З яких питань можна проконсультуватися у оператора Сall-центру ЦКС?
Шановні споживачі, нагадуємо, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює як єдина абонентська служба з питань нарахувань за надані житлово-комунальні послуги.
Щомісяця оператори call-центру консультують десятки тисяч киян та докладають максимальних зусиль, щоб допомогти кожному споживачу вирішити безліч нагальних питань щодо нарахування, перерахунку та оплати за спожиті послуги тощо.Проконсультуватися з операторами call-центру за телефоном (044) 247-40-40 можна з таких питань:
⇒ укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризацію (розстрочення) заборгованості відповідно до норм законодавства з виконавцями послуг – КП «Київтеплоенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал», КП «Київкомунсервіс», КП «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду 10-ти районів м. Києва» (перелік необхідних документів, спосіб їх передачі, отримання та підписання договору);
⇒ порядку нарахувань та проведення перерахунків за послуги з постачання гарячої води та постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/ управління багатоквартирним будинком;
⇒ оформлення заявок на опломбування та розпломбування, контрольного зняття показань квартирних лічильників, їх повірку або заміну;
⇒ отримання інформації про графік роботи сервісних центрів та запис до електронної черги на прийом до фахівця;
⇒ реєстрації в особистому кабінеті споживача;
⇒ способів оплати за житлово-комунальні послуги.
Також за телефоном call-центру можна передати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників).
Звертаємо увагу! Call-центр ЦКС не є диспетчерською службою виконавців житлово-комунальних послуг. Питання щодо наявності, відсутності, відповідності якості послуг, усунення аварійних ситуацій не належать до компетенції ЦКС. Переконайтеся, що вирішення вашого питання є саме у повноваженнях ЦКС, щоб зекономити свій час!
Додатково у ЦКС працює 11 дистанційних каналів обслуговування для оперативного вирішення питань щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги. Зв’язатися з фахівцями сервісних центрів за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Дякуємо, що обираєте наші сервіси!