Залишайте заявку на повірку лічильників онлайн
На сайті «Центру комунального сервісу» реалізовано можливість онлайн створення заявки на повірку, заміну чи встановлення квартирних лічильників води та опалення.
Відеоінструкція – за посиланням: https://youtu.be/0IiAadw07pQ.
Підтвердження заявки відправляється на електронну пошту та за декілька днів до запланованої дати виходу, спеціаліст погоджує зручну дату та час візиту.
Отримати результати можна у відділеннях «Нової пошти», «Укрпошти» та в офісі виконавця.
Замовити повірку, заміну чи встановлення квартирних лічильників можна також:
- за номером call-центру ЦКС (044) 247-40-40 (для замовлення послуги натиснути 4);
- у найближчому сервісному центрі.
Довідково:
Усі засоби вимірювальної техніки, зокрема, і квартирні лічильники, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Це визначено у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність», стаття 17.
Залежно від типу лічильника встановлюється міжповірочний інтервал – зазвичай це 3 або 4 роки від дати останньої повірки. Кияни можуть самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи.
У залежності від технічної можливості, повірка проводиться зі зняттям лічильників або на місці.
Для проведення повірки без зняття у будинку обов’язково має бути гаряче водопостачання та вільний доступ до квартирного лічильника. Під час повірки лічильник не демонтується, а пломба, встановлена на лічильнику, не знімається. Тривалість повірки лічильника без демонтажу – 10 хвилин.
Якщо споживач бажає здійснити повірку з демонтажем (зі зняттям), потрібно замовити спершу розпломбування, а після повірки – опломбування. Залишити заявку на розпломбування та опломбування можна на сайті «Центру комунального сервісу» або за телефоном call-центру (044) 247-40-40, обравши п. 1.