ЦКС Новини 01 грудня 2015
1 грудня 2015

За півтора місяці роботи Центр комунального сервісу прийняв понад 9 тисяч споживачів

Новость

27 листопада 2015 року Центр комунального сервісу Святошинського району відвілали Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов та заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. Під час робочої зустрічі було підведено підсумки роботи за 1,5 місяця функціонування даного сервісного центру.

З початку роботи центру було прийнято біля 9 тис. споживачів, які зверталися з різних питань житлово-комунального господарства. Найбільше святошинців цікавала довідка про склад сім’ї (Форма № 3), адже їх було видано біля 3000, а також питання нарахування плати за житлово-комунальні послуги - прийнято біля 3,5 тис. споживачів. Обслуговування одного споживача в Центрі, в середньому, здійснюється за 5-10 хвилин. Крім того, у сервісному центрі працює електронна черга, яка впорядковує чергу та робить очікування біль зручним для відвідувачів. На території закладу також встановлено термінали та відкрито відділення банку «Хрещатик», де можна одразу сплати комунальні платежі. Було наголошено, що крім традиційного відвідування Центру наразі розроблені шляхи дистанційного обслуговування. Зокрема, кияни можуть скористатися сервісами онлайн обслуговування на сайтах комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» та комунального концерну «Центр комунального сервісу». Зокрема користувачі «Особистого кабінету» на сайті gioc.kiev.ua вже отримують на електронну пошту рахунки-повідомлення нового зразка, а також мають можливість оплатити в он-лайн режимі за житлово-комунальні послуги. На сайті Центру комунального сервісу для зручності споживачів працює розділ «WEB-камери», де кияни в он-лайн режимі можуть ознайомится з роботою сервісних центрів, побачити наявність чи відсутність черги тощо.