З початку року кияни уклали майже 600 договорів реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги — Центр комунального сервісу
Протягом поточного року мешканці столиці заключили майже 600 договорів реструктуризації заборгованості за отримані житлово-комунальні послуги. Це механізм розстрочення загальної суми боргу з урахуванням фінансової спроможності споживача. Через клієнтські канали комунікації комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) укласти такі угоди можна як в одному з районних центрів, так і в режимі онлайн. Про це під час брифінгу в пресцентрі «Київінформ» повідомила заступниця директора комерційного ЦКС Юлія Петрик.
За словами Юлії Петрик, заборгованість може виникнути з різних причин та за різних обставин, але ключовим є бажання споживачів спільно з фахівцями вжити заходів для її погашення.
«За цей рік укладено близько 600 договорів реструктуризації, що стосуються заборгованості за різні види послуг. Але основна — за постачання тепла та гарячої води. Маємо надію, поки триває міжопалювальний період динаміка щодо кількості оформлених угод реструктуризації зростатиме, зокрема завдяки оперативності та широкій доступності послуг ЦКС» — підкреслила Юлія Петрик.
За словами заступниці, інструмент реструктуризації передбачає погашення заборгованості частинами за встановленим графіком і, тим самим, зменшує фінансове навантаження на боржника.
«Крім того, офіційне оформлення договору унеможливлює застосування до споживача штрафних санкцій або інших методів претензійної роботи. До того ж договір можна укласти дистанційно, що робить процедуру ще простішою», — зазначає вона.
В ЦКС звертають увагу, своєчасне погашення накопичених боргів, як і регулярна опалата в подальшому, є критично важливими факторами для стабільної роботи підприємств, які надають послуги. В ЦКС зробили процедуру реструктуризації максимально простою та зрозумілою:
- Необхідно звернутися до будь-якого районного сервісного центру чи передати документи дистанційно через Facebook або Telegram. За допомогою електронного підпису підписати договір можна дистанційно, навіть перебуваючи за кордоном.
- До заяви, що подається в довільній формі, потрібно додати наступні документи: паспорт (або ID-картку), картку платника податків (індивідуальний ідентифікаційний номер – IПH), якщо ІПН немає в ID-картці, правовстановлюючий документ на квартиру та витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Якщо договір укладає представник власника, то обов’язково має бути довіреність від власника (завірена відповідно до чинних правових норм) та його паспорт.
«Через особистий онлайн-кабінет ЦКС споживач може оперативно перевіряти свої нарахування, обсяги наданих житлово-комунальних послуг, історію оплат тощо. А «Карта киянина» –- дозволяє сплачувати в кабінеті без комісії», — повідомила Юлія Петрик.
Зв’язатися з фахівцями та проконсультуватися можна за дистанційними каналами обслуговування ЦКС:
- месенджер у Facebook: https://www.facebook.com/cks.com.ua
- Skype чи Telegram: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/
- Сall-центр за номером – (044) 247-40-40.