пов’язані з актуалізацією інформації про власника особового рахунку, укласти договори про надання житлово-комунальних послуг, зробити звірку нарахувань та оплат за певний проміжок часу, надати документи щодо повірки / заміни вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) та інше можна на особистому прийомі у фахівців сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

     Нагадуємо, що сервісні центри приймають споживачів житлово-комунальних послуг, як у форматі «живої черги», так і за попереднім записом. Для зручності та економії свого часу радимо скористатися можливістю запису до електронної  черги за номером тел. (044)247-40-40 або самостійно через сайт ЦКС за посиланням: https://cks.com.ua/equery.

     Щоб записатися на сайті, достатньо виконати декілька простих кроків:

крок  1: у розділі "Споживачам" обрати «Електронна черга»;

крок 2: заповнити необхідні поля, вказавши прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон та електронну адресу (після реєстрації на неї надійде лист з підтвердженням часу візиту та переліком необхідних документів);

крок 3: обрати напрямок питання та сервісний центр, куди зручно звернутися незалежно від адреси проживання (перелік центрів https://cks.com.ua/service-centers/);

крок 4: у розділі «суть питання» за необхідністю вказати деталі питання;

крок 5: забронювати зручні для себе дату та час візиту, після проходження верифікації, натиснути "Відправити".

     Прийти до сервісного центру у визначений день бажано не пізніше ніж за 10 хвилин до запланованого часу прийому та обов’язково мати при собі весь перелік документів, що вказаний в електронному листі, який надійде на електронну пошту споживача після реєстрації. Також у сервісному центрі споживачі можуть надавати документи за допомогою мобільного застосунку «Дія».

​     Звертаємо увагу, що під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» сервісні центри призупиняють особистий прийом споживачів! З інформацією щодо адреси найближчого до сервісного центру укриття можна ознайомитися на дошках оголошень та у консультанта. Після відміни повітряної тривоги особистий прийом буде поновлено або споживачу буде запропоновано інший зручний час візиту.